Guest Michel Bruss Posted 28 december 2000 Report Share Posted 28 december 2000 Ruk je los van je werkplek, sprint naar je platenboer, schaf daar zonder blikken of blozen de cd stonehenge 4 aan, ren, spurt, vlieg naar huis, stop daar aangekomen de cd in je speler vlij je neer op je luisterplek, sluit je ogen en ga 80 minuten echt comleet uit je sodeflikker!!! Deze cd moet je echt kopen. blindelings. DO I NEED TO SAY MORE??? Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom S Posted 29 december 2000 Report Share Posted 29 december 2000 Michel... ik krijg de indruk dat je het een goede cd vind. Als ik de reclame's voor dergelijke cd's hoor krijg ik vaak de indruk dat er alleen maar populaire nummers van Clanned, Enya, Loreena McKennet etc. opstaan, plak hierbij een populaire titel als Stonehenge (waarbij de meest simpele ziel nog mystieke gedachten koesterd), en je hebt een hit. Zelf koop ik dan liever albums van de betreffende muzikanten. Maar... ik kan het mis hebben, dus misschien waag ik het er wel op, zodat ik weer een van mijn vooroordelen de wereld uit kan helpen. Tom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michel Bruss Posted 29 december 2000 Report Share Posted 29 december 2000 Hee Tom, ik moest ook aan een soort New Age Digital deel 3229 denken, maar de kwaliteit van de opname is zo superieur dat je deze als een soort referentie cd zou kunnen gebruiken.. Je zou hem eens kunnen gaan beluisteren en misschien vind je het niets, even goede vrienden ja toch? Ik ben voor mezelf altijd op zoek naar die ultiem klinkende cd. Andere aanraders zijn: - Lamb - Patricia Parker - Eels - Lisa Loeb - Massive Attack Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom S Posted 29 december 2000 Report Share Posted 29 december 2000 Hallo Michel, Cd's beluisteren in de winkel doe ik niet aan, ik wil me graag laten verassen. Als je een boek koopt ga je toch ook niet lukraak wat bladzijdes lezen? Wat kwalitatief goede cd's betreft (ik geloof dat ik het als eens eerder ergens genoemd heb), de cd 'To Venus and Back' van Tori Amos. Ik had hem gisteren nog in de speler liggen, ik vind hem zeer goed opgenomen, hij blies mijn dagverse aanschaf (Felt Mountain van Goldfrapp) qua dynamiek helemaal in de vergetelheid. Een bijkomend voordeel is dat het ook nog eens erg goed muziek is. Stonehenge 4 heb ik iig aan mijn lijstje van begeerde cd's toegevoegd (mijn nieuwsgierigheid is gewekt). Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest annahilhorst Posted 25 januari 2001 Report Share Posted 25 januari 2001 Stonehenge 4 is een van de grootste verras-singen van de laatste jaren op dit gebied! Ik droom letterlijk en figuurlijk graag weg op deze fantastische muziek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zepp Posted 25 januari 2001 Report Share Posted 25 januari 2001 Dit is grote klasse, niet alleen de muziek. De opname is van een kwaliteit die je zelden tegenkomt, hoe zouden ze dit doen? Met een verzameling van 400 cd's heb ik toch enig vergelijkingsmateriaal. Waarom gebruiken topbands deze techniek niet? De dynamiek is verbluffend. Je moet Stonehenge wel een paar keer beluisteren want je komt steeds weer iets nieuws tegen. En where the hell are 1, 2 and 3???? En het mooie is dat je het zowel zacht kan beluisteren als knetterhard door je speakers kan laten knallen. Mensen kopen die hap en snel. Dit is uniek, de groete Zepp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ED_Wally Posted 29 januari 2001 Report Share Posted 29 januari 2001 Heb je ook een drukke baan? (wie niet!!!)wil je dus ook wel eens ontstressen? Dan is er nu een perfecte manier om dit te doen en wel als volgt:1-Steek je open haard aan.2-Schenk een glas rode wijn in.3-Zorg dat je meisje in de buurt is.4-En dan: ZET "STONEHENGE-4"OP!!!.Wie wil er na zo'n ervaring nog gaan werken???? Er zijn echter twee vereisten, je moet het zelf aankunnen en je installatie moet goed zijn wil je het laag stuwende timbre gedurende de gehele CD blijven voelen en alle andere verassende effecten op je in laten werken.Ik hoop dat "STONEHENGE-5" snel uitkomt.I LOVE IT !!!!!!! ED_Wally Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Posted 15 februari 2001 Report Share Posted 15 februari 2001 michel kun je alle gegevens even geven ze zeggen mij zo niets groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthijs Posted 29 maart 2001 Report Share Posted 29 maart 2001 Sorrie hoor, ik heb die cd beluisterd en de opname is inderdaad erg goed. MAAR... die muziek... solootjes zijn allemaal hetzelfde en af en toe compleet uit ritme. Negen van de tien geluidjes komen zo uit de PSR-8000 van yamaha rollen. Muziekaal een erg grote tegenvaller. Dat nummer met de ECHTE gitaar is wel goed naar te luisteren, maar verder vind ik het een grote tegenvaller. Ik wil niemand op zijn tenen trappen met dit bericht maar ik moest het toch even kwijt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts