Hanrob Posted 9 september 2003 Report Share Posted 9 september 2003 Hoi, Omdat ik op zoek ben naar een versterker en de kans aanwezig is dat ik later een keer een subwoofer, center- en achterluidsprekers aan wil schaffen en toch nu niet wil bezuinigen op versterker (dus voorlopig voor stereo-opstelling ga) wil ik graag weten of er een mogelijkheid bestaat om de NAD C-370 in de toekomst geschikt te maken voor surround-opstelling. Indien dit mogelijk is waar moet ik dan naast bovenvermelde apparatuur nog meer aan denken, en hoeveel zal dit, naast subwoofer/center/achterluidsprekers, zo ongeveer gaan kosten ? Of moet ik hier helemaal niet aan denken en gaan voor de NAD T-742/752 ? Alvast bedankt, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onno 1234 Posted 9 september 2003 Report Share Posted 9 september 2003 Als ik mij niet vergis kan heeft de C370 pre-ins. als je dan een surround receiver koopt kun je de eindtrappen van de 370 nog steeds voor de fronts gebruiken. Die zijn van hogere kwaliteit dan die van een normaal geprijsde surround receiver... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanrob Posted 9 september 2003 Author Report Share Posted 9 september 2003 Hoi, Bedankt voor je antwoord. Zal toch voor een receiver gaan, de 742 of 752. Hier ben ik nog niet uit. Heb morgen een luisterafspraak, hier wil ik morgen naar gaan luisteren: -Audio Physic Yara (luidspreker max.plm. 20 breed/1mtr.hoog) -NAD T-742/752 (752 afh. van budget) -NAD C-541i (beluister veel cd's en minder dvd's) -Pioneer DV-360 of DV-464. Ga ook luisteren naar de Dynaudio 122, Elac 207 of Elac 209 en misschien als optie nog de JM Lab Cobalt 816S (maar zal hoogstwaarschijnlijk iets te groot zijn). Ik heb echt zin om te gaan luisteren. Als er nog tips zijn voor vloerstaander, max. breedte 20 cm, hoogte 1 meter en prijs plm. 1.300 tot 1.500 euro (iets meer mag ook) dan hoor ik het graag. Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts