Jump to content

kwaliteit

MJ_OK
 Share

Recommended Posts

Hebben jullie ook wel eens dat je na een hele lange tijd weer eens een cd opzet waarvan je dacht dat hij zo goed was? Ach, je hebt ondertussen een heel nieuwe installatie, wat voor invloed kan dat nou hebben?

En dat je hem na een paar seconden weer afzet omdat de geluidskwaliteit geweldig slecht is (dof, slecht hoog)?

De cd waar ik het over heb is:

U2 - The Best Of 1980 - 1990

Dit valt mij toch zwaar tegen omdat U2 toch een geronomeerde band is, waar je goede kwaliteit muziek van mag verwachten.

Groeten Marten Jan

Ik had dat laatst met Bloody Kisses van Type O Negative (nee lange w hij is nog steeds niet te koop)... Alleen lag het toen niet aan de kwaliteit van het geluid (dat trouwens op hun daaropvolgende cd beter is) maar aan de nummers zelf... :)

Aangezien ik alleen de verzamel cd van u2 heb weet ik niet hoe de cd's waar die nummers oorspronkelijk afkomen klinken. Weet iemand of die beter klinken???

GRTN MJ

Dan was dit de eerste en laatste cd van U2 die ik gekocht heb.

Misschien dat ik het later nog een keer aandurf, en dan op vinyl. Maar aangezien ik nog geen platenspeler heb, gaat dat eerst nog niet door.

Greetz MJ

Henrie, da's jammer, ik hou me aanbevolen ;)

Met mijn nieuwe set wordt ik nu ook verrast door sommige ceedees, sommigen vallen gewoon door de mand, waar ik dat niet van verwacht had. En nee, ik ben geen LP liefhebber.

Geplaatst door Ome Henk:

En hoe zit dat dan met The unforgettable fire op mfsl confused.gif

Voor de gein deze maar weer eens uit de kast getrokken.

Klank,Valt me toch niet tegen.

Mischien wel het meewerken van Daniel Lanois en Brian Eno die er voor hebben gezorgt dat hier enige aandacht aan is besteed.

Nog vluchtig vergeleken met een Nederlandse persing.

En in dit geval geeft de MFSL toch aardig wat meer muzikale informatie.

Voor degenen die hem nog willen proberen te bemachtigen.

Nummer is MFSL 1-207

Serie nummer CD MFSL ??? geen idee.