Manus Posted 5 oktober 2004 Report Share Posted 5 oktober 2004 Nog niet genoemd (of heb ik er overheen gelezen): 'Growing Up Live' van Peter Gabriel. Wat een fraai geluid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 5 oktober 2004 Report Share Posted 5 oktober 2004 Nog niet genoemd (of heb ik er overheen gelezen): 'Growing Up Live' van Peter Gabriel. Wat een fraai geluid! Een enorme verbetering tov Secret World Live. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidvh Posted 6 oktober 2004 Report Share Posted 6 oktober 2004 Autechre - Gantz grafNee je dvd slaat niet over ook al klinkt dat zo. Niet voor de ongeoefende luisteraar. Ik heb wel een paar cd's... Idd niet voor de ongeoefende luisteraar Sommige nummers liggen zo ontzettend zwaar op het gehoor, dan lijken het alleen maar bij elkaar geraapte geluiden. Maar dat is juist de "art"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 6 oktober 2004 Report Share Posted 6 oktober 2004 Heb vandaag via de post de DVD van Stevie Nicks binnen gekregen live at red rocks. Heb er nog niet echt voor kunnen zitten maar het klonk zeer goed. Gelijk ook maar de laatste DVD live at Boston van Fleetwood Mac besteld als je dan toch bezig bent dan maar proberen alles te krijgen. Meat Loaf schijnt ook te komen met een live DVD waarvan de kwaliteit uitmuntend schijnt te zijn afwachten dus maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts