paul demo Posted 29 maart 2003 Report Share Posted 29 maart 2003 Vandaag besteld; Paul McCartney-Back in the US. Ook de gewone dubbel cd is een aanrader Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 29 maart 2003 Report Share Posted 29 maart 2003 Vandaag gekocht Kane live in ahoy goed concert !!!Maar niet echt mooi geluid !!!ondanks dts geluid!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 29 maart 2003 Report Share Posted 29 maart 2003 Freddie Mercury Tribute Concert hier heb ik een aantal fragmenten van op dvd gezien en het zag er op het 1e gezicht wel mooi uit, misschien meer iets voor de Queen fan?? Robbie Williams live at the albert hall is ook zeker de moeite waard! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 maart 2003 Report Share Posted 30 maart 2003 Geplaatst door lucky l:Vandaag gekocht Kane live in ahoy goed concert !!!Maar niet echt mooi geluid !!!ondanks dts geluid!! Dat het niet goed klinkt, ligt ergens anders aan... de band Sorry, ik kon het niet laten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Vandaag de reeds bestelde DVD van Paul McCartney binnengekregen. Wat genieten is dat. Ik kan steeds moeilijker wachten to Arnhem. Super gewoon, zowel beeld als geluid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 10 april 2003 Report Share Posted 10 april 2003 EINDELIJK net opgehaald; Peter Gabriel-Secret World live. Dik 2.5 uur fantastische beelden en dito geluid. Het werd tijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 14 april 2003 Report Share Posted 14 april 2003 Oh, is-ie werkelijk zo goed, die dvd van Gabriel? Ik las wat alarmerende recensies op internet. Van mensen die de dvd gekocht hadden en de beeldkwaliteit slecht vonden. Niet beter dan video zelfs. Over het geluid waren ze wel te spreken. Nog iemand de de dvd al heeft gekocht? Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 14 april 2003 Report Share Posted 14 april 2003 Ik. En of het beeld slecht is? Het is me niet opgevallen. Het is bij elkaar een fantastisch mooi product. Het totaal boeit van het begin tot het end. Hebben jullie de timeline gezien? in een paar seconden zie je hoe alles wordt opgebouwd, het concert wordt gespeeld en vervolgens de hele zaak weer wordt afgebouwd. Dat is een fraaie extra. Groeten, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 Ach ja, ondanks mijn twijfels heb ik de DVD van Gabriel toch maar gehaald. Concert boeit van begin tot eind. Geluid is prima. Het beeld lijkt me niet perfect (dat van Yes Symphonic Live is bijvoorbeeld beter), maar nog best te pruimen hoor. Zeker beter dan een video hoor. Geen spijt kortom, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 The Wall Live in Berlin is er. Registratie van een memorabel concert uit 1990. Mooie registratie van een concert in een tijd dat menigeen dacht dat veel kwaad uit de wereld aan het verdwijnen was. Zeer de moeite waard vanuit zowel historisch als muzikaal perspectief. Groeten Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Geplaatst door Henk&audio:The Wall Live in Berlin is er. Registratie van een memorabel concert uit 1990. Mooie registratie van een concert in een tijd dat menigeen dacht dat veel kwaad uit de wereld aan het verdwijnen was. Zeer de moeite waard vanuit zowel historisch als muzikaal perspectief. Groeten Henk Ik was aanwezig bij dat concert, en alleen daarom koop ik de dvd niet. Wat een bagger.Het vallen van de muur klonk beter met al dat getik, daarom daar maar een cd de Mauerspechte van aangeschaft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 3 keer de volledige power weg van het toneel. Er zijn opnames van een proefconcert in gemonteerd. Op de DVD merk je er eigenlijk niets van. Het geheel maakt na al die jaren nog steeds indruk. Ik kan me wel voorstellen dat als je er live bij bent geweest, de beleving anders is. Groeten, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Geplaatst door Henk&audio:Ik. En of het beeld slecht is? Het is me niet opgevallen. Groeten, Henk Het is je niet opgevallen ??Nou het beeld is echt niet mooi ik denk nog slechter dan video!!!Maar geef niet het geluid is wel mooi ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Het is je niet opgevallen Het beeld is inderdaad niet geweldig van kwaliteit. Met mijn opmerking bedoelde ik echter dat in het geheel van het concert de kwaliteit van het beeld iets minder belangrijk wordt. Vergelijk het met de kwaliteit van een historische opname waarbij je ook een mindere kwaliteit voor lief neemt. Groeten, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Geplaatst door Henk&audio: Het beeld is inderdaad niet geweldig van kwaliteit. Met mijn opmerking bedoelde ik echter dat in het geheel van het concert de kwaliteit van het beeld iets minder belangrijk wordt. Vergelijk het met de kwaliteit van een historische opname waarbij je ook een mindere kwaliteit voor lief neemt. Groeten, Henk Dan begrijpen we elkaar ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 M'n laatste twee muziek dvd's die ik gekocht heb.... Marco Borsato - onderweg live in de kuip ziet er allemaal goed uit.... klinkt ook wel goed alleen het schijnt dat in dts mode het sub kanaal weg is 5.0 dus. Alleen heb ik dit nog niet gecontroleerd (bij gebrek aan dts receiver ) en Blof - tussen nacht en morgen geen live concert maar met een select publiek opgenomen sessie, samen met het metropole orkest!!!! muziek kwaliteit vind ik erg goed, en er zit ook een audio cd versie bij in!!!!!! (handig voor in de auto) maar voor beide geldt...... je moet ervan houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 je moet ervan houden Inderdaad groeten, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Geplaatst door Henk&audio: Inderdaad groeten, Henk die is wel errug makelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Autechre - Gantz graf Nee je dvd slaat niet over ook al klinkt dat zo. Niet voor de ongeoefende luisteraar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 die is wel errug makelijk Dat komt door de naam Bar..... En dan ook nog in de Kuip. Je zal er maar van houden.... Groeten, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Geplaatst door Henk&audio: Je zal er maar van houden.... Groeten, Henk ja dan?????? ik moet zeggen dat het nog helemaal niet zo'n ramp is om naar te kijken/luisteren. m'n vriendin daarintegen kan er echt uuuuuuuuuuren naar kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozef Posted 13 september 2004 Report Share Posted 13 september 2004 Wat ik ook een mooi concert vind om naar te luisteren,is het concert van David Gilmoure live in concert. En het concert van Pink Floyd ''Pulse'' Dit staat echter op video cd. Jozef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 september 2004 Report Share Posted 21 september 2004 Alhoewel het een dubbel layer is (met 5.1 en PCM stereo apart op een kant), is de opname (?) kwaliteit helaas niet super (rommelig laag). Je moet wel toegeven dat je wel wordt meegetrokken in dat concert BTW, bij mij klinkt ie echt OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 september 2004 Report Share Posted 21 september 2004 Nee, ik speel 'm 5.1 af. Die mix is idd een stuk beter dan de stereo versie. Ik heb 'm trouwens nog niet met de Lenco afgespeeld maar met de Pioneer. Ik zal eens kijken of er verschil is in weergave tussen de Lenco en de Pioneer. Wordt vervolgd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 25 september 2004 Report Share Posted 25 september 2004 Alhoewel het een dubbel layer is (met 5.1 en PCM stereo apart op een kant), is de opname (?) kwaliteit helaas niet super (rommelig laag). Je moet wel toegeven dat je wel wordt meegetrokken in dat concert BTW, bij mij klinkt ie echt OK. Ik heb 'm nog niet helemaal gezien/gehoord Sodejuu, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Speel jij 'm ook op PCM stereo af? Die speelt bij mij op een luider/duidelijker niveau. Fantastische DVD wat betreft uitvoering en geluid. Ik vind het persoonlijk een van de best klinkende die ik heb. Ook Roger Waters in the Flesh heel goed en heel goed geluid. BTW ik luister nog steeds gewoon stereo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts