Theo Posted 8 augustus 2001 Report Share Posted 8 augustus 2001 Wat vonden jullie van het zomeravondconcert op radio 4 van woensdagavond 9 augustus? Het betrof een uitvoering van de Jaargetijden van Haydn door het Austro-Hungarian Haydn Orchestra o.l.v Ivan Fischer vanuit de Royal Albert Hall. Wat mij betreft waren zowel het orkest, de solisten als de uitvoering voortreffelijk! Zo leuk kan radio zijn, zelfs bijna 3 uur lang. Een verademing t.o.v. de oppervlakkigheid van Classic FM. Groeten, Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 11 augustus 2001 Report Share Posted 11 augustus 2001 Geplaatst door Theo: Een verademing t.o.v. de oppervlakkigheid van Classic FM. Groeten, Theo Beste Theo, Ik heb het concert niet gehoord, maar wat je opmerking over Classic FM betreft ben ik het helemaal met je eens. Wat een verschrikkelijke zender! 's Nachts draaien ze loops van 3 uren lengte, elke drie uur dezelfde muziek. Waarvan het percentage echt klassiek net 50 bedraagd. Voor deze opmerking krijg je van mij 5 welverdiende sterren! Groet, Tuby , die het liefst BBC3 en WDR3 luistert Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 augustus 2001 Report Share Posted 11 augustus 2001 Theo, Helaas niet gehoord. Ik luister zaterdagavonds ook nog wel eens naar 4 en vaak is het niet alleen artistiek mooi, maar klinkt het ook heel erg goed. Probleem is dat ik een goede radiogids mis. Hoe kom jij aan de programmagegevens ? Mijn tuner is overigens een Quad FM 4 en ik zit op de kabel. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 12 augustus 2001 Author Report Share Posted 12 augustus 2001 Hoi Carl, Ik zette de radio toevallig aan in het begin van de uitzending. Via teletekst (pag. 254) zijn de gegevens dan snel te achterhalen. Ik luister zelf ook via de kabel met een Meridian 504 tuner (verder met een Chord 3200 voorversterker, Sphinx Project 12 eindtrappen en Avalon Arcus speakers; kabels van Harmonic Technolgy). Klinkt vaak heel goed. Groet, Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts