paul demo Posted 16 januari 2003 Report Share Posted 16 januari 2003 Las net het bericht dat Peter Gabriel volgend jaar eindelijk weer eens naar ons kikkerlandje komt. Fantastich Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 16 januari 2003 Report Share Posted 16 januari 2003 Ow, te gek Wanneer zijn er kaarten te koop?? Zal ie weer de halve arena vol geluidsapparatuur gooien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 16 januari 2003 Author Report Share Posted 16 januari 2003 Zaterdag om 10 uur begint de voorverkoop. Zoals het er nu naar uitziet treedt hij op op een podium in het midden van de zaal waar je omheen kunt lopen. Net als tijdens de Secret World tour. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted 16 januari 2003 Report Share Posted 16 januari 2003 Dat is inderdaad erg goed nieuws, wil ik zeker naar toe met groet van Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 18 januari 2003 Report Share Posted 18 januari 2003 Ik heb vanochtend kaarten gekocht - mijn weekend kan in ieder geval niet meer stuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 Heb mijn kaarten ook vanochtend gehaald. Concert was al binnen 1,5 uur uitverkocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 20 januari 2003 Report Share Posted 20 januari 2003 Hi, Ik heb ook kaarten bemachtigd.Arena-kaartjes nog wel. Ik hoorde trouwens dat het een spectaculair concert moet zijn. Inclusief draaiend podium en danseressen. En nog meer goed nieuws: de allereerste live-dvd van Peter Gabriel schijnt op 11 februari te worden uitgebracht. Het is een registratie van de Secret World Tour. Enne, allemaal gefeliciteerd met jullie kaartjes, jongens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted 20 januari 2003 Report Share Posted 20 januari 2003 ja wordt zeker een mooi concert. Wil je al een beetje weten hoe het gaat worden kijk dan even op deze site papabear Dit is de site van Tony Levin, de bassist. Ga naar Peter Gabriel tour Index. Je kunt dan verschillende foto's zien van de concerten in Amerika. met groet van Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 20 januari 2003 Report Share Posted 20 januari 2003 Dankjewel, ik ga meteen even kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 21 januari 2003 Report Share Posted 21 januari 2003 hij's wel altijd heel verlegen hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts