kenwood Posted 17 augustus 2001 Report Share Posted 17 augustus 2001 Hoewel ik denk dat de meeste van jullie forumers echte lp liefhebbers zijn wil ik toch een dvd vraag stellen Waar kan ik een site vinden met dvd-audio titels Dit medium is ongeveer een jaar geleden gelanceerd ik ben bang dat er een strijd gaande is met een ander medium van sony De super audio cd hier zijn al wel titels van te vinden gasten alvast bedankt voor jullie hulp groetjes kenwood Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbie Posted 18 augustus 2001 Report Share Posted 18 augustus 2001 eigenlijk geef jezelf al het antwoord: de titels, daar ontbreekt het aan bij dvd audio. de eerste slag is dan ook gewonnen door sacd waarvan al titels verkrijgbaar zijn(wel de meest suffe overigens)het zal nog een hete nazomer worden en er zal veel vraag over zijn bijvoorbeeld straks in veldhoven bij de vad Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenwood Posted 19 augustus 2001 Author Report Share Posted 19 augustus 2001 Geplaatst door kenwood:Hoewel ik denk dat de meeste van jullie forumers echte lp liefhebbers zijn wil ik toch een dvd vraag stellen Waar kan ik een site vinden met dvd-audio titels Dit medium is ongeveer een jaar geleden gelanceerd ik ben bang dat er een strijd gaande is met een ander medium van sony De super audio cd hier zijn al wel titels van te vinden gasten alvast bedankt voor jullie hulp groetjes kenwood. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 20 augustus 2001 Report Share Posted 20 augustus 2001 Kenwood, Kijk eens op http://www.dvdplanet.com/dvd_audio.asp hier staan er behoorlijk veel (volgens de site alle), en je kunt ze er nog kopen ook. De Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenwood Posted 22 augustus 2001 Author Report Share Posted 22 augustus 2001 Nou Maarten bedankt voor je inlichtingen Toch nog weinig titels he zeker gezien het feit dat het systeem een klein jaar geleden is uitgebracht. nogmaal bedankt vriendelijke groet kenwood Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts