Audiopaul Posted 26 augustus 2001 Report Share Posted 26 augustus 2001 Beste allemaal Onlangs heb ik de topic Besprekingen van lp's en cd's geopend. Het is in deze topic de bedoeling dat iedereen die goeie lp's of cd's heeft gekocht en hier wat over wil vertellen, dat in deze topic doet. Daar kunnen anderen dan weer hun voordeel mee doen. Het maakt niet uit of je bepsroken cd/lp al jaren oud is of een nieuwe release en genre maakt ook niks uit. Het zou mooi zijn als de topic verder verschoont zou blijven van commentaar, smaken verschillen nou eenmaal en op den duur raak je het overzicht kwijt! Wellicht is het een idee om binnen de topic Reacties op besprekingen cd's en lp's (deze dus) je opmerkingen te plaatsen? Wellicht willen degenen die al opmerkingen hebben geplaatst deze kopi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 26 augustus 2001 Report Share Posted 26 augustus 2001 Beste Audiopaul, Bis, bravo enzovoorts. Het is dat je al vijf sterren van me gehad hebt, anders kreeg je ze nu (je houdt ze tegoed). Ik heb echter wel een vraag; naar mijn bescheiden mening kun je afgezien van opnamekwaliteit en misschien algemene zaken als hoesje/lay-out e.d. niets kwijt zonder dat het neerkomt op "Ik vind het wel/niet mooi om zus-en-zo reden". Hoe had je dat in gedachten? (N.B. Ik heb je Air-recentie gelezen). Goed dat je er tevreden over bent, maar ik ken jou smaak niet. Snap je waar ik naartoe wil? Groet, Tuby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 augustus 2001 Report Share Posted 26 augustus 2001 Hoi Audiopaul, Ik had reeds begrepen dat dat de bedoeling was. Ik haal pd mijn posting weg. Tzt komt daar een mooie recentie van "Farnbach&Spie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 augustus 2001 Report Share Posted 26 augustus 2001 Zo, alles verwijdert. Als de rest dat nou ook nog doet, of een mooie recentie van een album post, zijn we allemaal weer blij P.S.: Dit kost wel postings Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 augustus 2001 Author Report Share Posted 26 augustus 2001 Geplaatst door Tuby:Beste Audiopaul, Bis, bravo enzovoorts. Het is dat je al vijf sterren van me gehad hebt, anders kreeg je ze nu (je houdt ze tegoed). Ik heb echter wel een vraag; naar mijn bescheiden mening kun je afgezien van opnamekwaliteit en misschien algemene zaken als hoesje/lay-out e.d. niets kwijt zonder dat het neerkomt op "Ik vind het wel/niet mooi om zus-en-zo reden". Hoe had je dat in gedachten? (N.B. Ik heb je Air-recentie gelezen). Goed dat je er tevreden over bent, maar ik ken jou smaak niet. Snap je waar ik naartoe wil? Groet, Tuby Ha, Tuby Pfff, het is zo warm dat de muis uit m'n hand glibbert! Ik begrijp wel waar je naar toe wil, maar het kan ook zijn dat iemand door mijn recensie over Air ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 26 augustus 2001 Report Share Posted 26 augustus 2001 Beste Audiopaul, Gotcha! Groet, Tuby N.B. Heb mijn postings ook van je Air-review topic verwijderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 31 augustus 2001 Author Report Share Posted 31 augustus 2001 Reactie op bespreking Dave Weckl en Alain Caron door Tuby Interessante cd's, Tuby. Ga meteen kijken of ik ze kan vinden! Dave Weckl is bij mij bekend, Caron nog niet! En nu nog maar hopen dat Ome Henk en Avallon hun postings uit de topic "Besprekingen van CD's en LP's" weggooien t.b.v. een schone topic! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 augustus 2001 Report Share Posted 31 augustus 2001 Geplaatst door Audiopaul:En nu nog maar hopen dat Ome Henk en Avallon hun postings uit de topic "Besprekingen van CD's en LP's" weggooien t.b.v. een schone topic! Mail ze ff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 31 augustus 2001 Author Report Share Posted 31 augustus 2001 Geplaatst door sodejuu: Mail ze ff Heb ik geprobeerd, Sodejuu, maar het antwoordapparaat stond erop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 augustus 2001 Report Share Posted 31 augustus 2001 Geplaatst door Audiopaul: Heb ik geprobeerd, Sodejuu, maar het antwoordapparaat stond erop! Dan zit er niks anders op dan naar ze toe te gaan en ze duidelijk maken dat ze die "troep" maar eens van het web plukken. Trouwens, als je naar Ome Henk gaat kun je gelijk even langs Bankier gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 31 augustus 2001 Author Report Share Posted 31 augustus 2001 Geplaatst door sodejuu: Dan zit er niks anders op dan naar ze toe te gaan en ze duidelijk maken dat ze die "troep" maar eens van het web plukken. Trouwens, als je naar Ome Henk gaat kun je gelijk even langs Bankier gaan Jammie, jammie..bankiertje! En wie tref ik daar dan aan....Sodejuu! p.s. Henk heeft het al weggehaald, nu alleen Avallon nog! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 31 augustus 2001 Author Report Share Posted 31 augustus 2001 Reactie op Last Nite-Larry Carlton door Ome Henk Dit is een klasse cd, Ome Henk, jammer dat ik 'm nog steeds niet heb kunnen vinden. (had ik nou maar effe een kopietje gemaakt van de jouwe! stom..stom..stom...) De gehele cd/lp is vol lekkere toch wel stampende blues, behalve het laatste nummer. Dit nummer (Emotions wound us so) is zo ongelooflijk gevoelig, daar krijg ik altijd weer de tranen van in m'n ogen (sorry ik kan het niet laten ). Is helemaal niet erg, want ik heb vanmiddag op de bank zit snotteren bij "It was only yesterday" van Larry Carlton en Steve Lukather!! En Avallon, maak de besprekingentopic nou eens schoon, joh! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 31 augustus 2001 Author Report Share Posted 31 augustus 2001 Geplaatst door Ome Henk: Kom op Audiopaul, cd, maar plaatje is niet goed cd, plaatje is w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 31 augustus 2001 Author Report Share Posted 31 augustus 2001 Geplaatst door Ome Henk: Hoe bedoel je Audiopaul Die eerste link geeft nog geen 26 gulden aan... (en er zijn meer voor die prijs...) Groetnis, Henk die er ook niet meer voor heeft betaald Dat is wel zo, maar hier klopt het plaatje niet! Bij de tweede klopt 'ie wel en is de prijs F56,90 (excl. vezendkosten) En ze zijn allebei van "Proxis", dus wa's nou goed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 september 2001 Report Share Posted 6 september 2001 Hoi Audiopaul, De recentie van die Farnbach-CD is een feit . Nu alleen nog hopen dat Avallon en Guido hun postings weghalen, zodat we een echte schone topic hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 6 september 2001 Author Report Share Posted 6 september 2001 Geplaatst door sodejuu:Hoi Audiopaul, De recentie van die Farnbach-CD is een feit . Nu alleen nog hopen dat Avallon en Guido hun postings weghalen, zodat we een echte schone topic hebben Hoi, Sodejuu Ik wou net wat over je recentie schrijven! Ik ben erg ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 september 2001 Report Share Posted 6 september 2001 Geplaatst door Audiopaul: Hoi, Sodejuu Ik wou net wat over je recentie schrijven! Ik ben erg ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 6 september 2001 Author Report Share Posted 6 september 2001 Da's mooi balen, Sodejuu! Had ik inderdaad nog niet gelezen! Volgende week vrijdag heb ik vrij, als je dan nog steeds problemen hebt neem dan even met mij contact op! Dan regelen we even wat en gaan we evt. samen met mijn bolide! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 september 2001 Report Share Posted 6 september 2001 Geplaatst door Audiopaul:Da's mooi balen, Sodejuu! Had ik inderdaad nog niet gelezen! Volgende week vrijdag heb ik vrij, als je dan nog steeds problemen hebt neem dan even met mij contact op! Dan regelen we even wat en gaan we evt. samen met mijn bolide! Je doet je handtekening wel eer aan . Ik heb Henk gezegd dat het woensdag of donderdag wordt, maar vrijdag zou ook kunnen. Dan kunnen we er misschien weer een feestdag van maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 6 september 2001 Author Report Share Posted 6 september 2001 Geplaatst door sodejuu: Je doet je handtekening wel eer aan . Ik heb Henk gezegd dat het woensdag of donderdag wordt, maar vrijdag zou ook kunnen. Dan kunnen we er misschien weer een feestdag van maken Bankiertje!!Bankiertje!!Bankiertje!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 september 2001 Report Share Posted 6 september 2001 Geplaatst door Audiopaul:[QB] Hoi, Sodejuu Ik wou net wat over je recentie schrijven! Ik ben erg ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 6 september 2001 Author Report Share Posted 6 september 2001 Geplaatst door sodejuu: Hoi Audiopaul, Ik moet wel zeggen dat ik ze in duitsland heb laten aankomen. Dit ivm portokosten. Ik weet niet of ze wel naar NL versturen. zoniet moet je me ff waarschuwen. Dan bestel ik ze wel en stuur ze dan wel door (op kosten van de zaak ) Als je dat doen wil, heel graag! Stuur me even een meel voor hoeveel , maak ik het over! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 6 september 2001 Report Share Posted 6 september 2001 Ik doe mijn best, maar ben nog erg groen in de audio wereld, leren wil ik wel natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 september 2001 Report Share Posted 6 september 2001 De mail ligt in de bus. Lees 'm ff en laat me dan iets weten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 september 2001 Report Share Posted 6 september 2001 Geplaatst door Ome Henk: Beste Sodejuu, Het valt dus meerderen op... Groetnis, Henk Ja ik dacht nu de vakanties en het mooie weer afgelopen is, wordt er wel wat meer gebabbeld. Dus niet , hoewel het vandaag wel redelijk loopt, maar dat komt door Audiopaul en Stefan. Raar dat altijd dezelfde mensen de kar moeten trekken Misschien komt het wel omdat alle topics redelijk uitgemolken zijn en dus veel vragen herhaald worden, cq. opnieuw gesteld. Dan wordt je moe van elke keer dezelfde antwoorden te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts