Kharn Posted 6 september 2001 Report Share Posted 6 september 2001 jah, ik heb het idee dat voor veel van jullie het toch wat minder wordt, voor mij zijn deze vragen natuurlijk nieuw. Heb je wat sites etc. om mijn onwetendheid wat te verminderen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 6 september 2001 Author Report Share Posted 6 september 2001 Geplaatst door Kharn:jah, ik heb het idee dat voor veel van jullie het toch wat minder wordt, voor mij zijn deze vragen natuurlijk nieuw. Heb je wat sites etc. om mijn onwetendheid wat te verminderen? Beste Kharn, Wat mij betreft kun je je vragen hier voor mijn part 200 keer opnieuw stellen! Volgens mij hebben een paar forumleden momenteel last van een depressie! Komt vast door het weer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 september 2001 Report Share Posted 6 september 2001 Geplaatst door Kharn:jah, ik heb het idee dat voor veel van jullie het toch wat minder wordt, voor mij zijn deze vragen natuurlijk nieuw. Heb je wat sites etc. om mijn onwetendheid wat te verminderen? Het ligt zeker aan mij. Het weer speelt geen parten, maar dat gedoe met mijn voertuig . Om het weer maal ik nooit, dat is altijd goed. Sorry dat ik een beetje bits ben. Ik zal trachten mijn leven te beteren , en kom maar op met die vragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 7 september 2001 Report Share Posted 7 september 2001 Dank je, verwacht dan binnenkort wat vragen van mij, zodra ik verhuist ben, ga ik de kamer denk ik maar eens echt inrichten op audio, mijn huidige flatje is daar echt te klein voor.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 4 augustus 2006 Report Share Posted 4 augustus 2006 Had je weer eens zin om antieke koeien uit de sloot te vissen Henk Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 5 augustus 2006 Report Share Posted 5 augustus 2006 Ik ben blijkbaar vergeten te vermelden dat we toen dit topic opgestart werd, hebben afgesproken om dit zo schoon mogelijk te houden. Daarom is er een tweede topic in het leven geroepen waar reacties op de besprekingen geplaatst kunnen worden, zodat dit topic alleen voor de besprekingen gebruikt kan worden en overzichtelijk blijft.Het lijkt mij mooi als iedereen die een reactie geplaatst heeft op een bespreking, deze te verplaatsen (copy/paste), met eventueel de vermelding van het betreffende album, naar het daarvoor bestemde topic en hier zijn postings verwijdert, zodat in dit topic enkel de besprekingen overblijven. Het maakt het dan nl een stuk overzichtelijker. Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts