siep Posted 18 maart 2002 Report Share Posted 18 maart 2002 Slechts 1 ,want er moet gespaard worden. Jeff Wayne's War of the worlds op CBS Halfspeed mastersound lp dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 18 maart 2002 Report Share Posted 18 maart 2002 Geplaatst door Ruud: C.C.R. Ook, Plus ik heb in mei een kleine vakantie gepland naar het vinyl walhalla. Toch kijken of er meer dan 35 kilo in een koffer wil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 19 maart 2002 Report Share Posted 19 maart 2002 Gisteren gescoord; Clarke, Stanley Hideaway LP Clarke, Stanley Journey To Love LP Clarke, Stanley Let Me Know You LP Clarke, Stanley Modern Man LP Clarke, Stanley Rocks, Pebbles And Sand LP Clarke, Stanley Stanley Clarke LP Clarke, Stanley The Clarke / Duke Project LP Clarke, Stanley Time Exposure LP Wordt dit weekend weer driftig D.A'en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 19 maart 2002 Report Share Posted 19 maart 2002 Ik zag dat ik al een tijdje niets meer had bijgedragen. Dus hierbij niet zozeer een lijstje van deze week, maar meer van de laatste maanden: For Absent Friends - The Big Room Van Halen - Live: Right Here, Right Now Tool - Laterus Tool - Undertow Natalie Merchant - Tigerlily Smashing Pumpkins - Greatest Hits Deep Purple - In Rock The Cranberries - Wake up and smell the coffee Mike Oldfield - Tubular Bells II Creed - Weathered En dit natuurlijk allemaal op CD Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 19 maart 2002 Report Share Posted 19 maart 2002 Geplaatst door Ome Henk: Koop jij dan nooit (muziek-)deeveedees Groetnis, Henk Af en toe, maar toch niet zo heel veel. Mijn meeste DVD's zijn toch films. Maar voor de goede orde, muziek dvd's van de laatste tijd: - Queen - We Will Rock You - Cranberries - Beneath the skin - Queensryche - Live evolution - Queensryche - Operation Livecrime - U2 - Elevation tour 2001 Hmm, dat zijn er toch nog meer dan ik had gedacht! Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emperor Posted 21 maart 2002 Report Share Posted 21 maart 2002 Pas gekocht: The Sound - From the Lions Mouth Woven Hand - Woven Hand (soloproject van 16 Horsepower zanger David Eugene Edwards) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 maart 2002 Report Share Posted 21 maart 2002 Zo, na 4 dagen cursus in Arnhem maar even wat lp's gescoord: Fleetwood Mac - Tango in the Night Barbra Streisand - Guilty The Babys - Head first Werken met Audioapparatuur - Teleac testplaat Michael Jackson -Thriller Paul McCarthey and Wings - London Town Larry Carlton - Alone/But never alone En tot slot ook nog een DVD (ja, ja, Ruudje_F, eindelijk ) Marcus Miller - In concert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 maart 2002 Report Share Posted 21 maart 2002 Zo AudioPaul, Die van Fleetwood Mac en Larry Carlton zijn de moeite waard. Wist niet dat laatstgenoemde ook nog op vinyl te krijgen was. Ik heb 1 LP die slechts 1 keer in m'n leven heeft gedraait, van Flaco Jimenez en 1 van the Paladins (voelt zwaar,180 grams ?) die nog nooit een naald in z'n groeven heeft gevoelt. Ik heb trouwens in m'n hele leven slechts 1 single gekocht! Als ik me niet vergis "Livin' for your lover" van Chris Isaak. groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 22 maart 2002 Report Share Posted 22 maart 2002 Geplaatst door Audiopaul: En tot slot ook nog een DVD (ja, ja, Ruudje_F, eindelijk ) Marcus Miller - In concert Het is je van harte gegund AudioPaul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 maart 2002 Report Share Posted 22 maart 2002 Goh, ik lees hier inmiddels vrij vaak de naam 'Marcus Miller' in zeer positieve zin. forgive me,maar... wie/wat is Marcus Miller ? Groeten, Alco (altijd nieuwsgierig naar onbekende namen/muziek) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 maart 2002 Report Share Posted 22 maart 2002 Geplaatst door Alco:Zo AudioPaul, Die van Fleetwood Mac en Larry Carlton zijn de moeite waard. Wist niet dat laatstgenoemde ook nog op vinyl te krijgen was. Ik heb 1 LP die slechts 1 keer in m'n leven heeft gedraait, van Flaco Jimenez en 1 van the Paladins (voelt zwaar,180 grams ?) die nog nooit een naald in z'n groeven heeft gevoelt. Ik heb trouwens in m'n hele leven slechts 1 single gekocht! Als ik me niet vergis "Livin' for your lover" van Chris Isaak. groeten, Alco Hoi, Alco Gelukkig zijn er nog volop lp's te koop, zowel nieuw als tweedehands! Het genoemde rijtje heb ik allemaal bij een antiquariaat (ja, echt waar) in Arnhem gekocht voor €2,50 per stuk! Alles in absolute nieuwstaat! Verder zitten er in Arnhem nog een aantal zeer goede platenzaken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 maart 2002 Report Share Posted 22 maart 2002 Geplaatst door Ruud_F: Het is je van harte gegund AudioPaul Dank je, Ruud! Ik liep er zo tegenaan bij Van Leest in Arnhem! Ik ga vanavond kijken/luisteren/genieten! Had jij 'm nou zelf ook, trouwens? Anders heb ik nog wel een plekkie op de bank vrij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 maart 2002 Report Share Posted 22 maart 2002 Geplaatst door Alco:Goh, ik lees hier inmiddels vrij vaak de naam 'Marcus Miller' in zeer positieve zin. forgive me,maar... wie/wat is Marcus Miller ? Groeten, Alco (altijd nieuwsgierig naar onbekende namen/muziek) Hoi, Alco! Ken jij Marcus Miller niet? Hij is vooral bekend vanwege z'n samenwerking met Miles Davis! Enkele Davis-werken, waaronder Tutu is volledig door hem geproduceerd! Marcus Miller produceert trouwens sowieso veel voor grote namen in de jazz-wereld. Voor mij persoonlijk is Marcus Miller toch wel de beste bas-gitarist ter wereld. Hij heeft inmiddels een aantal cd's op z'n naam staan, waarvan M3 het laatste produkt is. Verder zijn er nog "The sun don't lie" , "Tales" en een live-album, maar misschien vergeet ik er nog eentje. Je hoort in z'n muziek, vooral in een aantal intro's duidelijk de invloeden van Miles Davis, die voor hem, zowel zakelijk als priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 maart 2002 Report Share Posted 22 maart 2002 Net gekregen van de beste audiozaak in de omstreek: Hi-End Audiophile Test/Demo CD. Een uitgaven van STS Digital in samenwerking met Marantz, Monitor Audio, vdHul, Philips, BASF, Soundcraft en CAD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 maart 2002 Report Share Posted 22 maart 2002 Geplaatst door sodejuu:Net gekregen van de beste audiozaak in de omstreek: Hi-End Audiophile Test/Demo CD. Een uitgaven van STS Digital in samenwerking met Marantz, Monitor Audio, vdHul, Philips, BASF, Soundcraft en CAD. Ja, op iedere hifi-show loopt Fritz de With met die cd's te leuren! Ik heb 'm op het laatst maar geweigerd, omdat ik er al 3 had liggen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 maart 2002 Report Share Posted 22 maart 2002 Geplaatst door Ome Henk: En daar ben je zeker h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 maart 2002 Report Share Posted 22 maart 2002 Vandaag opgevist uit de bieb, de op dit moment lovend besproken CD "Barricades & Brickwalls" van Kasey Chambers. Een breekbare kippenvelstem in een mengelmoesje van alt.country,rock en singer/songwriter. Aanrader! Kortom,...eigenlijk te mooi om te branden. Dit 'moet' eigenlijk uit respect voor de artiest gewoon gekocht worden... zie ook www.kaseychambers.com (met o.a geluids- en videoclip fragementen) Groeten, Alco (die nog steeds geduldig wacht op z'n SOnus Fabers...zucht ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 maart 2002 Report Share Posted 23 maart 2002 Hahaha, damn,je hebt me door Ome Henk ! Tja, 't oog wil tenslotte ook wat. Ja,da's inderdaad een voordeel dat ze op LP inderdaad nog groter zijn. (maarja,ze komen in 95% niet uit op LP ) Ik weet nog wel dat er vroeger uit de plaatselijke phonotheek soms wat fraaie LP binnenhoezen met foto, "vergeten" werden om terug te brengen... Groet'n uut Ass'n, ALco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 23 maart 2002 Report Share Posted 23 maart 2002 Geplaatst door Alco:Hahaha, damn,je hebt me door Ome Henk ! Tja, 't oog wil tenslotte ook wat. Ja,da's inderdaad een voordeel dat ze op LP inderdaad nog groter zijn. (maarja,ze komen in 95% niet uit op LP ) Ik weet nog wel dat er vroeger uit de plaatselijke phonotheek soms wat fraaie LP binnenhoezen met foto, "vergeten" werden om terug te brengen... Groet'n uut Ass'n, ALco Altijd navragen / onderzoeken Alco, De nieuwe cd Alanis Morissette is ook op LP verkrijgbaar. Ff struinen op internet en je kunt een lokale platenwinkel de opdracht geven een lp te bestellen (zo doe ik dat altijd) Een goede referentie is altijd de website van ARS !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 23 maart 2002 Report Share Posted 23 maart 2002 Mooi rijtje, Ruud! Heb je nog wel ruimte voor al die lp's of komt d'r bij jou binnenkort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 maart 2002 Report Share Posted 23 maart 2002 Altijd navragen / onderzoeken Alco, De nieuwe cd Alanis Morissette is ook op LP verkrijgbaar Ja,dat wist ik toevallig,maarja we hadden 't over Casey Chambers. De grote/commercieel interessante namen als Morissette zijn soms nog wel op LP te krijgen,maar over 't algemeen is 't helaas nog zeer dun bezaaid,imho. Ik heb laatst een keer gekeken op de site van xperienced-audio. ( www.xperienced-audio.nl ) waar ze tevens een enorm assortiment aan nieuw en 2e hands LP's hebben die men kan bestellen. (Tip!) Op zich zag ik er zeker wel een stuk of 10 a 12 nieuwe titels op LP staan die ik graag zou willen hebben,maar van 't totale aanbod wat ze hebben van vele honderden vindt ik 't persoonlijk dan een druppel op 'n gloeiende plaat. Maar goed,haha ik dwaal weer af, het ging tenslotte niet over de eewenoude strijd tussen analoog/digitaal. O,ps Om even weer terug bij de topic te komen... Vanmiddag gekocht bij Mediamarkt. Casey Chambers - "The Captain" (he verrek, Ome Henk... weer een CD-hoesje van 'n megababe ) + Hothouse Flowers - "People" een oudje van 1988 voor 10,- euro. + the best of Talk Talk. That's all for now folks, Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 23 maart 2002 Report Share Posted 23 maart 2002 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 maart 2002 Report Share Posted 23 maart 2002 O,verrek AudioPaul Ik vrees dat ik je ractie compleet over 't hoofd heb gezien. Ik zal direct effe 'n pagina terug 'bladeren' om 't te lezen. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 maart 2002 Report Share Posted 23 maart 2002 Hoi, Alco Gelukkig zijn er nog volop lp's te koop, zowel nieuw als tweedehands! Het genoemde rijtje heb ik allemaal bij een antiquariaat Ja, als 't puur om de aantallen gaat,ongeacht de muziek, is er nog voldoende te koop op vinyl,maar nieuw is 't vaak niet te betalen en wat ik hier aan 2e hands gescoorde titels voorbij zie komen,daar wordt ik over 't algemeen ook niet vrolijk van ps: Heb net even via amazon.com een paar nummers van Marcus Miller beluisterd. Wel mooie audiofiele demo muziek,en zit muzikaal echt goed in elkaar, maar 't is mij eigenlijk net iets te gladjes en te jazzy. Dan houdt ik persoonlijk meer van een jazzy klinkende Lyle Lovett, AJ Croce of Brian Setzer. Met vriendelijke groet'n uut Ass'n, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 maart 2002 Report Share Posted 23 maart 2002 Yep, gelukkig maar! anders werd 't een saaie boel en waren steeds dezelfde CD's continue uitverkocht! Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts