Ruud_F Posted 12 april 2002 Report Share Posted 12 april 2002 Geplaatst door Ruud: Loop je weer berichten te bewerken Look who's talking Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 12 april 2002 Report Share Posted 12 april 2002 Geplaatst door Ruud: Pffff.....'t lijkt wel of je over twee dagen jarig bent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 13 april 2002 Report Share Posted 13 april 2002 Zo, er is dit weekend veel bijgekomen: Lambchop - Is a woman The spirit of Cape Verde Caecilie Norby - My corner of the sky Nara Le Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 april 2002 Report Share Posted 13 april 2002 Hi guys! Vanmiddag n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 april 2002 Report Share Posted 13 april 2002 Vandaag bij Plato weggekaapt: Hooverphonic - Magnificent Tree Hooverphonic - Blue Wonder Power Milk Transatlantic - Bridge Across Forever Transatlantic - SMPTE Alles op polycarbonaat. Helaas was er geen tijd meer om naar de Plaatboef te gaan, waardoor ik geen vinylschijven heb kunnen bemachtigen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 april 2002 Report Share Posted 13 april 2002 Geplaatst door Ome Henk: Da's ook toevallig! Ik heb de eerste vandaag ook binnen gekregen... Gelijkgestemde zielen! Maar die van jou zal vermoedelijk splinternieuw zijn, de mijne verkeerd in nieuwstaat! Zelfs de buitenhoes lijkt wel nieuw, en dat voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 15 april 2002 Report Share Posted 15 april 2002 Geplaatst door Ome Henk: En hoe was het bij de Doelen, en bij Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjoerd Posted 16 april 2002 Report Share Posted 16 april 2002 Weer eens wezen 'lunchen' bij de Plaatboef en de volgende cd's 'geconsumeerd': Robbie Williams-Swing when you're winning Fish-Raingods withe zippo's Fatboy Slim- You've come along wau baby Allemaal tweedehands, Gegroet, Sjoerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajb Posted 18 april 2002 Report Share Posted 18 april 2002 Ik heb maar weer eens wat gekocht: Cassandra Wilson - Belly of the sun Norah Jones - Come away with me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 18 april 2002 Report Share Posted 18 april 2002 Ik heb de CD van de Doelen in huis. Volume 2 uiteraad. Klinkt wel lekker eigenlijk, beter dan volume 1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted 19 april 2002 Report Share Posted 19 april 2002 4,5 ster op Allmusic voor Winelight. Ik zal hem eens luisteren. Geweldige site trouwens, Allmusic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wally Posted 19 april 2002 Report Share Posted 19 april 2002 Cry - Simple minds So glad you made it - Kane Hendrix in Stockholm Hendrix in San Diego Ten years after - Essential Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 20 april 2002 Report Share Posted 20 april 2002 Peter Gabriel : Shaking The Tree (remaster) Kayak : Greatest Hits And More Various Artists : We Will Rock You Various Artists : Pop Goes The 80s Ik moet nodig weer eens naar Groningen voor een CD shopping spree. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 20 april 2002 Report Share Posted 20 april 2002 Het zijn allemaal CD's - Qua muziek is het DVD aanbod vrij triest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 20 april 2002 Report Share Posted 20 april 2002 Geplaatst door Ome Henk: Ach, 156 HIER en HIER nog wat, en HIER ook nog wat, en dichter bij huis HIER ook nog zo'n 77. Er zullen vast dubbelen tussen zitten... Binnenkort heeft ARS ook een winkel in Hamburg, en dat is maar 3 kwartiertjes rijden waar ik werk in Duitsland. Mhhhh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 20 april 2002 Report Share Posted 20 april 2002 Geplaatst door Ome Henk: Heb je wel een goede DVD-speler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 april 2002 Report Share Posted 20 april 2002 Geplaatst door Ome Henk: Ach, 156 HIER en HIER nog wat, en HIER ook nog wat, en dichter bij huis HIER ook nog zo'n 77. Er zullen vast dubbelen tussen zitten... 't Zijn wel allemaal DVD-A's. Ik weet niet of DVD Fiel die bedoelde, maar in een gewone DVD-speler heb je er niet veel aan . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 20 april 2002 Report Share Posted 20 april 2002 Bijna een Living Stereo van Rubinstein, als niet een of andere muts(sorry dames) hem niet voor mijn neus weggegrist zou hebben Vorige week wel enkele Decca's SXL gescoord, en vandaag een perfect exemplaar van Ulla Meinecke's "When sch Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door sodejuu:'t Zijn wel allemaal DVD-A's. Ik weet niet of DVD Fiel die bedoelde, maar in een gewone DVD-speler heb je er niet veel aan . Ik bedoelde inderdaad geen DVD-A's, maar DVD Video - Gelukkig heb ik wel alles van Peter Gabriel op video... Ik kreeg gisteren nog Real World Notes #13 met begeleidende CD met daarop de geremasterde versie van Come Talk To Me. Volgens het begeleidend schrijven komen de remasters van alle PG albums in april uit. De remasters zijn gemaakt met DVD-A en SACD in het achterhoofd, en de bedoeling is ook alles opnieuw in vinyl uit te brengen in 2002. Het beloofd dus een goed jaar voor PG liefhebbers te worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted 22 april 2002 Report Share Posted 22 april 2002 Zaterdag met de post uit Amerika: Jaco Pastorius Live in New York 1 tm 7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 april 2002 Report Share Posted 22 april 2002 Geplaatst door DVD Fiel: Ik bedoelde inderdaad geen DVD-A's, maar DVD Video - Gelukkig heb ik wel alles van Peter Gabriel op video... Ik kreeg gisteren nog Real World Notes #13 met begeleidende CD met daarop de geremasterde versie van Come Talk To Me. Volgens het begeleidend schrijven komen de remasters van alle PG albums in april uit. De remasters zijn gemaakt met DVD-A en SACD in het achterhoofd, en de bedoeling is ook alles opnieuw in vinyl uit te brengen in 2002. Het beloofd dus een goed jaar voor PG liefhebbers te worden. Ik vind het vreemd, want er zijn toch genoeg muziek DVD-V's te vinden. Ik weet niet of je speler regiovrij is maar bij Amazon hebben ze toch een behoorlijk aanbod. Het is wel jammerlijk dat het meestal die supercommerciele krempel is die er te vinden is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 22 april 2002 Report Share Posted 22 april 2002 Geplaatst door sodejuu: Ik vind het vreemd, want er zijn toch genoeg muziek DVD-V's te vinden. Ik weet niet of je speler regiovrij is maar bij Amazon hebben ze toch een behoorlijk aanbod. Het is wel jammerlijk dat het meestal die supercommerciele krempel is die er te vinden is. Het probleem is niet de hoeveelheid DVD-V's of de regios (mijn speler is gelukkig regiovrij), maar het feit dat de artiesten/bands die ik kan waarderen weinig of geen DVD-V's hebben uitgebracht. Tot dusver heb ik : House Of Yes (Yes, R2) Live And Loose In Paris (Phil Collins, R2) Live Aus Berlin (Rammstein, R2, gecensureerd) Stop Making Sense (Talking Heads, R1) The Paris Concert For Amnesty International (Various Artists, R2) The Tokyo Tapes (Steve Hackett, R2) The Way We Walk (Genesis, 2 disc set, multi angle, R2) Het positieve is dat er nog wel e.e.a. nog is wat nog niet in mijn bezit is (titels van Yes, mogelijkerwijs nog wat van A-Ha, R.E.M. en evt. Bruce Springsteen), maar dan houdt het helaas wel op voor mij. Maar het heeft geen hoge prioriteit - een goede koptelefoon is nu belangrijker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 april 2002 Report Share Posted 23 april 2002 Geplaatst door Ome Henk:vandaag met de post bezorgd... Larry Carlton Steve Lukather - No substitutions: Live in Osaka (victor entertainment ceedee, een jap dus) Jakkie, heb jij een CD gekocht Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 23 april 2002 Report Share Posted 23 april 2002 Geplaatst door Ome Henk: Gewoon goed of subliem Gewoon goed is bv. een Sennheiser HD 580 en subliem is bv. een Stax Classic (klikken op het vetgedrukte brengt bij meer informatie) Die Stax Classic lijkt inderdaad subliem. Ik betwijfel of deze in mijn budget past. Wat ik simpelweg zoek is een goede koptelefoon die : Goed geluid produceerd Goed past, comfortabel is (niet dat het oorzweet na gebruik er af druipt) en buitengeluid tot een minimum beperkt Voorzien is van een kabel van tenminste 4 meter, of draadloos Past op een standaard phone jack Zoals het lijkt zal mijn keuze waarschijnlijk op Sennheiser vallen. Ik ben bang dat ik (nog) niet fanatiek genoeg ben om een Stax koptelefoon aan te schaffen. De vraag is bovendien of mijn set an sich wel bij een dergelijke koptelefoon past. In ieder geval bedankt voor de tips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 23 april 2002 Report Share Posted 23 april 2002 Op CD gekocht: Radiohead - The Bends Clive Nolan & Oliver Wakeman - The Hound Of The Baskervilles En op DVD: Bjork - Volumen Groeten, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts