frits Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Dit zijn de lp,s die ik voor geen goud weg doe. Talking heads - Electricity Echo and the bunnymen - Arrogance Ian Mcculloch as Kurt weil - September song Simple minds - summer time in glasgow featuring bono. New order were joy division - The funeral in berlin part 1 + 2 U2 Live in boston - An other time an other place .400 copys U2 live at the beeb include 4 demos (met deze demos hebben ze hun eerste platencontract gewonnen ) Zo en welke lps doen jullie voor geen goud weg. groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door frits:Dit zijn de lp,s die ik voor geen goud weg doe. Talking heads - Electricity Echo and the bunnymen - Arrogance Ian Mcculloch as Kurt weil - September song Simple minds - summer time in glasgow featuring bono. New order were joy division - The funeral in berlin part 1 + 2 U2 Live in boston - An other time an other place .400 copys U2 live at the beeb include 4 demos (met deze demos hebben ze hun eerste platencontract gewonnen ) Zo en welke lps doen jullie voor geen goud weg. groetjes Ik heb geen lp's, maar wel cd's. Ik zou m'n cd van Tefilla (Grievous Anguish) en een dubbel single van Radiohead (Street Spirit + 2 meter sessies bonus 'single') niet wegdoen. Die eerste is eigenlijk niet echt geweldig of zo, maar volgens mij bestaat de band niet meer en bij de gemiddelde cd-winkel hebben ze die cd nog nooit verkocht. En ik vraag me af of ie uberhaupt nog (nieuw) te koop is... Die 2e cd zou ik niet wegdoen omdat dat een collector's item is. De single zelf niet natuurlijk, maar die bonus single wel. Ik vind dat wel een bijzonder schijfje, dus die doe ik niet weg. De rest van wat ik heb, is niet zo vreselijk bijzonder. Is allemaal gewoon vervangbaar, mocht het kwijtraken of gestolen worden of zo. Er zijn trouwens wel wat cd's die ik niet meer zou kopen, mocht ik ze kwijtraken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Ik doe de cd Abbey Road niet weg. Waarom? Het was na vele jaren van speculatie de eerste cd die op de markt kwam van de groep en ook nog zonder " toestemming " van de toenmalige houder van de song-rechten" wacco jacco " Destijds gekocht voor plus/minus 90 gulden[japanse inport],en de volgende dag wilde de winkel hem al weer,erg zwetend,terug kopen. Ik dacht; kom,'t eet geen brood.....wie weet en reeds 2 weken later kreeg ik een bod van 600 gulden. ik heb 'm nog,en nu gaat ie niet meer weg om div. andere redenen. --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Frits, Dat zijn mooie rariteiten. Arrogance van The Bunnymen ken ik niet, terwijl ik dacht goed thuis te zijn in hun oevre. Kun je daar wat meer over vertellen? Ik hecht niet zo aan de fysieke verschijningsvorm, maar zou naar de maan meenemen (in die volgorde): Echo & The Bunnymen - Heaven up here David Bowie - The man who sold the world The Sound - From the lion's mouth Een symfonie van Tschaikovsky o.l.v. Solti Massive Attack - Mezzanine Stravinsky, Penderecki .... God, wat is dat moeilijk. Dit lijstje ziet er morgen weer anders uit. Jelet Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Ze mogen alles ophalen voor een paar staven goud, behalve mn eigen opnames. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frits Posted 25 juni 2003 Author Report Share Posted 25 juni 2003 Beste sjettepet over the bunnymen kan ik alleen vertellen dat het een dubbele lp is en dat het in europa is op genomen en live is uit 1985. er staat ook een nummer op de lp mischien dat je daar wat aan heb 270024-2. Vedder de hoes een berg land schap met schapen en een silout van een koe . meer gegevens heb ik er niet over. groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Nou, dat is dan een echte rariteit. Komt me nu vaag bekend voor. Spelen ze niet veel covers? Volgens mij is het een opname voor de Zweedse radio. Als dat zo is dan vindt je ook enkele tracks op de Crystal Days 4-CD set. Ik had ooit ook allemaal van dat kostbare vinyl. Bootlegs, zeldzame persingen. Dat heb ik allemaal verkocht om mijn eerste "audiofiele" setje te kopen. Later zoveel mogelijk teruggekocht op CD. Opvallend trouwens hoeveel er opnieuw wordt uitgebracht. De Sound-reissues zijn juweeltjes, maar daar heb ik ook 15 jaar op moeten wachten. Je ziet, eigenlijk hoor ik niet in dit topic thuis. Wie verkoopt nu zijn dierbare platenverzameling? Sjettepet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Popmuziek: Scraping Foetus off the wheel-Hole Nick Cave & the bad seeds- From her to eternity Sonic Youth-Daydream Nation Sonic Youth- Dirty Gun Club-Miami Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Geplaatst door Sjettepet: Jelet Even tussen door; Ik ben toch wel erg benieuwd naar de betekenis van dit woord...... Het heeft nl een overeenkomst met een woord in het hebreeuws,en je spreekt het ook nog zo uit zoals je het geschreven hebt, En dat lijkt mij dus wel erg toevallig. Maar tja,je weet 't niet.Je weet 't niet --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 2 juli 2003 Report Share Posted 2 juli 2003 Ik heet Jelte, dat is Fries, maar ik maakte een typefout. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 juli 2003 Report Share Posted 2 juli 2003 Geplaatst door Sjettepet:Ik heet Jelte, dat is Fries, maar ik maakte een typefout. In dat geval zal ik je vertaling besparen... , Niet dat dat nu zo wereld schokkend zou zijn, Maar,je weet 't niet,je weet 't niet --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davi Posted 3 juli 2003 Report Share Posted 3 juli 2003 Stoppen muziek draaien Davi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts