The Koosjer connection Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Een goed album-programma op de radio zoals je eens " Van Putten's lp uurtje "op 3 had? of,luisteren jullie niet meer naar de radio komop nou met die links! --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 of,luisteren jullie niet meer naar de radio Ik heb al jaaaren geen tuner meer. Ik vind 't gros van de Nederlandse zenders bedroefend. Voornamelijk van die puber top-40 bagger, in dito geluidskwaliteit. Vroeger (eind jaren '80) had je inderdaad programma's als de CD-show door Wim van Putten. Dat was mijn favoriet! Hij kondigde vaak 1 of 2 albums aan, met een kort verhaaltje, en draaide vervolgens 1 of 2 nummers van 't betreffende album, en dan ook helemaal! Tegenwoordig wordt er halverwege weer doorheen gekletst. Misschien heb ik al te lang geen radio meer geluisterd (behalve de "verplichte" SKY en 538 op m'n werk ), maar ik mis enkele programma's die echt gericht zijn op een bepaalde genre, zoals Americana, singer/wongwriter of Blues, o.i.d. Kortom, na 'n lang verhaal.... ik kan je niet aan een naam helpen Hans Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Hier draaien ze nog wel goeie muziek (vind ik)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
frits Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 of kijk hier eens. http://pages.vpro.nl/3voor12/zapcentral.shtml http://www.studiobrussel.be/ groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door Alco: Ik heb al jaaaren geen tuner meer. Ik vind 't gros van de Nederlandse zenders bedroefend. Voornamelijk van die puber top-40 bagger, in dito geluidskwaliteit. Vroeger (eind jaren '80) had je inderdaad programma's als de CD-show door Wim van Putten. Dat was mijn favoriet! Hij kondigde vaak 1 of 2 albums aan, met een kort verhaaltje, en draaide vervolgens 1 of 2 nummers van 't betreffende album, en dan ook helemaal! Tegenwoordig wordt er halverwege weer doorheen gekletst. Misschien heb ik al te lang geen radio meer geluisterd (behalve de "verplichte" SKY en 538 op m'n werk ), maar ik mis enkele programma's die echt gericht zijn op een bepaalde genre, zoals Americana, singer/wongwriter of Blues, o.i.d. Kortom, na 'n lang verhaal.... ik kan je niet aan een naam helpen Hans Groeten, Alco Helemaal mee eens. Radio op dit moment is een ware straf om daar naar te moeten luisteren. Je wordt telkens opgezadelt met nummers die je niet wil horen. En die zelfpromotende zelfverheerlijkende eikels die zich DJ noemen, nou geef die asjeblieft een zwemvakantie midden in de Atlantische Oceaan. 4 Weken per jaar is er nog een station redelijk aan te horen en dat is Radio 2 als zij hun "week van de jaren '70" en "'80" houden. De rest is echt alleen goed voor de open haard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 23 juni 2003 Author Report Share Posted 23 juni 2003 Dat dacht ik wel, Maar dat het zo droevig gesteld was..... Waar haalt een freak nu z'n dope? In ieder geval thanx voor de moeite. --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Mn receiver staat vastgeroest op http://www.rebecca.nl/. Leuke telefoonspelletjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Uuhh, de Strijd der Sexen heet dat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Als ik al naar de radio luister is dat dinsdag avond tussen 21.00 en 22.00 uur. (Da's namelijk het wekelijkse uurtje pure prog rock op Arrow Classic Rock.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts