Jump to content

Wie post hier een link voor....

The Koosjer connection
 Share

Recommended Posts

of,luisteren jullie niet meer naar de radio

Ik heb al jaaaren geen tuner meer.

Ik vind 't gros van de Nederlandse zenders bedroefend.

Voornamelijk van die puber top-40 bagger, in dito geluidskwaliteit. :(

Vroeger (eind jaren '80) had je inderdaad programma's als de CD-show door Wim van Putten. Dat was mijn favoriet!

Hij kondigde vaak 1 of 2 albums aan, met een kort verhaaltje, en draaide vervolgens 1 of 2 nummers van 't betreffende album, en dan ook helemaal!

Tegenwoordig wordt er halverwege weer doorheen gekletst.

Misschien heb ik al te lang geen radio meer geluisterd (behalve de "verplichte" SKY en 538 op m'n werk :( ), maar ik mis enkele programma's die echt gericht zijn op een bepaalde genre, zoals Americana, singer/wongwriter of Blues, o.i.d.

Kortom, na 'n lang verhaal.... ik kan je niet aan een naam helpen Hans :)

Groeten,

Alco

Geplaatst door Alco:

Ik heb al jaaaren geen tuner meer.

Ik vind 't gros van de Nederlandse zenders bedroefend.

Voornamelijk van die puber top-40 bagger, in dito geluidskwaliteit.     :(

Vroeger (eind jaren '80) had je inderdaad programma's als de CD-show door Wim van Putten. Dat was mijn favoriet!

Hij kondigde vaak 1 of 2 albums aan, met een kort verhaaltje, en draaide vervolgens 1 of 2 nummers van 't betreffende album, en dan ook helemaal!

Tegenwoordig wordt er halverwege weer doorheen gekletst.

Misschien heb ik al te lang geen radio meer geluisterd (behalve de "verplichte" SKY en 538 op m'n werk     :( ), maar ik mis enkele programma's die echt gericht zijn op een bepaalde genre, zoals Americana, singer/wongwriter of Blues, o.i.d.

Kortom, na 'n lang verhaal.... ik kan je niet aan een naam helpen Hans     :)

Groeten,

Alco

Helemaal mee eens. Radio op dit moment is een ware straf om daar naar te moeten luisteren. Je wordt telkens opgezadelt met nummers die je niet wil horen. En die zelfpromotende zelfverheerlijkende eikels die zich DJ noemen, nou geef die asjeblieft een zwemvakantie midden in de Atlantische Oceaan.

4 Weken per jaar is er nog een station redelijk aan te horen en dat is Radio 2 als zij hun "week van de jaren '70" en "'80" houden. De rest is echt alleen goed voor de open haard.