Jack van Dijk Posted 15 oktober 2001 Report Share Posted 15 oktober 2001 Tja, dat Friezen koppig kunnen zijn had ik ook al ontdekt in de 3 jaar dat ik in Sneek gewoond heb. Echter ik ben het ook geheel met DTS eens. Ik heb laatst zelf mijn JVC Stereo videorecorder weggegeven omdat ik iedere keer als ik iets op video ging kijken me na 5 minuten zat te ergeren. Dit soort discussies zou je hooguit nog kunnen voeren voor Laserdisc versus DVD, maar voor video versus DVD is dit een non-issue, DVD rules! Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTS Posted 15 oktober 2001 Author Report Share Posted 15 oktober 2001 Hey, Ome Henk : Dat komt me heel bekend voor dat je 'em hoofdzakelijk nog gebruikt voor kinderfilms .....maar zelfs ook dat wordt voor mij steeds meer dvd......we kopen helemaal geen video films meer alleen maar dvd.....inclusief De Fabeltjeskrant En Jack.........je hebt gelijk..... de discussie DVD vs Laserdisc zou veel leuker zijn geweest. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand vhs prefereert boven dvd.......ongeloofelijk......maar daar zijn we het hier op een na wel over eens...........( hoezo kinderachtig dat ik het nogeens in wrijf ? ) Maare wat vind jij..........laserdisc of dvd ? Mijn mening en uit eigen ondervinding......... Geluid.......dan is er maar een : Laserdisc. Beeld : DVD. Dus liever Laserdisc dan dvd...........maar ja....je kunt niet alles hebben. Rick PS : Jack ,.............laat je je TAG MacLaren ook opwaarderen naar de 192............? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 15 oktober 2001 Report Share Posted 15 oktober 2001 Geplaatst door DTS:Maare wat vind jij..........laserdisc of dvd ? Mijn mening en uit eigen ondervinding......... Geluid.......dan is er maar een : Laserdisc. Beeld : DVD. Dus liever Laserdisc dan dvd...........maar ja....je kunt niet alles hebben. Ik denk dat dit dan een hele korte discussie wordt, ik ben het namelijk volledig met je eens. Laserdisc voor het geluid, DVD voor het beeld. Geplaatst door DTS: PS : Jack ,.............laat je je TAG MacLaren ook opwaarderen naar de 192............? Tja, ik denk het uiteindelijk wel. Maar eerst moet ik de upgrade naar 7.1 voor mijn AV32R maar eens laten uitvoeren. Maar je, alles gewoon stapje voor stapje. Vorige week net mijn surround speakers maar eens vervangen voor een paar serieuze exemplaren. Daar moet ik er dan ook nog twee extra van op de kop tikken. Ook loop ik er een beetje tegen aan te hikken dat ik voor de upgrade de versterker 5 weken kwijt ben. Dan wordt het toch wel erg stil in huis. Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 oktober 2001 Report Share Posted 15 oktober 2001 Geplaatst door Jack van Dijk: Ik denk dat dit dan een hele korte discussie wordt, ik ben het namelijk volledig met je eens. Laserdisc voor het geluid, DVD voor het beeld. Jack Dan neem je toch gewoon de Pioneer DV909 of DV919 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 15 oktober 2001 Report Share Posted 15 oktober 2001 Geplaatst door sodejuu: Dan neem je toch gewoon de Pioneer DV909 of DV919 Als je op het WWW icoontje bij mijn berichtje klikt kun je zien diat ik dat ook heb gedaan, ik heb een Pioneer 909. Echter deze gebruik ik alleen nog maar voor laserdisc, voor mijn DVD's gebruik ik de T+A. Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTS Posted 15 oktober 2001 Author Report Share Posted 15 oktober 2001 en das een hele verstandige keuze........... Rick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts