Willem Posted 1 oktober 2001 Report Share Posted 1 oktober 2001 Hallo Weet iemand hoeveel en welke cd,s Stevie Ray Vaughan heeft gemaakt? Ik vraag dit, omdat je in een cd winkel altijd zoveel verschillende cd,s van hem ziet, allemaal van die verzamelcd,s, die volgens mij later opnieuw zijn uitgebracht.Hierdoor weet ik niet meer welke cd ik moet kopen, en wat een goede cd van hem is. alvast bedankt met vriendelijke groeten van Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 oktober 2001 Report Share Posted 1 oktober 2001 Hoi Willem, Dat zal best iemand weten, maar ik niet . Het beste kun je kijken bij CDDB, omdat deze gasten alles bijhouden van alle geregistreerde officiele CD's die er over de hele wereld uitgebracht worden. Oops, daar staan er maar 214 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 1 oktober 2001 Report Share Posted 1 oktober 2001 Hoi, Willem SRV heeft inderdaad vele cd's gemaakt tot zelfs ruim na z'n dood! Ik ben een groot fan van 'm, maar heb lang niet al z'n cd's! Een aanrader is wat mij betreft: The Sky is crying! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fastfolkert Posted 1 oktober 2001 Report Share Posted 1 oktober 2001 Kijk ook eens op http://allmusic.com/, een soort van on-line popencyclopedie (met reviews dus) Folkert (die meer van de collega Texaan Johnny Winter houdt, maar dat terzijde) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 1 oktober 2001 Report Share Posted 1 oktober 2001 Geplaatst door Ruud:Hai Audiopaul, Leg dat eens uit Hoi, Ruud SRV had zoveel materiaal op de plank liggen dat er nog jarenlang na z'n dood nieuwe cd's op de markt zijn gekomen! Afgelopen jaar had ik er weer eentje in m'n handen! En dan nog de vele eerbetonen aan hem! Overigens zijn de cd's van zijn broertje Jimmy ook niet verkeerd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 2 oktober 2001 Report Share Posted 2 oktober 2001 Hallo Willem, Nou,ik moet zeggen, je hebt smaak! Ik ben een groot liefhebber van wijlen SRV! Van geen enkele artiest was ik ooit meer bedroefd om z'n overlijden dan van de King of the Texasblues. Helaas heeft Stevie niet echt veel (officiele) CD's gemaakt. Op de Live Alive CD na heb ik ze allemaal,incl: de nodige bootleg-video's,maar volgens mij heeft ie 9 a 10 CD's gemaakt. (voor z'n dood) Persoonlijk vindt ik z'n debuut CD "Texas Flood" veruit de mooiste. (Sterker nog, 't al jaren lang m'n mooiste CD van al m'n CD's) Vooral een aanrader is dan de opnieuw geremasterde "Texas flood" uitvoering. Hier staan nog 4 extra bonus nummers (live) op,waaronder een pracht uitvoering van "Tin Pan Alley" ! M.v.G. Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted 2 oktober 2001 Author Report Share Posted 2 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk:Beste Willem, Vraag het aan een grote fan van 'm op SRV web-site. Groetnis, Henk die Couldn't stand the weather heeft Dat is ook het enige album dat ik van hem heb Ome Henk. Iedereen bedankt die tot nog toe heeft gereageerd, ga van de week gelijk even kijken bij de cd winkel met vriendelijke groeten van Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 2 oktober 2001 Report Share Posted 2 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk:Beste Willem, Ik heb nog ff gezocht op een site van een fan van 'm. KLIK HIER Bij His Music staan (denk ik) al z'n ceedees. Groetnis, Henk Zoek maar uit Klik hier fan-sites genoeg. Gave site, Henk! Bedankt voor je tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted 2 oktober 2001 Author Report Share Posted 2 oktober 2001 Bedankt voor de tip Ome henk, is een erg mooie site met vriendelijke groeten van Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted 26 oktober 2001 Author Report Share Posted 26 oktober 2001 Bedankt voor jullie tips, ik heb nu de cd, The Sky Is Crying gekocht, en ik vind het een erg goede cd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts