Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 1

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door The Koosjer connection:

duuuuuuuuuh    eek.gif

enuuh helemaal opnieuw hoeft niet Henk.

luister even naar;shaking the tree om er maar gewoon even eentje uit te halen    :D

--Hans.

Of neem Digging in the dirt, dan zijn je woofers meteen ingespeeld :P

Zo slecht is de opname niet, wel jammer van het soms blerrende publiek in de stillere passages.....dat had ik eruit gemixt, maar wie ben ik.....

Andr

Geplaatst door Henrie:

Over welke uitvoerende artiest hebben we het hier?   confused.gif

Peter Gabriel live cool.gif

De studio albums zijn kwalitatief beter, maar de hiervan afwijkende live optredens zijn ook wel weer leuk :)

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

Da's echt niet "om er maar gewoon even eentje uit te halen" Hans    :rolleyes:    ;) Ik vind het gewoon een van zijn mindere albums    :(

oke,ik heb respect voor je mening in deze.

maar waar het om ging was het " laag " waar Andre naar vroeg.

om je dan het hele album opnieuw door te sleuren zou wat te veel van het goede zijn gelet op je reactie op het album,en dus gaf ik je slechts 1 nummer om even te kijken how low dat gaat op de gebrande versie. ;)

--Hans.

Geplaatst door funkey:

B000002N74.01.LZZZZZZZ.jpg  

De enige die ik er van heb.

Is dit hun beste?

ik,maar wie ben ik,vindt van niet :D

ze onlopen elkaar niet echt veel[wederom vindt ik],maar het album Toward the Within,een live registratie,springt er boven uit.

als ik me niet vergis ook met 1 of 2 tracks van concerten in Holland.

ga eens op onderzoek uit,das het mooie van de hobby ;)

-- Hans.

ik,maar wie ben ik,vindt van niet   :D

ze onlopen elkaar niet echt veel[wederom vindt ik],maar het album Toward the Within,een live registratie,springt er boven uit.

als ik me niet vergis ook met 1 of 2 tracks van concerten in Holland.

ga eens op onderzoek uit,das het mooie van de hobby   ;)

-- Hans.

Dat is toch een album met live-registraties van nog niet eerder (of later) uitgebrachte nummers? Of is dat een ander live-album?

Ik ken zelf maar 1 nummer van Dead Can Dance, namelijk In Power We Trust The Love Advocated. Ik vind de cover-versie van The Gathering (op de single Kevin's Telescope) beter :rolleyes::)

ga eens op onderzoek uit,das het mooie van de hobby  

Ik doe niet anders hoor :) ,

maar af en toe een beetje kaartlezen voorkomt veel ergernis en verpilde tijd en geld. Daarom is een forum ook zo lekker handig.

amg1921530348_1617.jpg?rm_____DQ..jyQIc

De wereld van de tango al verkend?

:D

nou,daar begrijp ik niks van    confused.gif

ik wist niet dat jij zo'n Gathering idolaat was

-- Hans

Ik denk dat ik die van TG mooier vind omdat ik die eerder kende dan het origineel van DCD.

Ik idolaat van TG? confused.gif Hoe kom je erbij? :D:D:D

Nee, ik vind het wel een topband, maar idolaat geeft zo'n nare bijsmaak vind ik. Alsof ik nooit wat anders luister. Gelukkig wel zou ik zeggen, want met de 13 CD's/EP's die ik heb ben ik snel uitgedraaid denk ik ;)

Helaas heb ik niet alles origineel en is ook niet alles nog origineel te koop (althans, niet nieuw). Ik moet denk ik maar eens wat op beursen gaan rondneuzen...

Deze moet ik nog:

-Strange Machines (EP, 1996)

-Adrenaline/Leaves (EP, 1996)

-The May Song (EP, 1997)

-Kevin's Telescope (EP, 1997)

-Liberty Bell (EP, 1998)

-Rollercoaster (EP, 2000)

Ook moet ik nog de cd's Mandylion (1995) en (eventueel) Almost A Dance (1993). Maar die zijn nog wel gewoon te koop in de winkel, dus das niet zo'n probleem...

Kevin's Telescope heb ik al op mp3 en het nummer Adrenaline (van Adrenaline/Leaves) ook, maar nog niet de gehele EP dus. Das wel jammer, want die mp3 die ik heb is niet geweldig en bovendien staat er op die EP nog een versie van Leaves met het Rotterdams Philharmonisch Orkest. Die opname heb ik ooit een keer gezien (op oudjaarsavond) bij 'With A Little Help From My Friends' van de Vara. Daar stonden trouwens ook andere bands te spelen, waaronder Urban Dance Squad en (geloof het of niet) Gorefest!!!

Vond ik erg gaaf, dus ik zou deze EP erg graag willen hebben. Maar de anderen ook trouwens ;)

nou,dan heb je nog zat te doen.

heb je dan nog wel genoeg tijd om te luisteren :D

de wereld van de Tango?

nee,helaas,ik vindt het mooi om de bewegingen te zien met die,vaak wel erg mooie,dames met dat mooie raven zwarte haar.

maar daar houd het dan ook wel mee op...... ;)

maaruuh wie weet!

-- Hans.

nou,dan heb je nog zat te doen.

heb je dan nog wel genoeg tijd om te luisteren    :D

Tijd heb je niet, tijd maak je   ;)

Maar ik heb idd nog wel wat te doen, voordat ik alles heb. Ik zal allereerst een bijbaantje moeten vinden om een en ander mee te financieren en daarna moet ik nog de gewenste 'units' vinden   ;)   :D

de wereld van de Tango?

nee,helaas,ik vindt het mooi om de bewegingen te zien met die,vaak wel erg mooie,dames met dat mooie raven zwarte haar.

maar daar houd het dan ook wel mee op......   ;)

maaruuh wie weet!

-- Hans.

Helemaal mee eens. Na het huwelijk van onze kroonprins met dat Argentijnse mokkel, kan ik geen tango meer horen. Daarvoor ook niet trouwens   ;) Als mevrouw Lopez (Jennifer van voren) weer eens op tv is met een van haar nummers (die met die tango erin; aint it funny heet ie geloof ik), dan doe ik altijd het geluid uit en geniet ik wel van haar danskunsten... en haar lichaam...   ;)   :D

Vandaag voor het eerst sinds een jaar of twintig (!) weer eens wat van de ca. 100 oude singles die ik nog had gedraaid op mijn net gratis gekregen Technics SL-2D platenspeler (Ik ken de geschiedenis van die speler, want hij is ooit van mij geweest en door de volgende eigenaar niet meer gebruikt). Nieuwe naald van een paar tientjes en draaien maar. Beatles, Stones, Them, Animals, Fleetwood Mac toen het nog een bluesband was, Moody Blues, Chuck Berry, Aretha Franklin, Otis Redding, Captain Beefheart, Blood, Sweat & Tears, Traffic, Beach Boys, Lovin'Spoonful etc. Een nostalgisch dagje... :):):)

Ik draai net een dertig jaar oude 45 toeren EP van Ella Fitzgerald met nummers uit the Harold Arlen Songbook. De CD (Verve Master Edition, bepaald niet slecht) draai ik echt vaak. Het EP-tje klinkt, op het kraken na, gewoon beter. Nou moe!

eek.gif

Geplaatst door Ome Henk:

Alhoewel niet iedereen er een liefhebber van is, vind ik ze wel erg goed hoor    cool.gif    :D

Jaaaaaaaaa Ome Henk te gek, ik heb Live at Budapast van deze jongens cool.gif