Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 1

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door paul demo:

Mijn voorkeur gaat ook nog steeds uit naar de jaren 60 en 70. Het probleem met de muziek nu, enkele uitzonderingen daar gelaten, het lijkt allemaal zo op elkaar. Geef zo'n kind een keyboard of PC en hij haalt de top 40. Zonde gewoon.

Je moet ook niet de top 40 muziek luisteren...

Het is weer eens 'herrie-uur' hier op de flat (oeps, eigenlijk begint ie pas over 10 minuten) en dat betekent dat de muziek zo hard mag als je zelf wilt (mits de deuren gesloten zijn :)). Zit dan nu ook te trillen op m'n stoel, vanwege Mezzanine van Massive Attack. Op dit moment nummer 1: Angel. :D:D

Op dit moment luister ik naar Mary Gauthier, zeg maar de vrouwelijke mix tussen Steve Earle & Michael de Jong, van haar 2e CD "Drag queens & limousines".

en a.s. Vrijdagavond zie ik haar live aan 't werk in Hedon,Zwolle.

covera.jpg

Groeten,

Alco cool.gif

Geplaatst door Alco:

Op dit moment luister ik naar Mary Gauthier, zeg maar de vrouwelijke mix tussen Steve Earle & Michael de Jong, van haar 2e CD "Drag queens & limousines".

en a.s. Vrijdagavond zie ik haar live aan 't werk in Hedon,Zwolle.

covera.jpg    

Groeten,

Alco     cool.gif

buiten alle mooie keuze's om,is deze die er met kop en schouders bovenuit steekt.

bij mij?

Neil Young unplugged op Nero :D

-- Hans

btw,moeten we niet weer eens opnieuw starten met dit topic?

wordt al weer aardig lang........

Geplaatst door fox:

Ik ben nu  naar een bootleg van Bruce Springsteen, AHOY 2002 aan het luisteren om al in stemming te komen voor mei 2003.

hoef niet in de stemming te komen met een bootleg ben er geweest kan me het concert nog goed herinneren was het 1 van beste concerten wat ik van hem gehoord en gezien heb ga in mei 2 keer heen :):):)

Geplaatst door Alco:

Mary Gauthier - haar eerste CD "Dixie kitchen"

(gekocht van Mary, amper 1 uur geleden, na een kippenvel optreden in Hedon,Zwolle!)

gauthier.jpg  

Groeten,

Alco

Ik zie dat je je niks meer laat ontgaan in de buurt Alco, sinds je Fred Eaglesmith gemist hebt...

:)