Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 1

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

heb je setzer wel eens in paradiso gezien??????

Nee Jopie, niet in Paradiso.

Maaruhh,... heb jij de Paladins wel eens ergens live gezien... :rolleyes:

op dit moment staat op: John Mellencamp - 'The authority song' en hierna ga ik pitten...

Groeten,

Alco

Ff testen of het nog fatsoenlijk werkt. Met 46 pagina's wil dat nog wel eens misgaan :D;)

Op dit moment staat op Radio2 met een nummer van Venice (zonet Aaron Neville) Ik heb mijn tuner aangesloten op een mengpaneeltje dat ik ter reparatie kreeg aangeboden. Het werkt weer ;)

Geplaatst door Sodejuu:

je zou 't zo niet zeggen als je die titel ziet staan   :P   ;)

Nee? :D

Van wie is het origineel eigenlijk. Ik ken het wel (het nummer dan), maar kan er zo niet een uitvoerende artiest bij bedenken eingenlijk... Was dan ook ver voor mijn tijd natuurlijk he ;):D

Geplaatst door Henrie:

Nee?   :D

Van wie is het origineel eigenlijk. Ik ken het wel (het nummer dan), maar kan er zo niet een uitvoerende artiest bij bedenken eingenlijk... Was dan ook ver voor mijn tijd natuurlijk he   ;)   :D

Schaam je eek.gif;)

Geplaatst door Henrie:

Nee?   :D

Van wie is het origineel eigenlijk. Ik ken het wel (het nummer dan), maar kan er zo niet een uitvoerende artiest bij bedenken eingenlijk...

Dat wil je niet weten.

1233378.jpeg:D

Geplaatst door Ome Henk:

Gosh, wat vliegt de tijd   :rolleyes: Deze is al meer dan 20 jaar "oud", maar klinkt nog steeds springlevend   cool.gif

precies de gemiddelde leeftijd op het forum.

enkele " uitschieters " buiten beschouwing gelaten :D:D

enuuh,inderdaad erg mooi...

-- Hans.

bij mij nu Private collection van Jon& Vangelis.[22 jaar confused.gif] :D

Geplaatst door Ome Henk:

Iets anders   :rolleyes:

d09750fnu2i.jpg

Mooi album (een concept album weet je nog ;) ). Persoonlijk vind ik dit hun beste. Anderen pretenderen meer naar Empire.

BTW: Wat vond je van dat andere conceptalbum, dat uit NZ confused.gif Eerlijk zeggen (dat je er niks aan vindt :P;) )

Bij mij staat nu een heel slechte mp3 van een live-uitvoering van de nieuwe single van Within Temptation te spelen. Genaamd: Running Up That Hill. Ik had eerst niet zulke hoge verwachtingen, omdat het een cover van Kate Bush is, en omdat de stem van Sharon wel vrij veel weg heeft van de stem van Kate. Ik was bang voor een 'foute kloon' van het origineel. Maar het is eigenlijk wel een mooi nummer geworden (was het al natuurlijk...). En ook anders dan het origineel, zonder dat ie onherkenbaar is.

Nu nog een goeie versie zien te vinden (ff een paar dage wachten denk ik ;)) of natuurijk de single kopen. Maar dat laatste gaat denk ik niet gebeuren. Koop liever geen singles (alleen van The Gathering ;):D)...

Geplaatst door Ome Henk:

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik 'm toch al 4 keer gedraaid heb   eek.gif Ja, ik kan er ook niets aan doen   :rolleyes:

Oh ja, die andere groef is niet zo moeilijk te vinden   :D

Goh, dat valt me zeker niet tegen. De meesten kunnen niet zo goed tegen mijn muzieksmaak :rolleyes:;)