Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 1

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door The Koosjer connection:

Goldfrapp.....Felt Mountain.

iemand?

affijn,ik vindt 'm errug mooi,en ook deze zonder plaatje,want die zie je wat moeilijk door de rook...   :D

-- Hans.

Yep, had ik gister nog opstaan :D

rastaman.cover.jpeg op vinyl uiteraard weer..... cool.gif

uit 76' heerlijke sfeer aan boord, heb ook de drie andere latere ceedee's van de LP, echter de sfeer en emotie overdracht is op vinyl "beter" te noemen. Alleen jammer dat het linker kanaal blijft "bijgeluidtjes" maken ook na het wassen :( Zal maar eens overwegen of ik hem ga vervangen door een nieuwe ;) het was in mijn moeilijke jeugdjaartjes toch wel een favoriet album ... waarschijnlijk slijtage ?

Geplaatst door Ome Henk:

Je weet best waar ie vandaan komt Paul    cool.gif

Ik ben er blij mee    :D

Ach ja, da's waar, ik word verstrooid, Henk! :( Het loont wel de moeite om ook een origineel op te snorren, klinkt voller en wat minder agressief in het hoog. Is ook niet al te moeilijk aan te komen, ik had laatst nog een gaaf exemplaar in m'n handen. cool.gif

Geplaatst door Ome Henk:

Nu is deze (je ouwe dus) redelijk van de eerste partij Paul (DJPLA-7-1E en DJPLB-7-1H). DJM Records, distributed by Amherst Records New York ('t is dus een Amerikaan).

Klopt, ik heb 'm (de jouwe dus) enkele jaren na verschijning (1977) nieuw gekocht, omdat m'n broer zijn exemplaar wilde terug hebben. :( Wees er maar zuinig op! ;):D