Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 1

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ome Henk:

Kom op Hans    cool.gif

Hiero en hiero en hiero    :rolleyes:

Ik vraag me stellig af of je hiervoor belangstelling hebt    eek.gif

tja,dat weet ik natuurlijk nog niet,dan moet ik het toch ff horen :D

meestal ga ik toch wel aan het werk met de postings hier,maar deze keer vondt ik gewoon niks :(

ik kijk dan meestal op BOL/AMG/CD NOW/ARTISTS DIREKT,en daar was het dus noppes :D

-- Hans

Geplaatst door The Koosjer connection:

tja,dat weet ik natuurlijk nog niet,dan moet ik het toch ff horen   :D

meestal ga ik toch wel aan het werk met de postings hier,maar deze keer vondt ik gewoon niks    :(

ik kijk dan meestal op BOL/AMG/CD NOW/ARTISTS DIREKT,en daar was het dus noppes    :D

-- Hans

Hans, volgens www.fear-dark.com is de cd niet meer te koop. Waarschijnlijk bestaat deze band (helaas) niet meer. Helaas, want ik vond ze erg sympathiek (heb ze wel eens gesproken) en de muziek sprak mij ook wel aan. Tegenwoordig wat minder, maar het gaat er zo af en toe nog wel in.

Er was destijds (1999 of zo) sprake van, dat ze een nieuwe cd zouden opnemen, maar daar is het blijkbaar nooit van gekomen. Er is nog wel een nieuw nummer op die verzamelaar ('Glory Hallelujah Amen') verschenen. Die zou ook op die 2e cd komen en dat zou het titelnummer worden ('Scenes Beyond The Grave'). Ik weet niet meer hoe dat nummer klonk, maar ik weet nog wel dat ik me er op Flevo 1999 (de laatste keer dat ik ze daar heb zien spelen) helemaal op heb uitgeleefd. En ik vond het ook een mooi nummer. Toch eens kijken of ik anders die verzamelaar nog ergens kan vinden. Misschien in een winkel voor religieuze (christelijke) muziek, want in de gewone cd-winkel heb ik het nog nooit zien staan.

Maar ik denk niet dat het jouw aan zal spreken. Het lijkt wel enigszins op Pantera (muziekaal gezien tenminste ;)). Ik weet niet of je dat kent (het is wel wat bekender), maar dat is wel vrij makkelijk te vinden in de cd-winkel. Maar nogmaals, ik kan wel een mp3'tje (of alle 7 ;)) op het www zetten. Kun je het downloaden en zien wat je er van vindt.

[edit] Die verzamelaar is volgens www.fear-dark.com nog te koop. En voor maar €5. Dat ga ik dan maar eens doen denk ik. [/edit]

in ieder geval dank voor de moeite.

enuuh,als het vroom is,dan denk ik dat Henk gelijk gaat krijgen. :D

want laten we wel wezen,ik zit nu wel erg dicht bij het " vuur ",en ik moet er nog steeds weinig van hebben ;):D

maar er naar kijken via jou tips zal ik zeker doen.

-- Hans

Geplaatst door The Koosjer connection:

in ieder geval dank voor de moeite.

enuuh,als het vroom is,dan denk ik dat Henk gelijk gaat krijgen.  :D

want laten we wel wezen,ik zit nu wel erg dicht bij het " vuur ",en ik moet er nog steeds weinig van hebben   ;)   :D

maar er naar kijken via jou tips zal ik zeker doen.

-- Hans

Tja, maar das ook wel extreem. Deze muziek ook trouwens, maar de band op zich niet. Ze kwamen niet extreem over op mij tenminste. Helaas zit er geen boekje met songteksten bij. Maar ach, het gaat mij ook meer om de muziek...

Geplaatst door JSA:

Underworld - Trainspotting

trainspotting1.jpg

Da's toch een verzamelaar?

Die Born Slippy die er op staat is al 10 jaar oud!! En nog steeds een topper!!

Groeten Simon

Geplaatst door seoman:

Da's toch een verzamelaar?

Die Born Slippy die er op staat is al 10 jaar oud!! En nog steeds een topper!!

Groeten Simon

Geen idee, heb ze toen live gezien op lowlands. Dit is de enigste cd die ik heb :)

Geplaatst door JSA:

Geen idee, heb ze toen live gezien op lowlands. Dit is de enigste cd die ik heb   :)

Ik heb je afgelopen jaar gezien. Toch wel jammer dat ze uitelkaar zijn.

Je moet hun cd's een keer lenen.

Op "Dubnobasswithmyheadman" track 5 staat een soort filmfragment of zo. Daar hoor je iemand door een tuin lopen. Het hek wat open gedaan wordt, doet mijn glazuur bijna barsten.

Die lui maak(t)en hoogstaande dans/luister muziek.

Groeten Simon

Liquid van Recoil

Nu mijn speakers weer heel zijn is het toch weer heel anders luisteren.

Jongens ga deze nou eens luisteren!!!!!!!!!

Douw die eeuwige klassiek in je reet en probeer nu eens dit!!! :)

Groeten Simon

Geplaatst door John:

geen dus , ik baal echt als een stekker    :(    :( lp's staan klaar en helaas nog geen draaitafel     :rolleyes:

Vervelende zaak, maar je draaitafel loopt niet weg ;) Al een datum geprikt, of blijft het bij 5-4? (BTW: Dan is ook weer de grote vezamelaarsbeurs in Utrecht, met de grootste platen- en cd-beurs ter wereld eek.gif;) )

Op dit moment: Branford Marsalis - I Heard You Twice The First Time