Jump to content

Muziek vraag.

Lars
 Share

Recommended Posts

Wie oh wie heeft ook tijdens de VAD naar die hele grote Backes&Muller geluisterd? Ik wil daar een 1 nummer van weten wat daar gedraaid is.

Ik kwam daar toen ze Mercedes Sosa draaiden van de CD Missa Criola. Die vond ik prachtig klinken. Daarna deden ze dacht ik Strauss, 2 nummers. De 2de was Also Sprach Zarathustra, maar de eerste wil ik weten. Die meneer die het verzorgte, zei naar het eerste nummer, heel droog: Zo de stof is eraf.

In dat nummer klonk zoiets als dit: Strijkers en dan af en toe keiharde klappen op de maat van de muziek.

Wie weet wat ik bedoel?

Ik heb namelijk ook last van stof op me luidsprekers. ;)

Heb je wel gezien op de VAD hoe ver die woofers uitsloegen. Dat rubber was niet bol meer, maar eerder horizontaal.

Hij zei er ook bij dat Backes&Muller niet kapot gaan. Ik dacht: ja zal wel, maar het muziek werd niet vervormd, dus zal die wel gelijk hebben.

Dat abnormaal uitslaan van die woofers werd met een klassiek muziek stuk gedraaid, die ik wil hebben. Was dacht ik van Strauss.

Geplaatst door Lars Aberson:

Heb je wel gezien op de VAD hoe ver die woofers uitsloegen. Dat rubber was niet bol meer, maar eerder horizontaal.

Hij zei er ook bij dat Backes&Muller niet kapot gaan. Ik dacht: ja zal wel, maar het muziek werd niet vervormd, dus zal die wel gelijk hebben.

Dat abnormaal uitslaan van die woofers werd met een klassiek muziek stuk gedraaid, die ik wil hebben. Was dacht ik van Strauss.

Hoi Lars,

Als je muziek van Strauss zoekt en het moet knallen, moet je eens de cd's Ein Straussfest en Ein Straussfest II proberen. Ze zijn op het Telarclabel uitgegeven en dus van sublieme opnamekwaliteit. Gespeeld door het Cincinatti Pops Orchestra o.l.v. Erich Kunzel. Ik weet zeker dat daar je nummer op te vinden is.

P.S.: Ik ben wel absoluut geen Straussfan, dus ik wil ze niet hebben.

• 4 weeks later...