The Koosjer connection Posted 19 juli 2003 Report Share Posted 19 juli 2003 Even TOTAAL wat anders Staat bij op als het lekker relaxed moet zijn,'n soort muzak if you will Maar de man loopt/speelt al erg lang mee,en blijft z'n concept trouw,en dat zegt al genoeg over z'n kwaliteiten. Enuuh inderdaad,je moet er van houden,dat klopt --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 19 juli 2003 Report Share Posted 19 juli 2003 Heb je het gehele album beluisterd of naar clips...? Ik geet toe dat ik alleen fragmenten heb beluisterd van die CD. (via amazon.com) Salty Heaven vind ik Luka's minste album tot nu. Het blijft een belevenis om die man live aan 't werk te zien. Alleen 1 man met een gitaar (eigenlijk 3, semi-akoestische) en boy, wat een geluid! En 't leuke is, dat ie ook enorm veel humor heeft tussen de nummers door. Ik weet nog goed bij z'n laatste concert in Groningen, dat ie een vriend van mij in de zeik nam. Die ging tussen 2 nummers heel snel en sneaky ff de zaal uit om naar de wc te gaan, en kwam even later terug met wat drinken. Luka zei toen (met leuk Iers accent):"Welcome back, glad you joined us again", "I guess yer girlfriend baught ya some Luka Bloom concert tickets, so ya had to come back,eh?!' (lachuh! want 't was net andersom.) maar goed, back ON-topic nu... Nu staat op: Kathleen Edwards - ">Hockey skates<" Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 19 juli 2003 Report Share Posted 19 juli 2003 Flippe dat verhaal!leuk! Neerlands hoop had dat ook als iemand te laat kwam of ff pissen moest. Dat ging dan ongeveer zo: Ja hoor,van die goedkope plaatsen en dan nog te laat komen ook?! Ga maar rustig je plekkie zoeken,ik wacht wel even,ben pas 10 min. onderweg. Zo,zit je?, nou dan alleen ff voor de goedkope plek even van voren af dan maar weer...., kan de rest ff gaan pissen on-topic? Niks meer,heb der geen zin meer in tot morgen dan maar weer,met frisse moed? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 19 juli 2003 Report Share Posted 19 juli 2003 Toch nog even voor het slapen gaan deze.... Geen verdere uitleg nodig...... Enuuh Alco, Als je kunt moet je echt het album in zijn geheel luisteren,want hij groeit met ieder nummer. De eerste 4/5 zijn wel goed,en daarna stijgt de kwaliteit door naar het einde toe wat een cover van Neil Young is. --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 19 juli 2003 Report Share Posted 19 juli 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: Doet me weer terug denken aan de tijd dat " we ",dat wil zeggen mijn maten en ik,Yes albums " rookten " . En hoe vaker je dan de prachtige hoezen van Dean opende,hoe mooier het verhaal klonk,want zo'n hoes had je helemaal in je handen en zag je eigenlijk niks anders meer Dat was wel wat anders dan die hoesjes van die cd's van heden.... --Hans Ik ben zelf de trotse eigenaar van een Roger Dean poster van de cover art van Anderson Bruford Wakeman Howe. Dergelijke fraaie kunstwerken komen niet tot hun recht op 12 bij 12. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 19 juli 2003 Report Share Posted 19 juli 2003 nog een minuut of 10 skyradio, en dan valt de stilte in deze kamer...... maar es een beetje redelijke tijd (voor een zaterdag) naar bedje toe, morgen weer een dag...... trusten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 juli 2003 Report Share Posted 20 juli 2003 Geplaatst door DVD Fiel: Ik ben zelf de trotse eigenaar van een Roger Dean poster van de cover art van Anderson Bruford Wakeman Howe. Dergelijke fraaie kunstwerken komen niet tot hun recht op 12 bij 12. Nee inderdaad! En zo zie ik ze trouwens ook niet meer,en dat is toch wel jammer. Hier nog eentje die hij ontwierp voor de groep ' Osibisa ' --Hans. ps; Na een goeie joint is het zien van vliegende olifanten helemaal niet vreemd meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 20 juli 2003 Report Share Posted 20 juli 2003 Momenteel staat Wasting Love van Iron Maiden op. (De verschillende Eddies die de hoezen sieren zien er ook erg fraai uit. Overigens met uitzondering van die twee uit de Blaze Bailey periode. Yuck.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 20 juli 2003 Report Share Posted 20 juli 2003 De nieuwe spock's beard (de eerste zonder neill morse) Veel minder beatles invloeden (wat wil je zonder neill) maar toch een verassend technisch album dat je wel een paar keer moet horen om het goed te vinden, na enkele luisterbeurten begint ie nu echt te groeien, aanrader! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 juli 2003 Report Share Posted 20 juli 2003 Nu een artiest die nog groen op het wereld-podium stapt. Dwz,op het nivo anders dan de hoek van de straat waar hij ontdekt is. Niks mis mee natuurlijk,en dit is dan zijn 2de album,en volgens mijn bescheiden mening smaakt het naar meer en zal hij nog erg ver groeien... Het is niet je allerdaagse aanpak van melodieen,maar wordt toch al ingedeeld in het vakje van Buckley/Thom Yorkey/Mark Hollis. In ga 'm in ieder geval eens goed in de gaten houden om te kijken wat er volgen gaat. Ben Christophers.....Spoonface --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 juli 2003 Report Share Posted 20 juli 2003 Nog een artiest om te volgen op zijn weg naar ' het ' album Als je eens wilt kennismaken met Ed,dan onder de link. >>>> Ed Harcourt <<<<< --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajb Posted 20 juli 2003 Report Share Posted 20 juli 2003 Ik heb deze van Portishead opgezet: Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 21 juli 2003 Report Share Posted 21 juli 2003 Deze maar weer eens opgezet.. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 21 juli 2003 Report Share Posted 21 juli 2003 Om maar eens met de deur in herhaling te vallen: Merlin - Kayak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 juli 2003 Author Report Share Posted 21 juli 2003 Geplaatst door DVD Fiel:Om maar eens met de deur in herhaling te vallen: Merlin - Kayak Heel mooi album In de mijne zit een vervelende tik. De plaat is daadwerkelijk beschadigd. Op naar een nieuw exemplaar. Op dit moment ben ik tijdens het platen wassen After Forever aan het verkennen (MP3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu: Heel mooi album In de mijne zit een vervelende tik. De plaat is daadwerkelijk beschadigd. Op naar een nieuw exemplaar. Op dit moment ben ik tijdens het platen wassen After Forever aan het verkennen (MP3) Ik bedoelde eigenlijk het nummer Merlin van het album Merlin - Bard of the Unseen. Maar het origineel (album Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Pharoah Sanders - Live At The East Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Gekocht omdat ik wel eens weten wilde wat Robbie aan het doen was na The Band. Heeft veel projecten onder handen gehad,en met veel top-dogs muziek gemaakt. Dit album is een van de projecten van Robbie. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Hasidic New Wave - Psycho Semitic Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Dave Holland Trio - Triplicate Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door JazzLuva:Hasidic New Wave - Psycho Semitic Nu ben ik toch erg nieuwsgierig te weten hoe je aan deze keuze kwam --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Even weg van de bekende paden.... Als je dat gewoon eens doet kom je altijd wel iets tegen wat je nog niet wist... --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajb Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Ik draai nu Ozark Henry - Birthmarks Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Diegenen die mij reeds jaren kennen weten dat ik 'n voorkeur heb voor de stijl ' man met gitaar '. Dit is der dan ook weer zo eentje En dan met het album; Blues met een kapitale B Als folksinger van Muddy je wel aanstaat,kan je niet om dit album heen --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 24 juli 2003 Report Share Posted 24 juli 2003 Voor wie weten wil hoe het toch allemaal verlopen is met Eric Clapton moet eens naar deze 4 disc set gaan kijken. Het omvat het werk uit de periode van; The Yardbirds John Mayall's bluesbreakers Cream Blind Faith Deleny and Bonnie Derek and the dominos Duane Allman Samen 73 tracks,en goed voor 'n dikke 294 minuten klassiekers. Mooie luxe box met boek en poster. >>>>> lees hier de recentie <<<<< --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts