Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 3) ???

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door The Koosjer connection:

Ritje met de ' King ' heet 't album  :D

e17955xwknd.jpg  

Voor mijn smaak ietsjes TE gladjes helaas.

Maarja,gekocht uit nostalgie zeg maar,en dus niet de beste reden....  ;)

--Hans

Heb Clapton live bezocht uit nostalgie :rolleyes: toch zeer zeker de moeite en het geld dubbel en dik waard geweest ;) Clapton plays the blues moet je ook eens meemaken vind ik :)cool.gif

Geplaatst door Ome Henk:

..."even" wat beters   :D  (en ja, ik ben terug na ff bijna 2 weken Noordwijk   cool.gif )

;)

gezien het formaat van je speakers zullen de buren wel blij zijn Ome Henk .........

:P;)

Geplaatst door John:

Heb Clapton live bezocht uit nostalgie      :rolleyes: toch zeer zeker de moeite en het geld dubbel en dik waard geweest      ;) Clapton plays the blues moet je ook eens meemaken vind ik      :)      cool.gif

Ja,daar kan je wel gelijk in hebben,al ken ik devoten die 'm soms wel van het podium af kunnen schieten als ie plichtmatig aan de gang is.

Ook ik volg Clapton al een flink aantal jaren,en ben niet altijd tevreden met wat hij op de plank legt...helaas.

Dat doet niets onder voor de bewondering die ik heb voor de man,maar sommige albums zijn nu eenmaal te gladjes voor mijn smaak.

En ' Riding met the King ' is helaas zo'n voorbeeld volgens mijn beleving dan,en die hoeft natuurlijk niet die van een ander te zijn..gelukkig :D

Maaruuh,blij dat het topic weer wat aandacht aan het krijgen is.

Lees hier even de recentie van het album,ook al is het een moment-opname en zegt het natuurlijk niks over je persoonlijke beleving.

>>>>> ritje met de King <<<<<

--Hans

Geplaatst door Ome Henk:

Ach ja, Eric Clapton   :rolleyes: Gelijk maar ff in de lade gedumpt   ;)

Kijk,dat vindt ik persoonlijk dus een live album wat zeer de moeite waard is,omdat deze keer alles op z'n plaats valt wat niet altijd gebeurd helaas.

Ik ben een voorstander van live-recordings,en deze krijgt dan ook van mij een 10 :D

En ik weet haast zeker dat er mensen zijn die dit weer niet te pruimen vinden.....

Ah, Hugh Masekela, de volgens mij meest (grijs) gedraaide LP/CD op HiFi-shows.

(naast Nils Lofgren's 'Live & Acoustic')

Bij mij staat nu op: 'The Wild ones' van Suede

B000002AWR.01.LZZZZZZZ.jpg

Groeten,

Alco

Geplaatst door Ome Henk:

Op live niveau   :D (bij gebrek aan buren   ;) )

d915062h2u2.jpg

ben ik blij dat ik geen buren heb ..... ook op een live niveau live natuurlijk :)

babyloncover.jpeg

Wellicht zijn mooiste vind ik Jack and Diane

Dan zijn we 't daar over eens, Ome Henk! :)

Verrek John, da's wel errug toevallig...

Ik zat zojuist nog te denken om vandaag dat live-album van Bob Marley - 'Babylon by bus' ook te kopen. (nog maar iets van 8 a 9 euro)

Alleen al voor die schitterende live-versie van Stir it up.

(welke mij weer doet denken aan tijden van weleer. Heerlijk swingende nachten in een bar/discotheek in Assen die niet meer bestaat :rolleyes: )

Groeten,

Alco

Geplaatst door Alco:

Dan zijn we 't daar over eens, Ome Henk!   :)

Verrek John, da's wel errug toevallig...

Ik zat zojuist nog te denken om vandaag dat live-album van Bob Marley - 'Babylon by bus' ook te kopen. (nog maar iets van 8 a 9 euro)

Alleen al voor die schitterende live-versie van Stir it up.

(welke mij weer doet denken aan tijden van weleer. Heerlijk swingende nachten in een bar/discotheek in Assen die niet meer bestaat   :rolleyes: )

Groeten,

Alco

yep Alco , Babylon by bus staat bij mij in de top 3 cool.gif koop wel de remasterd edition die veel beter klinkt en natuurlijk ook op vinyl verkrijgbaar (niet voor 9 euro natuurlijk )

echte aanrader van BMW pas uit gekomen Live at the Roxy LA 1976, kleine zaal opname met een verschrikkelijk goeie sound en reggae puur zoals reggae bedoelt is (zonder die rot amerikaanse commerciele invloeden ) eek.gif oeps ben zelf een halve amerikaan :rolleyes: oppassen Johnie :D

Zo, 'k was net effe in 'n Ierse stemming, en heb daarom de (HD)CD 'Herding Cats' van Caelic Storm maar weer 'ns opgezet.

B00001IVKC.01.LZZZZZZZ.jpg

Mooie Ierse folk/pop, een beetje zoals de Corrs in hun goede (lees: begin)tijd nog klonken, maar dan met heren die zingen in dit geval en hoewel dit dan nog net een vleugje Ierser klinkt.

(schitterende opname als leuke bonus :) )

Groeten,

Alco

Geplaatst door Alco:

(schitterende opname als leuke bonus      :) )

Tis toch eigenlijk te idioot voor woorden dat we dat nog pikken,

en dat we schitterende opnames als een bonus moeten beschouwen :(

Moet dat eigenlijk niet de standaard worden?

Vroeg het me zo maar even af :D

--Hans

Hmm, als ik kijk bij de 'similar artist' van de door jouw genoemde Zweudse dame, dan is m'n nieuwsgierigheid wel wat gewekt, Hans... :rolleyes:

Ik zag vergelijkingen met Kasey Chambers, Jewel en Heather Nova. Not bad! :)

Groeten,

Alco