Henrie Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 Geplaatst door Ome Henk: Mooi nummer Ja, gaaf he Heb net een deel van de cd geluisterd. Moet zeggen dat ik 'm eigenlijk nog steeds best goed vind...voor een death metal-album... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 Acda en de Munnik - Op Voorraad Live even meeeeeebleeeeeeeeren btw: weer terug aan de studie Henrie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 Geplaatst door Arnie:btw: weer terug aan de studie Henrie? Kind of... Ben wat 2e jaars vakken aan het doen, die ik vorig jaar niet gedaan en/of gehaald heb. Ik wil in november op stage, maar probleem is dat ik 'm 'P' nog niet heb. Die wilde ik nu ff gaan halen (moet nog 1 lullig keuzevak, die totaal niets met de opleiding te maken heeft), maar nu blijkt dat dat vak 2 kwartielen (zo heet dat hier) duurt. En ik wil het 2e kwartiel op stage en nu kan de school dus moeilijk gaan doen. Op zich hebben ze dan gelijk, maar als ik dat vak wel heb, dan voldoe ik wel aan de norm om op stage te gaan. Ik moet dan verder nog 5 vakken van het 2e jaar, waarvan ik er nu 3 doe. Dus als ik niet op stage mag, heb ik de rest van het jaar bijna niks te doen (ja, 2 vakken...). Dus ik ga morgen of maandag ff naar school en vragen of ik toch alsjeblieft wel op stage mag, want anders ben ik goed genaaid. Vooral ook omdat men het collegegeld weer wil verhogen (naar het schijnt)... Ps. Hans (Koosjer), Vandaar dat ik gisteren dus pissed was (en Paradise Lost aan had...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 en dan maar zeggen datstudenten het makkelijk hebben....... hoe komt het dat je die 2 vakken vorig jaar niet hebt gedaan??? Henrie Forumheerser Berichten: 2707 wat was je al die tijd aan het doen???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 Geplaatst door Arnie:en dan maar zeggen datstudenten het makkelijk hebben....... hoe komt het dat je die 2 vakken vorig jaar niet hebt gedaan??? Henrie Forumheerser Berichten: 2707 wat was je al die tijd aan het doen???? 1 vak maar, Alco. Ik heb vorig jaar geprobeerd dat vak wel te doen, maar dat is toen niet gelukt. Het eerste kwartiel kreeg ik bericht dat ik me kon inschrijven, maar toen was de inschrijfdatum al verstreken (raar, maar waar). Het 2e kwartiel heb ik mij ingeschreven maar ging het vak niet door, vanwege ziekte van de docent. Het 3e kwartiel had ik mij ingeschreven voor een vak dat ik ineens niet mocht doen. Dat was namelijk een vak van elektrotechniek en je mag geen keuzevakken van je eigen faculteit kiezen (raar, maar waar). Het vierde kwartiel heb ik me (eerlijk is eerlijk) vergeten in te schrijven en was ik te laat. Ja, ik kon nog Portugees voor gevorderden doen, maar ja, ik ben niet echt gevorderd in het Portugees, dus dat ging niet werken... Dus uiteindelijk heb ik me voor het eerste kwartiel van dit jaar ingeschreven en eindelijk leek het te gaan lukken. Het vak ging gewoon door en ik was op tijd met inschrijven. Niets aan het handje. Tot gisteren, want toen zei de leraar ineens dat het vak niet 1, maar 2 kwartielen duurt. En dat terwijl normaal gesproken een keuzevak maar 1 kwartiel duurt. Dat hadden ze dus ook wel ff mogen vermelden... Dus nu zit ik met het probleem dat ik m'n P niet heb voordat ik op stage wil. En school stelt heel stellig dat je sowieso niet op stage mag als je je P niet hebt. Op zich terecht, maar ja, ik heb alle nuttige vakken wel gedaan van het 1e jaar (wat heeft een vak als psychologie, zweeds voor beginners of webdesign nou voor nut tijdens je stage elektrotechniek???). En ik heb ook de benodigde 28 punten van het 2e jaar (ik heb er 32,5 en na dit kwartiel misschien wel 37 of zo). En ik heb ook alle projecten van het 2e jaar gedaan en gehaald. Dus ik vind dat ik best op stage mag. Maar ja, als school wil, kunnen ze de poot stijf houden en mij er bij naaien (vind ik...). Maar of ze daar zelf nou zoveel mee opschieten... Ps. Ik heb afgelopen jaar veel op dit forum gezeten en gepost, dat klopt. Maar ik heb dus wel 32,5 punten bij elkaar gesprokkeld (en nog iets van het 1e jaar), dus ik studeer soms ook nog wel eens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Geplaatst door Alco: Zeker heb ik die Hans! Vooral nummer als 'My time after awhile" en "Sweet black angel" jammie. Jehhh,blues met de grote vette B Ook het volgende nummer[track 5]; I've got news for you,kompleet met Hammond,mag er wezen Heb 'm maar gelijk maar weer eens opgezet,om het weekend maar eens mee aan te vangen dacht ik zo. Kan helaas geen afbeelding vinden,maar de titel staat hierboven door mij gepost. Als je van blues houd,en waarom ook niet,kopen maar! --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Wat nu niet opstaat, maar wat ik vanavond mis, is een live optreden van: (om nog even in de bluesy sfeer te blijven) Sean Costello. (swingende west-coast blues) De man links/staand op de foto en voor een geluidsfragment: Sean Costello - "Take me back" Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Nick drake, an introduction to lekkere luistermuziek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Momenteel draait Nathalie Imbruglia van cd(rom) Left from the Middle. Eigenlijk moet 'ie heten: Right into the Pedal Bin oftewel in ABN: Rechtreeks in de Kliko. Een paar jaar terug vond ik het nog leuke muziek maar n Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Geplaatst door MJ_OK:Nick drake, an introduction to lekkere luistermuziek Klopt, maar je moet maar gewoon de 3 albums aanschaffen. Dan ben je verzekerd van zeer veel mooie muziek om naar te luisteren. Dit album wat je beschrijft is een follow-up van de label's om nog even te incasseren op de roem van de man. Veel te vroeg gestorven,maar wel 3 klassiekers achter gelaten voor ons. Deze mogen eigenlijk niet in je collectie ontbreken,en voor het geval dat er vriendinnen op bezoek komen?, een betere keuze kan je niet opzetten,vrouwen vinden deze albums erg,tja,hoe zal ik het zeggen.....mooi But,all funny things on a wooden stick,gewoon mooi --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Nu draait: Jimmy Haslip - Red Heat (2000) Lekker solo-cd'tje van deze bassist van de Yellowjackets! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Geplaatst door MJ_OK:Nick drake, an introduction to lekkere luistermuziek Weinig aan The Koosjer Connection toe te voegen. Blijf bij Nick Drake vooral niet hangen bij dit album. Je moet gewoon alledrie hebben. Die man is een fantastisch! Bij mij staat Roger Waters - Amused to Death op, na lange tijd begin ik eindelijk de muzikale waarde van die plaat te begrijpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Heeft deze bassist een nieuwe (Nou ja nieuw) een tweede soloplaat gemaakt? Maar volgens mij klinkt dit spul nogal zuid/Latijns Amerikaans Naar het beluisteren van enkele fragmenten. Dan heb ik deze Cd maar eens opgezet. SIMON PHILLIPS ,symbiosis, 1995 (Lipstick) Full instrumentaal en een zeer geslaagde mix tussen symphonische rock en fusion,.Met een ruime bezetting ,Korton SYMBIOSIS. Met: Ray Russel, John Pena, Mitchel Forman, Sheila E, ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: Klopt, maar je moet maar gewoon de 3 albums aanschaffen. Dan ben je verzekerd van zeer veel mooie muziek om naar te luisteren. Dit album wat je beschrijft is een follow-up van de label's om nog even te incasseren op de roem van de man. Veel te vroeg gestorven,maar wel 3 klassiekers achter gelaten voor ons. Deze mogen eigenlijk niet in je collectie ontbreken,en voor het geval dat er vriendinnen op bezoek komen?, een betere keuze kan je niet opzetten,vrouwen vinden deze albums erg,tja,hoe zal ik het zeggen.....mooi But,all funny things on a wooden stick,gewoon mooi --Hans Is dit geen compilatie van de drie platen die hij ooit gemaakt heeft? Ik kwam deze cd voor een geschikte prijs tegen en had er iets positiefs over gehoord, duss > meenemen maar. Ik denk dat ik de drie cd's nog wel eens ergens opzoek. Ook omdat vrouwen de muziek mooi vinden Ben weer vrij gezellig Groeten Marten Jan Nu Echoes van Pink Floyd > gisteravond even met PD gedraaid, wat klinkt het toch mooi als je na een hele tijd weer Pink Floyd draait!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 Kreeg zojuist toch weer effe de nodige goosebumps na 't beluisteren van 't nummer 'Graffiti limbo' van dit album: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 Ome Henk, ik keek zojuist even op Amazon.com omdat ik toch wat nieuwsgierig werd naar dit album, aangezien 't ook een vaak voorkomende klassieker is bij HiFi-shows. Bij Amazon stonden iets van 6 nummers vermeld op dit album. Toen ging ik kijken bij songsearch.net om even wat fragmenten te beluisteren en die gaf deze songs op bij dit album. (vanaf nr.7!) "7. Return To Innocenceenigma 8. Orinoco Flow (sail Away)enya 9. Sweet Lullabydeep Forest 10. Oxygene Part Ivjean Michele Jarre 11. X-files Theme (dado Paranormal Activity Mix)dj Dado 12. Tubular Bells Part 1 (edit)mike Oldfield 13. Sadenessenigma 14. Adiemusadiemus 15. Crockett's Themejan Hammer 16. Theme From "the Mission"ennio Morricone 17. Main Title Theme (the Last Emperor)david Byrne 18. Yeha-noha (wishes Of Happiness & Prosperitysacred Spirits 19. The Theme From Twin Peaks Fire Walk With Meangelo Badalamenti 20. Makambogeoffrey Oryema 21. My Wife With Champagne Shouldersmark Isham 22. The Promisemichael Nyman 23. Lily Was Heredavid A. Stewart Featuring Candy Dulfer" Klopt dat wel ? Het leek mij een beetje weird, dat er zoveel covers van moderne nummers op zouden staan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 "Prince of Egypt" - Soundtrack by Hans Zimmer... Prachtige (groot orkestrale), dramatische filmmuziek! Gr, Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 Nee, daar klopt geen snars van. Kennelijk zijn er meer albums die "Kind of Blue" heten Aah, dacht ik al... Ik vond 't al zo apart, ik kreeg wel 't zelfde hoesje op m'n scherm via >Songsearch.net - Miles Davis - Kind of Blue<, maar ik vond 't al wat vreemd dat er meer dan 20 nummer op zouden staan, terwijl Amazon er maar 6 opgeeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 Heb (in the mood, dankzij 't bijpassende weer) maar weer eens deze fraaie CD opgezet. (tot voorkort alleen verkrijgbaar via de charmante/aantrekkelijke vriendin van genoemde zanger ) Dave Kincaid - ">The Irish Vollunteer<" Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hei Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 heb weer eens iets van deze dame opgezet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 Nu draait vanaf cd: Jaco Pastorius (1976) Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 Tijdens een poging de platenkast weer een beetje op volgorde te krijgen kwam ik deze tegen En alweer 2X 20 minuten niks gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 Geplaatst door siep: En alweer 2X 20 minuten niks gedaan. Behalve 4 keer op en neer hobbelen naar de draaitafel om de lp er op te leggen en vervolgens nogmaals om 'm om te keren! Je bent drukker bezig dan je denkt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 Geplaatst door Audiopaul: Behalve 4 keer op en neer hobbelen naar de draaitafel om de lp er op te leggen en vervolgens nogmaals om 'm om te keren! Je bent drukker bezig dan je denkt! Tsja ,een beetje beweging zit er nog wel in,maar ik krijg m'n lp's niet in de kast. want nu staat deze op,niet haar beste maar zeer genietbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 Fela Kuti : V.I.P. (Vagabonds in Power) Groeten JazzLuva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts