JSA Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Kun je meteen ook even deze plaat beluisteren. JOE ZAWINUL SYNDICATE ,black water, 1989 Met Scott Henderson, Mooie kwaliteit fusion. Hierna kun je jou high-end oortjes eens te luisteren leggen bij deze Cd. WAYNE SHORTER, phantom navigator, 1987 Daar waar Weather Report ophoudt gaat Shorter met een geheel nieuwe band verder!! Met :Scott Henderson, Stu Goldberg, Mitchel Forman,Alphonso Johnson,Chick Corea ,John Patituchi,ea. Wereld bezetting. Wat zou Gary Thomas hier van smullen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Perpetual Change - Yes Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Even een stappie vooruit in de tijd... Een album van nu,in vergelijking met gisteren,zo'n 33 jaar verschil... Buddy Miller....Midnight and lonesome. En dan hier de cover-foto, --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
hifier Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Wat alternatieve country-rock voor de verandering: Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 David Bowie - Best Of Bowie Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Miel Cools "houden van". Leeft die man trouwens nog....?? Ik hoor er nooit meer iets van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 David Murray - Shakill's Warrior Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 't "leuke" van dit topic is dat je niet hoeft te reageren op wat anderen schrijven. Schrijf maar wat. het dient alleen voor vulling... Wie leest dit..... Waarom typen we deze teksten. Een naam van een artiest, verder niks. Wat hebben we hier nou aan. 3x 30 pagina's tekst zonder toegevoegde waarde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Dat vindt jij, ik heb er heel wat kennissen aan overgehouden met dezelfde muzieksmaak. Handig met uitwisselen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Waarom typen we deze teksten. Een naam van een artiest, verder niks. Wat hebben we hier nou aan Dat dacht ik eerst ook Hans, maar toch zie ik wel eens wat onbekende namen van bepaalde bands/artiesten voorbij komen, waarvan ik dan denk:"Hee, zou dat iets voor mij zijn ?" (hoewel dat vaak bepekt blijft bij 1 persoon, maar ok) en dan ga ik me er wat meer in verdiepen, en kan zo wellicht m'n CD collectie weer aanvullen. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 The Robots - Kraftwerk (de synthetische stemmen klinken beter dan het geluid dat werd geproduceerd door die gribus Bobby Kimbal) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door Alco: Dat dacht ik eerst ook Hans, maar toch zie ik wel eens wat onbekende namen van bepaalde bands/artiesten voorbij komen, waarvan ik dan denk:"Hee, zou dat iets voor mij zijn ?" (hoewel dat vaak bepekt blijft bij 1 persoon, maar ok) en dan ga ik me er wat meer in verdiepen, en kan zo wellicht m'n CD collectie weer aanvullen. Groeten, Alco Zo denk ik er ook over,en soms zitten daar leuke tips tussen waar ik weer mee verder kan. Aan de andere kant heb je ook wel een beetje gelijk dat het wel gortdroog blijkt soms Maarja... Nu staat op, Het nieuwe album van Ed Harcourt/From every sphere... De opvolger van het debuut-album; Here be monsters.... En zoals zo vaak is de 2de een hele opgave,maar het is 'm aardig gelukt,al moet ik er bij vermelden dat 't een groeier is. Dat blijkt ook weer bij deze draai beurt... En nu maar hopen dat de opgaande lijn zich doorzet Tot zover vanuit een wederom treurig gebied --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Wel vraag ik me soms waarom Qwert (met alle respect) steeds de namen opnoemt, van allerlei medemuzikanten die aan die CD hebben meegewerkt. Ik vraag me weleens af wat daar de zin van is Niet dat 't storend is ofzo hoor, maar toch... Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door Alco:Wel vraag ik me soms waarom Qwert (met alle respect) steeds de namen opnoemt, van allerlei medemuzikanten die aan die CD hebben meegewerkt. Ik vraag me weleens af wat daar de zin van is Niet dat 't storend is ofzo hoor, maar toch... greetings, Alco Waarom ik dat doe ,is dat ik naast het tonen van mijn Cd,s ook wat info probeer weer te geven over de betreffende LP en/of Cd. Ik heb dan nu deze Cd opgezet (orgineel) had hier alleen een copy van. Maar nu luister ik naar de orginele persing(Heb ik vandaag binnen gekregen) VICTOR BAILEY ,low blow, 1999 (ESC 03661-2) Tweede soloplaat van deze (ex)Weather Report bassist ,met oa: Omar Hakim ,Bill Evans, Wayne Kranz, en de bulldog Dennis Chambers. Bassfusion met het motto How low will you go Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door qwert: Waarom ik dat doe ,is dat ik naast het tonen van mijn Cd,s ook wat info probeer weer te geven over de betreffende LP en/of Cd. Ik heb dan nu deze Cd opgezet (orgineel) had hier alleen een copy van. Maar nu luister ik naar de orginele persing(Heb ik vandaag binnen gekregen) VICTOR BAILEY ,low blow, 1999 (ESC 03661-2) Tweede soloplaat van deze (ex)Weather Report bassist ,met oa: Omar Hakim ,Bill Evans, Wayne Kranz, en de bulldog Dennis Chambers. Bassfusion met het motto How low will you go Mooie cd h Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 En binnenkort gaat deze jongen zelf de buurt onveilig maken tijdens het oefenen op een basgitaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door qwert: Dat wordt nog spannend ,krijgen we een Nederlandse Marcus Miller. Debuut Album van (audiopaul) Met gast muzikanten ,Dennis Chambers ,Mike Stern ,Sly & Robbie ,Micheal Brecker, Bill Evans . Opgenomen in de Wisseloord studio,s. Met achter de knoppen Angela Angie .DDD opname, ook op SACD. Dus Paul oefen maar goed. Maar denk eraan ,geniet ,maar pomp met mate. Ha ha ha, dat zou wel een droomband zijn! Ik zou al blij als ik maar een fractie van het talent van Marcus Miller had, maar ik ga d'r in ieder geval voor de volle 100% voor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 augustus 2003 Author Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door Audiopaul:En binnenkort gaat deze jongen zelf de buurt onveilig maken tijdens het oefenen op een basgitaar. Zaterdag a.s. ga ik onder deskundige beleiding van Sebastiaan de "eerste schreden" op bas-gebied zetten! Je bent toch een snelle rakker Zo heeft ie alleen een idee en in een mum van tijd wordt het alweer uitgevoerd. Veel succes. Laat me ff weten hoe Bas les geeft, misschien kan hij me ook op weg helpen met mijn keyboards Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door Audiopaul: Ha ha ha, dat zou wel een droomband zijn! Ik zou al blij als ik maar een fractie van het talent van Marcus Miller had, maar ik ga d'r in ieder geval voor de volle 100% voor! Sterk debuut van deze Amsterdamse bassist. Met Mike Stern, Alain Caron, Candy dulfer, ea En deze Cd. JIMMY EARL ,jimmy earl ,1995 (Legato 10110-2) Zeer sterk debuut van deze (ex) Chick Corea bassist, met :Frank Gambale ,Steve Tavaglione, Dave weckl ,Gary Novak,ea. Een ding heb jij met hun gemeen ,het zijn hun eerste platen. Nu jij nog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door Sodejuu: Je bent toch een snelle rakker Zo heeft ie alleen een idee en in een mum van tijd wordt het alweer uitgevoerd. Veel succes. Laat me ff weten hoe Bas les geeft, misschien kan hij me ook op weg helpen met mijn keyboards Ach, ik kan nooit teveel bezigheden hebben, toch! Maar dit is iets wat ik al heel lang en heel graag wilde gaan doen, je hoort er nog wel over! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door qwert: Dan kun je om alvast in de stemming te komen deze Cd,s kopen ,en opzetten. JAY TEE ,jay tee, 1998 (Hotwire 12840 CD) Sterk debuut van deze Amsterdamse bassist. Met Mike Stern, Alain Caron, Candy dulfer, ea En deze Cd. JIMMY EARL ,jimmy earl ,1995 (Legato 10110-2) Zeer sterk debuut van deze (ex) Chick Corea bassist, met :Frank Gambale ,Steve Tavaglione, Dave weckl ,Gary Novak,ea. Een ding heb jij met hun gemeen ,het zijn hun eerste platen. Nu jij nog. Joe Zawinul - Faces & Places (2002) Zeer gevarieerd, mooi en bovendien van een fraaie opnamekwaliteit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hei Posted 22 augustus 2003 Report Share Posted 22 augustus 2003 bob james - lucky seven Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 23 augustus 2003 Report Share Posted 23 augustus 2003 Is dit nou een forum voor beginners op fusion muziek ? (Ik noem maar geen namen ) Bob James ,Spyro Gyra?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 23 augustus 2003 Report Share Posted 23 augustus 2003 bob james Steek er nog een op..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts