Emperor Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Lilium - Short stories Lilium is een project van 16 Horsepower leden Pascal Humbert en Jean-Yves Tola. "Short Stories" bevat prachtige luistermuziek in de stijl van de laatste albums 16 HP/Woven Hand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Geplaatst door Ome Henk:'T is weer zondag, dus draai ik ff lekker gezellig iets van Frank Sinatra. In dit geval The Voice De oplettende lezer heeft em mischien al voorbij zien komen. Maareh probeer deze te pakken te krijgen ,een toppertje. Sinatra met Ellington. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Heb dit nachtegaaltje zojuist nog even uit haar kooitje gelaten Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Geplaatst door Ome Henk: Mono of eind zestiger jaren stereo Hij is er in beide formaten Maar de stereo is echt stereo alles erop en eraan.Niet twijfelen Henk,heb ik je ooit wel eens een slechte tip gegeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Heb net weer eens deze prachtplaat opgezet: Uit Austin, Texas (hoe kon 't ook anders ) Een ietwat heese,rauwe stem in een mix van Alt.country, rock, blues en singer/songwriter. (weer 'n aanrader voor jou, Hans ) (klik HIER om wat geluidsfragmenten te kunnen beluisteren van die CD ) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Geplaatst door Alco:Heb net weer eens deze prachtplaat opgezet: Uit Austin, Texas (hoe kon 't ook anders ) Een ietwat heese,rauwe stem in een mix van Alt.country, rock, blues en singer/songwriter. (weer 'n aanrader voor jou, Hans ) (klik HIER om wat geluidsfragmenten te kunnen beluisteren van die CD ) Groeten, Alco Hoi Alco, Check deze dan ook eens ===LINK=== Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Shit, laat amazon z'n plaatjes niet gebruiken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Shit, laat amazon z'n plaatjes niet gebruiken? Da's vreemd Siep, want ik haal mijn CD-hoes plaatjes voor dit forum bijna altijd van Amazon Ik zal 't nog eens voor je proberen, komt ie: Ik hoorde een keer een bluesy nummer op een HiFi show in Groningen. (van De Groef) Daar was ik wel van onder de indruk. Bij navraag bleek dat ook om Tab Benoit te gaan. Thanx for the tip, ik zal eens kijken wat die beste man zoal gemaakt heeft Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Heb nu even zin in wat fast food Hapklare fusion brokken ,van je Hap slik weg Spyro Gyra ,freetime, 1981 (MCA) (Deze dame mag met haar mond bij mij komen ,voorhuid joggen,) DAVID SANBORN ,voyeur, 1981 (Warner) THE RIPPINGTONS ,kilimanjaro, 1988 (GRP) Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 A.k.a de zanger van The Brandos. (en deze man is wel te benijden... Speelt verdomd goed gitaar, en mandoline, en heeft ook nog eens een erg aardige en bloedmooie vriendin ) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Geplaatst door qwert: (Deze dame mag met haar mond bij mij komen ,voorhuid joggen,) Die Qwert! Ik hoop dat het een type-vout is,en dat er: "Voor mij uit joggen"staat Als het de andere versie is..... Het eerste " post-Gabriel " album na de klassieker Selling England. En doet me weer met plezier terug denken aan de tijd dat ik soms,heel soms,albums kocht voor de soms vreselijk mooie hoezen. Daar zaten soms erg mooie kunstwerken tussen,en natuurlijk geholpen door de nodige weed A Trick of the tail heb ik gelukkig kunnen kopen op de defenitieve remaster versie,wat een wereld van verschil maakt. Ik vindt het nog steeds een mooi album,en ook eentje waarop Collins nog niet ' te ' veel vingers in de pap krijgt. Maarja,ieder z'n meug --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: Die Qwert! Ik hoop dat het een type-vout is,en dat er: "Voor mij uit joggen"staat Als het de andere versie is..... ) Ik vindt het nog steeds een mooi album,en ook eentje waarop Collins nog niet ' te ' veel vingers in de pap krijgt. Maar nu even on topic heb nu deze cd maar eens opgezet. Met Phil Collins die nu wel een stevige vinger in de pap heeft. BRAND X ,morrocan roll, 1977 (Charisma/Virgin) Tweede plaat van Phil Collins ,hobby band, maar dan wel een meesterlijke synthese tussen jazz,fusion en rock muziek. Inmiddels een klassieker in het genre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Geplaatst door qwert: Maar nu even on topic heb nu deze cd maar eens opgezet. Met Phil Collins die nu wel een stevige vinger in de pap heeft. BRAND X ,morrocan roll, 1977 (Charisma/Virgin) Tweede plaat van Phil Collins ,hobby band, maar dan wel een meesterlijke synthese tussen jazz,fusion en rock muziek. Inmiddels een klassieker in het genre. Kijk,ik doe het niet graag,en je mag me er niet mee blijven quoten,maar hier mee heb je gelijk. Brand X..met Collins = mooi, Genesis met een vooruit geschoven Collins,die het soms verliest,maakt het concept " Genesis " niet beter...helaas. Maar,ieder z'n meug En een ieder die mij de afgelopen jaren gelezen heeft,weet precies hoe ik over de onderstaande meneer denk --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hei Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 deze maar eens opgezet D. Sanborn - Hideaway Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hei Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 nog een Hideaway maar dan van Stanley Clarke na hoeveel pages gaat deze topic naar een volgende part? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Geplaatst door Hei:nog een Hideaway maar dan van Stanley Clarke na hoeveel pages gaat deze topic naar een volgende part? Kun je meteen ook even deze Cd van hem opzetten (vind ik persoonlijk iets beter) STANLEY CLARKE ,if this bass could only talk, 1988 (Portrait RK 40923) nog een Hideaway maar dan van Stanley Clarke BTW :Welke persing heb jij van deze CD ? (De CBS of te Sony uitvoering) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 31 augustus 2003 Report Share Posted 31 augustus 2003 Albert Mangelsdorff - Tromboneliness (1976) solo Trombone Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 1 september 2003 Report Share Posted 1 september 2003 Maar weer eens wat pulp opgezet...... Om nog even de smaak door te zetten het album; Duke.... van Genesis Dit is dan het album waarop Collins,naar mijn smaak dan,Genesis aan het wegsturen is van het gegeven Genesis" in den beginnen " Hierna heb ik Genesis eigenlijk nog maar gekocht uit nostalgie en in de hoop dat zo'n album nog wel zou groeien. Hier de cover voor wie het niet duidelijk is. En nu stop ik met Genesis voorlopig --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 1 september 2003 Report Share Posted 1 september 2003 Games Without Frontiers (live) - Peter Gabriel Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Nu een album met een mooi verhaal. Ik ben altijd al blij geweest met de reizen van Ry Cooder,want hij kwam altijd met iets moois op de proppen. Maar ik ben toch wel heel erg blij met z'n reis naar Cuba.... Want wat hij daar aantrof is een schat aan muzikale juwelen die zomaar vergeten waren door het Westen Gelukkig waren de meesten nog in leven,en hebben ze ons nog kunnen verblijden met een stuk geschiedenis op muziek. Deze artiest,Ibrahim Ferrer,wordt de " Nat King Cole " van de Cuba-Jazz genoemd,en moest z'n brood verdienen met schoenen poetsen Als je verder wilt lezen over het leven van deze nachtegaal van de Latin-Jazz,hieronder de link. >>>>> Ibrahim Ferrer <<<<< Komt nog bij dat deze muziek ook nog wat voor mij persoonlijk betekend. Het brengt mij weer terug naar de tijd die ik mocht doorbrengen op de Nederlandse Antillen tijdens mijn uitzending via de Koninklijke Marine in '73. Geen grapjes...... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Nou Henk,als je kunt beloven het kort te houden,vooruit dan maar,leef je maar eens uit Ondertussen sluit ik de dag af met dit album; Bij vlagen vindt ik het persoonlijk meesterlijk,en soms klinkt het als muzak Maar het mocht niet ontbreken in de serie van Cooder vondt ik. Nou Henk? --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Geplaatst door Ome Henk: Laat ik dat maar niet doen Tsja, wat je binnen krijgt, moet na de schoonmaak direct op de draaitafel T'zal wel onder de middel of de rood vallen maar desondanks toch wel lekker Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Heart Of The Sunrise - Yes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts