Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 3) ???

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door siep:

Tijdens een poging de platenkast weer een beetje op volgorde te krijgen kwam ik deze tegen

c60334h8d12.jpg  

En alweer 2X 20 minuten niks gedaan.

Ach, waar blijft de tijd met die mooie grote hoezen.

Zo'n klein cd-doosje is toch niks! ;)

AJAZ-9399.jpg

Ook van af 45tpm vinyl.

Mocht er overigens nog iemand zijn die eigenlijk wel belangstelling heeft voor deze titel.

De voorraad zit inmiddels onder de 50,en op is op bij deze zeer gelimiteerde lp.

Het heeft even geduurd, bijna 10 jaar, maar hij is terug met een zeer gevarieerde cd waarbij hij naast z'n geweldige bassgitaarspel heeft getracht z'n muzikale grenzen wat te verleggen in richtingen zoals hip-hop en soul:

f76713iv73v.jpg

Stanley Clarke - 1,2 To the bass (2003)

Ik vind dat hij een zeer geslaagde en af en toe kippenvel bezorgende cd heeft uitgebracht , want z'n muziek boeit van begin tot eind! Nou ja, Oprah Winfrey (I shall not be moved) had van mij weg mogen blijven. :D

Kortom, aanradertje van deze tot de absolute top behorende basgitaristen! ;)cool.gif

Geplaatst door siep:

Yoshiaki Masuo met Jan Hammer  Finger dancing.

En dit op Japans vinyl.

Helaas geen picture te vinden.

Jawel hoor! :D Kijk maar eens hier.

YOSHIAKI MASUO ,finger dancing, 1981 (Electric bird)

FingerDancing.jpg

Kijk,als je soms je eigen troep eens op ruimt kom je ook wel eens wat leuks tegen wat je lang niet meer gehoort/gezien had.

Jehhhh,jeugd sentiment uit '73,

van de super-funk band die ons The Cisco kid & The world is a Ghetto & Slippin' into Darkness gaf......

WAR

Een dubbel live album van de band op hun piek,een uit '73,en eentje uit '74 in een verpakking.

Toch maar eens vaker opruimen :D

En,beng!!!,weer op de dansvloer met de broek met van die achterlijke wijde pijpen,steekzakken,en hoge schoenen

met allerlei kleurtjes :D

Toen sex nog ongevaarlijk en rijkelijk voor handen was..wat heeft dat nu weer met muziek te maken f65646vh5g6.jpg

Tja,ouwe lul zijn heeft ook zo zijn voordelen,ik had het namelijk voor geen goud willen missen deze tijd :D

--Hans

Gewoon weer even wat blues opgezet.

Deze keer het album van John Mayall,

Blues for the lost days.

Geen meesterwerk,die heeft ie er genoeg gemaakt,maar een lekker album om de dag mee af te sluiten.

Het is het net niet,en de eerste 3 nummers hadden er voor mij wel af kunnen blijven,maar als blues idioot mocht ie niet in de verzameling ontbreken....noem 't nostalgie :D

Hier de cover,

d93229w36p5.jpg

En zo zag ie der uit in de '60er jaren met Clapton en consorten

p15089nd443.jpg

--Hans.