Jump to content

Het grote North Sea Jazz topic

JSA
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door JSA:

Marcus Miller moet ik ook ff naar toe   :D   ;)

Hoe is de akoestiek van de Statenhal? De ene zegt bagger, de andere zegt heel goed   :D

Als ze dit jaar weer komen tenminste, want het programma wat op de site staat is van vorig jaar! ;):P:D Kaartverkoop begint in mei, het programma voor 2003 is nog niet bekend! ;)

Geplaatst door JSA:

Maar om ff door te ouwehoeren (mijn topic, puh   :D) dit zinnetje van jouw:

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Is dat niet van Scooter?    :rolleyes:    :D

Die heeft wel een nummer waar dat in voorkomt. Of ie het ook heeft bedacht, weet ik niet...

Geplaatst door JSA:

Volgens mij wel, Jasper. ;) Ik hoorde het een paar jaar geleden een keer bij ons op de sportschool en vond de spreuk wel bij me passen. Ik kan me herinneren dat het een soort dance-nummer was waarbij de discjockey, met een duits accent als ik het goed heb, die zaal stond aan te moedigen.

Ik geloof dat Snoekkie ook ooit al eens tot de conclusie kwam dat het een nr. van Scooter was. ;)cool.gif

• 1 month later...
Geplaatst door JSA:

Prince Ital Joe Feat. Marky Mark ~ Live in the streets

• 1 month later...
Ik geloof dat Snoekkie ook ooit al eens tot de conclusie kwam dat het een nr. van Scooter was.

Ja, dat klopt. :D

Dat nummer waar die uitspraak van Scooter in voorkomt heet: Move your ass. :D

Het is een soort van Dance muziek. Toen heette dat nog "Rave". Dus zeg maar een soort van House. :)

Het is echt muziek voor Lummels en snotneuzen. :D

ik ben er ook!

ik ga alle drie de dagen waarschijnlijk.

wat ik zeker wil zien:

pat metheny, marcus miller(ook gratis in groningen), joe zawinul(ook gratis in groingen), spyro gyra, chick corea(!) and his electric band, chad wackerman, frank gambale, steve winwood, king crimzon (!), bonny rait.

gamegamejazzfusinrock

Tjonge, het is weer niet mis zeg:

Op de zeer bijzondere editie van het festival is dit jaar de Amerikaanse gitaarviruoos Pat Metheny de Artist In Residence. Voor deze speciale gelegenheid gaat Metheny unieke samenwerkingen aan met Jesse van Ruller, Yuri Honing, Michiel Borstlap, Han Bennink en het Metropole Orkest.

Andere grote namen op het North Sea Jazz Festival 2003 zijn o.a. Herbie Hancock Quartet, Shirley Horn, Sam Rivers Trio, Solomon Burke, Jimi Tenor Big Band, Dave Holland Big Band, Kenny Garrett Quartet, Ibrahim Ferrer, Marcus Miller, Joshua Redman Elastic Band, Chick Corea Elektric Band, Isaac Hayes, John Zorn Electric Band en Gotan Project.

Ik ga dinsdag vast verlof regelen cool.gif

Andr

• 5 years later...

Een schop in een oud topic met allemaal gasten die hier (bijna) nooit meer komen, Henrie uitgezonderd.

Vanaf vanavond drie avonden achter elkaar vanaf 18:00 uur North Sea Jazz live op radio 6. Mooi, mooi, mooi...

Ik ga morgen en probeer in ieder geval een bezoekje te brengen aan Bobby McFerrin/Richard Bona, Victor Wooten, Deodato, Chaka Khan, Metro, George Benson en Tower of Power.

Hopelijk kan ik nog nog wat leuke plaatjes schieten, het zal zeker een latertje worden. B)

*) Den Haag had toch een betere sfeer...

Misschien, maar ik ben diverse keren in Den Haag geweest en Rotterdam spreekt mij toch meer aan omdat het wat ruimer is opgezet en de faciliteiten in en rond Ahoy beter zijn geregeld. Ook met de sfeer vind ik het prima gesteld. Den Haag was op het laatst gewoon niet leuk meer, zo druk als het daar was. :o

Ik ga morgen en probeer in ieder geval een bezoekje te brengen aan Bobby McFerrin/Richard Bona, Victor Wooten, Deodato, Chaka Khan, Metro, George Benson en Tower of Power.

Hopelijk kan ik nog nog wat leuke plaatjes schieten, het zal zeker een latertje worden. B)

*) Den Haag had toch een betere sfeer...

Misschien, maar ik ben diverse keren in Den Haag geweest en Rotterdam spreekt mij toch meer aan omdat het wat ruimer is opgezet en de faciliteiten in en rond Ahoy beter zijn geregeld. Ook met de sfeer vind ik het prima gesteld. Den Haag was op het laatst gewoon niet leuk meer, zo druk als het daar was. :o

ik ben ook van de partij,met een paars/rose bandje ben te herkennen.

om je een beetje op je gemak te stellen,het is tof hier in rotterdam.

ik ben vanavond geweest,wat een waanzinnige sfeer hangt hier.

ps.mocht het zijn dat je een 1 heb op je arm,geniet er dan van. :D

ik ben ook van de partij,met een paars/rose bandje ben te herkennen.

om je een beetje op je gemak te stellen,het is tof hier in rotterdam.

ik ben vanavond geweest,wat een waanzinnige sfeer hangt hier.

ps.mocht het zijn dat je een 1 heb op je arm,geniet er dan van. :D

Op mijn gemak stellen is niet nodig, ik kom al voor de 3e keer op rij op NSJ in Rotterdam. :D Sfeer is gewoon goed en het eten is perfect! B)

Ben net als voorgaande jaren samen met de vrouw en draag een groen shirt en rugzakje, maar de kans is uiteraard h

• 3 weeks later...

Het is ondertussen alweer wat weekjes voorbij... ben er ook geweest, helaas niemand van hear tegengekomen/herkend. Terugkijkend vond ik Paul Simon met kop en schouders het hoogtepunt van heel NSJ (nouja, van wat ik heb kunnen zien dan).

Guest Rev. Fatman
Is Jazz, jazz eigenlijk wel, als het beste Paul Simon is van een Jazz festival?

Heb jij zelf geconstateerd dat P.Simon het beste is wat er op NSF geprogrammeerd stond? Of is het slechts van horen zeggen?

Jij weet toch ook inmiddels wel dat NSF een geweldig grote party is geworden waar nog, uit een ver verleden, een Jazz imago aan kleeft. :)

Niks mis mee toch? :)

p.s. voor de meer puristen onder U: Een gezellig Jazz festival in een park in Antwerpen van 14 t/m 17 augustus

• 3 weeks later...

Beter laat dan nooit.... ik heb vandaag uit zo'n 200 foto's van NSJ2008 een aantal geselecteerd en online gezet. De omstandigheden (grote afstand en weinig licht) op zo'n festival zijn nooit ideaal maar ik ben redelijk tevreden.

Hier een voorproefje, de rest weet je wel te vinden.

nsj2008wootenxl.jpg

Victor Wooten (Victor Wooten Band)

nsj2008metro1.jpg

Randy Brecker (Metro Special edition)

nsj2008benson5.jpg

George Benson

nsj2008chakakhan3.jpg

Chaka Khan

nsj2008deodato1.jpg

Deodato

• 1 year later...