Miracle. Posted 5 juli 2010 Report Share Posted 5 juli 2010 wie gaan er dit jaar ook naar North Sea Jazz? Ik ga dit jaar op zaterdag. Jammer dat het de regels voor het fotograferen wat zijn aangescherpt maar ik hoop toch weer wat leuke foto's te maken. Helaas ben ik dit jaar niet in de gelegenheid om daar heen te gaan. Ik zie je foto's en verslag dus graag tegemoet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 5 juli 2010 Report Share Posted 5 juli 2010 Er komen in ieder geval wel erg leuke artiesten dit jaar ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 6 juli 2010 Report Share Posted 6 juli 2010 Er komen in ieder geval wel erg leuke artiesten dit jaar ... Mee eens, en de sfeer en het eten is ook altijd top. Hopelijk is het een beetje uit te houden met de warmte ... Gaan er dit weekend nog meer HEARders naar Rotterdam en wat is jouw persoonlijke programma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 7 juli 2010 Report Share Posted 7 juli 2010 Het is nu in ieder geval lekker goedkoop om zondag te gaan. Op Marktplaats is het niet zo'n probleem om tickets te kopen onder de 40 EUR, en het zou me niet verbazen als de prijzen nog verder gaan dalen. Helaas kan ik er zelf niet heen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 juli 2010 Report Share Posted 17 juli 2010 North Sea Jazz 2010 is inmiddels weer voorbij en ik denk er met veel plezier aan terug. Het was erg warm, buiten maar vooral ook in de zalen. Gelukkig had ik er weinig last van door veel water te drinken en luchtige kleding. En de volledige aandacht bij het genieten van muziek en het maken van foto's helpt natuurlijk ook flink mee. Zelfs m'n pc had afgelopen week last van de warmte maar een grondige schoonmaakbeurt, zowel met de stofzuiger, als op de harddisk, laat 'm weer draaien als een zonnetje. Vandaar dat je vanaf nu, als het je interesseert, het verslag van NSJ 2010 kunt bekijken op Audiopaul.nl. Tot de volgende keer maar weer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 17 juli 2010 Report Share Posted 17 juli 2010 North Sea Jazz 2010 is inmiddels weer voorbij en ik denk er met veel plezier aan terug. Het was erg warm, buiten maar vooral ook in de zalen. Gelukkig had ik er weinig last van door veel water te drinken en luchtige kleding. En de volledige aandacht bij het genieten van muziek en het maken van foto's helpt natuurlijk ook flink mee. Zelfs m'n pc had afgelopen week last van de warmte maar een grondige schoonmaakbeurt, zowel met de stofzuiger, als op de harddisk, laat 'm weer draaien als een zonnetje. Vandaar dat je vanaf nu, als het je interesseert, het verslag van NSJ 2010 kunt bekijken op Audiopaul.nl. Tot de volgende keer maar weer! super leuk verslag met mooie foto,s Audiopaul. Elke keer weer wil ik er heen,maar steeds komt er weer iets tussen helaas. gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts