Henrie Posted 14 juli 2003 Report Share Posted 14 juli 2003 Van de the Gathering-website: 30-06-2003: New semi acc. live CD and much, much more!! Hello all! Touring is not over yet, but we have already some great plans coming up! We were thinking for a while to re-record some old stuff in a new, semi accoustic way. Or: how would some old tunes sound played by The Gathering A.D. 2003? To avoid the Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 14 juli 2003 Report Share Posted 14 juli 2003 Nou, veel plezier dan maar. De voorpret kan beginnen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 juli 2003 Author Report Share Posted 14 juli 2003 Geplaatst door Kermit:Nou, veel plezier dan maar. De voorpret kan beginnen... Dank je. Voorpret kan idd beginnen... Heb er nu al zin in. Waarom duurt die vakantie nog zo lang... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 21 juli 2003 Report Share Posted 21 juli 2003 mooie nieuwe cd.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 augustus 2003 Author Report Share Posted 22 augustus 2003 Hoi, ik ben er weer. Paar weken weg geweest, 'op vakantie' bij m'n ouders. Vond de hitte niet te harden hier op m'n kamertje. Later bij m'n ouders ook niet meer, maar ach, het was altijd nog beter dan hier. Maar ik ben weer terug en ben gisteren met hoge verwachtingen naar het optreden/opnames van The Gathering geweest. En hoe het was? Fantastisch! Ik was erg benieuwd naar de oude nummers. Die zouden ze gaan herschrijven en aanpassen aan hoe The Gathering tegenwoordig klinkt. En ik moet zeggen de nummer van de eerste 3 albums (Always, Almost a Dance en Mandylion) waren bijna onherkenbaar veranderd. Maar wel ten goede. Ik zie nu al uit naar het album De sfeer was heel apart. Vooraf zei Anneke dat het niet de bedoeling was om mee te gaan joelen met de nummers en dat mobieltjes uit moesten omdat het immers een opnamesessie was. Applaudisseren mocht uiteraard wel. Het vreemde was dat iedereen wachtte met applaudisseren totdat de laatste toon was uitgeklonken. Iedereen was muisstil. Nog nooit zoiets mee gemaakt. Heel apart... The Gathering speelde heel goed. Zo goed had ik ze nog niet gehoord. Normaal zit er wel eens een valse noot tussen of zo, maar nu ging alles perfect. Nou ja, bijna alles dan, want Anneke ging de fout in bij 'In Motion #1'. Ze zong het laatste couplet verkeerd. Die hebben ze later als toegift nog ff over gedaan (maar volgens mij ging er toen iets mis met de gitaar?)... Ach ze hebben vandaag nog weer een kans Ik neem aan dat ze vandaag weer dezelfde nummers gaan spelen. Ze hebben gisteren namelijk ongeveer 1,5 uur gespeeld (met een pauze na ongeveer 3 kwartier). Das al goed voor een dubbel cd lijkt me... De nummers die ze speelden waren nummers van de eerste 6 cd's. Niet de nieuwe dus (en ook niet van de EP Black Light District). Wel een beetje jammer misschien, aangezien er m.i. mooie nummers op die cd's staan, maar ja, het was ook een soort van 'best of-cd' (maar dan anders ). Al met al een zeer geslaagde avond (al was het nog wel ff klooien om weer thuis te komen; er rijden na half 12 geen treinen meer richting dit gat ). Ps. Voor de liefhebbers van vinyl (en The Gathering): Souvenirs komt/is(?) er op dubbel vinyl van 230g. Schijnt het beste te zijn, maar daarover mogen de vinylgeleerden hier een oordeel over vellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 22 augustus 2003 Report Share Posted 22 augustus 2003 Geplaatst door Henrie: Ps. Voor de liefhebbers van vinyl (en The Gathering): Souvenirs komt/is(?) er op dubbel vinyl van 230g. Schijnt het beste te zijn, maar daarover mogen de vinylgeleerden hier een oordeel over vellen. Ik ga achter Ome Henk staan om hem te bestellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 augustus 2003 Author Report Share Posted 22 augustus 2003 Geplaatst door Ruud: Ik ga achter Ome Henk staan om hem te bestellen LOL... Misschien kun je in dat geval beter ff voordringen Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 22 augustus 2003 Report Share Posted 22 augustus 2003 Geplaatst door Henrie: LOL... Misschien kun je in dat geval beter ff voordringen Volgens mij mis je de clue Henrie Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 augustus 2003 Author Report Share Posted 22 augustus 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 22 augustus 2003 Report Share Posted 22 augustus 2003 Geplaatst door Henrie: Zal wel... Leg uit. Henk zal die "herrie" niet kopen, dus dan kan Ruud makkelijk achter hem gaan staan Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 augustus 2003 Author Report Share Posted 22 augustus 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 augustus 2003 Report Share Posted 22 augustus 2003 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 augustus 2003 Report Share Posted 22 augustus 2003 Geplaatst door Ome Henk: Over welke band hebben we het hier eigenlijk En wie is Henrie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 augustus 2003 Author Report Share Posted 22 augustus 2003 Geplaatst door Sodejuu:H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts