Jump to content

Diana Krall

Ruud
 Share

Recommended Posts

Ja, Diana Krall als je die voor het eerst ziet na vaak genoeg gehoord te hebben, denk je: Goh, die ziet er anders uit dan je verwacht hebt.

Ik heb nog geen CD's van haar, maar daar komt wel verandering in. :D

Na al die tijd via internet geluisterd te hebben, wil je ook eens wat betere kwaliteit, dacht ik zo.

yep, "hubba hubba" zou Johnny Bravo zeggen :D

Persoonlijk vindt ik haar muziek iets te smooooth,maar wel ideale demonstratiemuziek

voor op HiFi-shows e.d.

(bedoel ik niet negatief hoor!)

m.v.g.

Alco

Om maar met de deur in huis te vallen:

De laatste CD van Diana vind ik niet de beste. Ik vind bijv. de voorlaatste lekker: "When I look in your eyes".

Gelukkig zong Diana woensdag met name lekkere nummers van eerdere CD's. (Helaas Ruud, ik heb je niet gezien)

Wat overigens opviel was dat Diana behoorlijk gespannen was de eerste 3 a 4 nummers. Pas daarna kwam ze zodanig in de muziek dat je weer de typische Diana stem hoorde: Als ze wat zachter zingt heeft haar stem net dat Whisky randje dat het zo mooi maakt.

Daarnaast hadden de heren begeleiding intensief non-verbaal contact tijdens het spelen en trokken ze Diana mee in hun enthousiasme. De bassist was inderdaad super.

Na het lezen van eerdere interviews was ik een beetje bang om de commerciele Diana te gaan horen, maar gelukkig hebben we woensdag de artiest gehoord.

gr,

M.