Alco Posted 27 juli 2003 Report Share Posted 27 juli 2003 Hi guys, Voor de mensen die erbij waren, hierbij even een leuke herrinnering. (en uiteraard ook voor de mensen die er niet bij waren ) en om even wat reclame te maken voor de mooie site van Klaas-Jan. (Marcus Miller) (Michael de Jong) Meer van deze fraaie foto's staan op de > Homepage van Klaas-Jan < Check it out! (onder 'galleries', dan '2003' en dan links-onder vind je de foto's van Swining Groningen, maar tevens zijn er vele andere foto's te bewonderen, van diverse artiesten. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 27 juli 2003 Report Share Posted 27 juli 2003 Dan ik maar als eerste..... Hartelijk dank,ik heb er erg van genoten. Kan me nog voor de geest halen dat ik eens een topic gestart had op het,toen nog wel,gezellige forum wat Haj-Faj heete destijds Het was de bedoeling om leuke links bij elkaar te krijgen,een soort bieb zo gezegt. Nou,dat heb ik geweten zeg!,wat een humor kwam er los... Goed idee,paarlen voor de zwijnen Enniewee,dank je wel --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 Marcus!!! Mooie foto's en een fantastische herrinnering! Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 28 juli 2003 Report Share Posted 28 juli 2003 Ik was er ook. Groningen rules zoals ik al eerder zei, . Ik vond echter Marcus Miller aardig, maar de band die er de volgende dag was, 'the joe zawinul syndicate', had een bassist die miller er echt vanaf speelde. Echt wel! :)game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts