Jump to content

Z

Henno Appel
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...
Geplaatst door Ome Henk:

Maar hoe(veel) verschilt ie van een normale uitgave    confused.gif

eh, ongeveer 60gram schat ik.

Maar dat wil je niet weten denk ik.

:D

Ik heb alleen vluchtig zitten vergelijken met div. andere persingen maar persoonlijk vind ik em zeer geslaagd.

Duidelijk beter dan m'n jaren 70 hollandse persing,beter dan m'n japans geperste versie,beter dan de MFSL (normale persing) maar in vergelijking met de MFSL UHQR begin ik te twijfelen.

Maar 1 ding kan ik wel zeggen ,zoek je een super mooie uitvoering mis em dan niet.

Maar voor velen is er maar 1 uitvoering en dat is de originele engelse 1e persing en die heb ik niet ,dus kan ik daar niks over zeggen.

Geplaatst door Ome Henk:

eek.gif Ook al is het de "oude", dan durf hij wel zeg        eek.gif

Op de website "Roger Waters online" vertellen ze dat ze gezien hebben dat er op ebay een exemplaar voor 290 Engelse ponden werd verkocht. eek.gif

Wat ik de laatste maanden echter op de diverse sites gezien heb is dat er bedragen betaald worden vari

Geplaatst door Ome Henk:

Voor die paar keer dat ik 'm draai, hou ik het sowiso wel bij de normale mfsl versie. 'K was ff benieuwd wat de die-hards ervan vonden/vinden.      :rolleyes:

is het niet zo dat je elke lp die je hebt niet zo vaak draait omdat de collectie te groot wordt. heb ik zelf ook last van

• 1 month later...
Geplaatst door Ome Henk:

Dan weet jij nog niet half van wat mogelijk is    eek.gif

'T klinkt hard, maar 't is zo    cool.gif (en hier gebruik ik niet m.i.)

Hallo Henk,

Wij hebben hier lopen kletsen over Simply Vinyl. Inmiddels heb ik gehoord wat er mogelijk is met een echt goede persing. Dan komt simpel vinyl inderdaad niet in de buurt.

Dat wilde ik toch nog even kwijt. :)

Geplaatst door Puur

Hallo Henk,

Wij hebben hier lopen kletsen over Simply Vinyl. Inmiddels heb ik gehoord wat er mogelijk is met een echt goede persing. Dan komt simpel vinyl inderdaad niet in de buurt.

Dat wilde ik toch nog even kwijt. :)

toch heeft simply vinyl ook een paar heel goede persingen

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
Geplaatst door berend:

waar komt het verhaal vandaan dat amused to dead opnieuw geperst word bij simply vinyl heb vanmorgen een emailtje gekregen dat zij helemaal geen plannen in die richting hebben    confused.gif    confused.gif

Maar zo als je weet, plannen kunnen veranderen.

:D:D;)

Beste,

wow! geweldig nieuws inderdaad. Kunnen we vervolgens nu ook weer via de LP naar de SET luisteren, en elkaar opgeilen hoe realistisch de tingeltjes en en uit fase gezette piano nu weer klinkt.

Overigens, waanzinnige muziek hoor op Amused to Death, hoop dat dat nog een keer live komt.........zucht :D.

Groeten,

Bas