Jump to content

De meest waardeloze cd....

Kharn
 Share

Recommended Posts

Om eens een heftiger item te starten:

Wat is de ergste miskoop op cd/lp die je ooit gekocht hebt?

Voor mijzelf:

Carmina Burana, koor onbekend, duitse cd firma, de opname was zo bagger dat ie na 2 dagen in de vuilnis lag....

Nu heb ik twee keer een antwoord in zitten kloppen, en twee keer krijg ik een zgn flooding-melding. mad.gifmad.gif

Maar goed, dan maar zo:

Helemaal mee eens, Audiopaul!

Terwijl hij tegenwoordig niet onverdienstelijk op de klassieke toer is...

Groet,

Michel cool.gif

Geplaatst door Audiopaul:

De allerallerallerergste lp die in m'n kast staat is die van Michael Bolton! (is gelukkig niet van mij en mag alleen gedraaid worden als ik er niet ben!)

Die vent moeten ze met z'n haren aan het plafond spijkeren, wat een %$#@&^%$#!!$#%muziek!   mad.gif

Hij schijnt tegenwoordig een korte coupe te hebben, dus dat wordt moeilijk.

Jack

Geplaatst door Michel:

...Of bedoel je zijn auto?  :D  :D

Groet,

Michel   cool.gif

Hij heeft vast een cabriootje en nu is van boven al z'n haar er af gewaaid! Maar er hangt vast nog een matje in z'n nek om die kwallebak met z'n walgelijke muziek mee aan het plafond te nagelen! mad.gif:D

Meest waardeloze cd van mij: Dominique - Sonic.

Nee, het is niet die van Guys & Dolls maar een of andere Belg. De intro's zijn zeer hoopgevend, maar als die zijn bek open trekt is het nog erger dan dat The Nanny een cd vol zou jodelen.

Trouwens is dit exemplaar nu mijn testcd geworden om krassen en foutcorrectie uit te proberen bij een cd-speler eek.gif:P:D;)

Geplaatst door dewa:

De meest waardeloze cd die ik ooit gekocht heb ( puur op recensies, wat ik dus nooit meer doe ) is de cd " amused to death" van roger waters, klankmatig wel leuk maar daar koop ik geen cd voor.

Zeer gewaagd om deze cd af te stempelen als "meest waardeloze", vooral omdat van deze cd er voorzichtig gezegd een paar aanhangers hier op het forum ronddwalen. eek.gif:rolleyes::D;)

• 3 weeks later...

Om ook maar een kleine bijdrage te leveren :

Philip Oakey & Giorgio Moroder (zonder titel)

Heb ik destijds gekocht voor dat ene nummer "together in electric dreams", das wel aardig, maar de rest van de CD is fantasieloos sequencer-gedreutel, zonde, zonde.

..en een dubbelaar van Yes, friends ad relatives.

Een bij elkaar geraapte dubbel-CD van "solo"-nummers van de bandleden en af en toe wat live-nummers in de Yes bezetting.

De "solo"-nummers klinken goed, maar stellen niet veel voor en de live-nummers zijn goed, maar hebben een slechte geluidskwaliteit.

Gemaakt onder het mom van : het geeft niet wat er op staat, als het maar verkoopt !

Groeten, Henk

Mijn meest waardeloze cd is een live opname

van Metallica uit '89.

Gekocht in Duitsland bij een of andere

kaufmarkt, was aanbieding van serie

live-opnamen van bekende bands.

Nou volgens mij heeft er gewoon iemand met een memo-recorder in het publiek gestaan en dit later op cd gebrand. Jezus wat een slechte opname.

Maar ja, wij Nederlanders zijn zuinig he,

was een aanbieding en kon hem niet laten

liggen. Maar ik had het kunnen weten,

platenlabel waar ik toen nog nooit van gehoord had (Arriba!). Stom, stom, stom! confused.gif

Geplaatst door Ome Henk:

Nou toevallig ben ik daar samen met anderen nog 1e geworden op het zgn. KVT. Daarnaast hebben wij het toen uitermate gezellig gehad bij ons overnachtingsadres...

Groetnis, Henk    :D

KVT confused.gifconfused.gif

Enne, waarom niet ff langs geweest mad.gif

Geplaatst door Ome Henk:

Ach Michel... het is maar hoe jij het wil lezen    ;)

voor alle duidelijkheid: Het tournooi werd in Assen gehouden en de teams kwamen niet allemaal uit Assen.

Het betrof een internationaal tournooi. In de finale speelden wij tegen een team uit Belgi