Jump to content

Populaire Nederlandse bands op vinyl

Puur
 Share

Recommended Posts

• 4 months later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Heb wel eens een band gesproken die net wist of hun werk op CD en Vinyl uitkwam. Dat lieten ze over aan de uitgevers, hij dacht dat in Zuid Amerika wel wat op vinyl zou uit komen.

Mooi :( dus.

toch maar op internet gaan zoeken.

ben nog altijd opzoek naar leuk vinyl (wel her ruigere gitaren werk dus niet the golden earings etc best aardig maar die maken geen rock maar pop)

• 2 months later...

Ik vond dit in mijn mailbox:

PERSBERICHT

TOONAANGEVEND LABEL STOPT MET DE CD-VERKOOP

Excelsior Recordings stopt met het uitbrengen van compact discs en zal met ingang van het komend kwartaal albums alleen nog maar op vinyl via de detailhandel aanbieden. Hiermee neemt het toonaangevende label een even opmerkelijke als drastische stap in de strijd tegen de illegale verspreiding van muziek via gekopieerde cd's en het internet.

Eerste release-oude-

Ik vond dit in mijn mailbox:

PERSBERICHT

TOONAANGEVEND LABEL STOPT MET DE CD-VERKOOP

Excelsior Recordings stopt met het uitbrengen van compact discs en zal met ingang van het komend kwartaal albums alleen nog maar op vinyl via de detailhandel aanbieden. Hiermee neemt het toonaangevende label een even opmerkelijke als drastische stap in de strijd tegen de illegale verspreiding van muziek via gekopieerde cd's en het internet.

Eerste release-oude-

Je zult er toch aan moeten geloven Henri, schaf jezelf maar een platenspeler aan...

Als ik iets wil hebben dat alleen maar op vinyl te koop is, koop ik het op vinyl, kom ik bij jouw om het te rippen en ga ik het fijn op mp3 luisteren :):lol: