Avallon Posted 2 februari 2002 Report Share Posted 2 februari 2002 Avond luitjes, klein vraagje, hopelijk lang antwoord. Wat is nou een mooie projector voor in de huiskamer tot zon 2500 euro? Is InFocus wat? En zo ja, kan iemand mij dan beschrijven wat de beeldkwaliteit van een dergelijk apparaat is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 2 februari 2002 Report Share Posted 2 februari 2002 beste avallon ten eerste welkom terug op de vad heb ik bij clofis in de zaal de projectoren van avance bekeken in welke prijsklasse deze precies zaten weet ik niet 1 van de 2 die er stonden zat geloof ik rond de 1200 euro maar ik weet wel dat ik onder de indruk was van het beeld ik hoop dat je hier iets mee kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 2 februari 2002 Author Report Share Posted 2 februari 2002 ty ty. weet je zeker dat het 1200 euro was? Aangezien Avance projectoren InFocus projectoren in vermomming zijn en die beginnen bij zo'n 2500 euro...Als het echt 1200 euro is dan ben ik volgende maand een projector rijker... whoops, je geeft al aan dat je dat niet weet. Moet ik maar eens rond gaan bellen...tenzij iemand anders op dit forum me van dienst zou kunnen zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts