Henno Appel Posted 9 maart 2003 Report Share Posted 9 maart 2003 Vooral in Amerika kom je nog veel zogenaamd "sealed" vinyl tegen. Een plaat van bijv. 20 jaar oud die echter nog nooit uit de verpakking is geweest. Wat zijn jullie ervaringen met het kopen van deze? Waren ze ook w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 9 maart 2003 Author Report Share Posted 9 maart 2003 W Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 9 maart 2003 Report Share Posted 9 maart 2003 Hai, Ik ken een zaak waar alle zeer goed uitziende platen vochtig in de hoes zaten. Ik vragen hoe dat kan, vervolgens veel irritatie. De platen waren schoongemaakt en niet goed droog de hoes in gedaan. Wie weet wat voor een rotzooi ze daarvoor gebruikt hebben. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 maart 2003 Report Share Posted 15 maart 2003 Geplaatst door Henno Appel: Om nou weer naar dat zaakje terug te gaan kost me meer aan benzine dan die 2 euro. Gewoon even afsoppen met een beetje afwas. Om de troep onderuit de groeven te krijgen een zachte kwast gebruiken (oude scheerkwast). Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 maart 2003 Report Share Posted 15 maart 2003 Lang leven de cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 maart 2003 Report Share Posted 15 maart 2003 Geplaatst door JSA:Lang leven de cd Die moeten ook groen en zwart geschilderd worden met speciale stiften om ze te laten klinken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 maart 2003 Report Share Posted 15 maart 2003 Ik heb ze ook met groeven.. maar dan doen ze het niet meer zo goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nederbelg Posted 21 maart 2003 Report Share Posted 21 maart 2003 Ik heb de afgelopen tijd ook een aantal sealed LP's gekocht. Volgens mij waren deze echt nieuw, waarschijnlijk gewoon in het magazijn blijven liggen door de opmars van de CD en opgekocht door een platenwinkel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts