MJ_OK Posted 16 maart 2003 Author Report Share Posted 16 maart 2003 Het waren goudkleurige cd's van BMG. Ze waren doorschijnend, net zoals sommige cd-r's. MJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 16 maart 2003 Report Share Posted 16 maart 2003 Geplaatst door Pjotr:Ik moet zeggen dat de blauwe het beter doen in de auto dan de groene. Ik heb de hoop op een super geluid in mn auto al opgegeven, als je stil staat (motor uit) klinkt het wel mooi (zit ook wel leuk setje in )maar ja in de auto rij je meestal...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 maart 2003 Report Share Posted 16 maart 2003 Geplaatst door Arnie: Ik heb de hoop op een super geluid in mn auto al opgegeven, als je stil staat (motor uit) klinkt het wel mooi (zit ook wel leuk setje in )maar ja in de auto rij je meestal...... Je moet gewoon een auto uitzoeken die van zichzelf al een high-end geluid laat horen. Heb je nergens meer een audiosetje voor nodig... in je auto althans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 16 maart 2003 Report Share Posted 16 maart 2003 Geplaatst door Henrie: Je moet gewoon een auto uitzoeken die van zichzelf al een high-end geluid laat horen. Heb je nergens meer een audiosetje voor nodig... in je auto althans Kijk! met jou kan ik praten Henrie maar ja ik weet niet of je het geluid van een VW Polo 1.6 ook onder die klasse rekenen kan....... toch maar een cd'tje op zetten dan??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 19 maart 2003 Report Share Posted 19 maart 2003 Weet er iemand toevallig ook of de ze "groene lijntjes methode" ook werkt op dvd's en of sacd's ?????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 21 maart 2003 Report Share Posted 21 maart 2003 Geplaatst door Alco: Ik heb een CD van 't bekende Mobile Fidelity Sound Lab label: Muddy Waters - 'Folk singer'. Da's ook zo'n 'gouden' CD en daar kun je inderdaad ook dwars doorheen kijken. Je ziet van achteren zo de print aan de voorkant in spiegelbeeld. btw, ik kocht laatst een doosje CDR's van MMore, omdat dat nog 1 van de weinigen waren met de oude zwarte treetjes, i.p.v. die transparante, en eenmaal thuis gekomen, bleek dat ook de CDR's zelf helemaal glanzend zwart waren! was effe wennen, vreemd gezicht! Zelfs na iets branden kun je niet zien dat er al iets op staat. (wat je bij een gewone CDR wel kunt zien. Groeten, Alco Ik heb deze glanszwarte cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts