Keessie Posted 15 april 2002 Report Share Posted 15 april 2002 Hallo allemaal. Al struinende over het internet, kwam ik op de volgende site: web page daar kwam ik o.a. het zangeresje Eve Angeli tegen, waar ik nog nooit van gehoord had, jullie net zo min denk ik. Je kan daar 3 nummers van haar zien en horen, dus ... Ik was meteen verkocht!!!!!! echt ik vind het ontzettend gaaf, vooral van het nummer "je sais" kreeg ik kippenvel. Dus ik bij proxis.nl die cd op de gok bestellen.... sinds ik de cd heb zit hij constant in mijn autoradio, er zitten een aantal nummers bij waar ik echt kippenvel van krijg, zo 'n mooie stem heeft ze. het is frans gezongen en 1 nummer in het italiaans denk ik. heb ik jullie een beetje lekker gemaakt zo?? ja ik weet niet wat voor genre het in valt, maakt me ook niet uit, maar dit wilde ik gewoon aan iedereen vertellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 6 mei 2002 Author Report Share Posted 6 mei 2002 Nou ben ik toch wel benieuwd of iemand ook wat met de tip gedaan heeft hoor, dat snappen jullie toch wel??????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 31 mei 2002 Author Report Share Posted 31 mei 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 31 mei 2002 Author Report Share Posted 31 mei 2002 hallo, nou bedankt hoor 1 ster....... dat betekend, dat die muziek dus niet in de smaak valt. ok dan heb ik de cd helemaal lekker voor mezelf toch???? ( en mezelf 5 sterren bezorgt ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickdeJong Posted 2 juni 2002 Report Share Posted 2 juni 2002 uhm altijd ene beetje weinig reacties op dit deel van het msgb, ik heb de muziek nog niet beluisterd dus kan nog niet beoordelen... zodra ik het heb beluisterd geef ik een nieuwe reactie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts