PackardGoose Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 En deze ook: Kon geen beter plaatje vinden: Facing North Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 En deze: Een wonderlijk mooie fusion cd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Deze heb ik vanmorgen ontvangen, omdat ie gejat was, moest ik opnieuw kopen: Wat een toeval ,heb deze ook Kijk en vergelijk. De Orginele ongekuiste cover ,en de gekuiste heruitgave. Echter beide Cd klinken exact het zelfde. Zo te zien is die Cd van jou een Japanse uitgave ,de mijne is in 1987 verschenen op ''Sound service''onder bestelnummer SOSCD 2020. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Ik lees nu dat jij die cd al hebt, Henk, ik dacht (en blijkbaar terecht) dat jij 'm wel mooi zou vinden. Misschien moet ik 'm nog maar eens wat vaker draaien! Als je goed hebt opgelet, heb ik 'm zelfs (onverwacht) dubbel en smaken verschillen Paul Zo hou ik b.v. niet van specifieke bassfusion, keyboardfusion of blaasinstrumentfusion Volgens mij vind jij deze ook leuk Stuur maar naar Audiopaul ,is ZEKER een aanrader. Daar is Packardgoose (alias het gansje) Sayonara, qwert, en Skiffer het zeker over eens. En mishien zelfst [Game]. Dus Audiopaul zet je maar schrap voor deze fusion topper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Ik lees nu dat jij die cd al hebt, Henk, ik dacht (en blijkbaar terecht) dat jij 'm wel mooi zou vinden. Misschien moet ik 'm nog maar eens wat vaker draaien! Als je goed hebt opgelet, heb ik 'm zelfs (onverwacht) dubbel en smaken verschillen Paul Zo hou ik b.v. niet van specifieke bassfusion, keyboardfusion of blaasinstrumentfusion Volgens mij vind jij deze ook leuk Stuur maar naar Audiopaul ,is ZEKER een aanrader. Daar is Packardgoose (alias het gansje) Sayonara, qwert, en Skiffer het zeker over eens. En mishien zelfst [Game]. Dus Audiopaul zet je maar schrap voor deze fusion topper. ik ken de cd niet.... Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd meer naar de jazz hoek aan het verschuiven ben... Maar: alleen de jazz die niet van die ouderwetse swing heeft. Tuurlijk, das ook wel grappig, maar ik ben meer van de post 'kind of blue' dingen. Op dit moement luister ik veel naar het tweede quintet van miles davis, met misschein wel het beste drumwerkvan tony williams. Vooral nefertiti is een favoriet: verder vind ik deze ook goed: dit is ook een ontdekking: en onderstaand album is voor henrie toch echt wel het bewijs dat alle rockdrummers hun koffers kunnen gaan inpakken als tony williams begint. Al neem je drie mike portneys tegelijk, het klinkt als een triangel vergeleken met dit: Nee, de r&b, smoooth, popjazz kant van fusion doet me niks. Geef mij maar jazz die rocked. Liefst analoog, dus geen synthesizers. (met uitzonderingen natuurlijk) Dus als er tips zijn, ik hoor het graag BTW: wie kent deze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 1 gekocht en de rest gekregen eigenlijk !!! maar ja waar is die topic ?? Komp op zelfde neer toch ! Norah Jones Feels Like home c 2004 ik vind het nie wat , dus ga ik daar een kennisje mee verblijden vanmiddag en een andere kennis verraste mij weer met 3 dingentjes 1 LIVE live MTV unplugged c 1995 2 the Beatles live in tokyo Japan 1966 een VCD half uur durend concert van goede kwaliteit ook nog,fantasties leuk 3 the Beatles GET BACK de echte ruwe opname van de laatste recordings C 1969 met de volgende track list one after 909 rocker save the last dance for me don't let me down dig a pony i've got a feeling get back for yoy blue teddy boy two of us ( staat of de hoes on our way home !!!) maggie mae dig it let it be the long and winding road get back ( reprise) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Ik lees nu dat jij die cd al hebt, Henk, ik dacht (en blijkbaar terecht) dat jij 'm wel mooi zou vinden. Misschien moet ik 'm nog maar eens wat vaker draaien! Als je goed hebt opgelet, heb ik 'm zelfs (onverwacht) dubbel en smaken verschillen Paul Zo hou ik b.v. niet van specifieke bassfusion, keyboardfusion of blaasinstrumentfusion Volgens mij vind jij deze ook leuk Ja, ik heb weer niet goed opgelet, sorry Henk! Maar ik zit tegenwoordig ook niet meer zo veel on-line als een paar jaar terug! Die sample van Metro klinkt inderdaad erg goed, als jij die cd niks vind neem ik 'm graag van je over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Die sample van Metro klinkt inderdaad erg goed, als jij die cd niks vind neem ik 'm graag van je over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 ],25 Apr 2004, 01:59:32] en onderstaand album is voor henrie toch echt wel het bewijs dat alle rockdrummers hun koffers kunnen gaan inpakken als tony williams begint. Al neem je drie mike portneys tegelijk, het klinkt als een triangel vergeleken met dit: Begin je weer, zeikstraal? Weet je wat, ook al heb ik het nog nooit gehoord, ik geef je gewoon gelijk. Misschien ben ik dan van je gezever verlost. En dan wil ik je er nu niet meer over horen. Tony Williams is the best. Tony rules. Mike en alle andere niet-jazz drummer suck... Nou goed? Ja? Prachtig, Halleluja!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Tony Williams is the best. Tony rules. Mike en alle andere niet-jazz drummer suck... Nou goed? Ja? Prachtig, Halleluja!!! Nu ga je te ver Henrie Tony = The Best Ach, Tony kan een aardig partijtje drummen, maar om nu te zeggen dat ie The Best is Henk, je moet Game niet tegenspreker. Game is namelijk DE drummer-kenner van het forum en als hij zegt dat Tony 'the best' is, dan is dat zo en is daar geen speld meer tussen te krijgen. Dus, ga je mond spoelen, Henk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Dan is het altijd nog "Tony WAS the best" Tony is al lang niet meer.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Dan is het altijd nog "Tony WAS the best"Tony is al lang niet meer.... Doe mij dit beest maar ........... Dennis Chambers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Dan is het altijd nog "Tony WAS the best"Tony is al lang niet meer.... Doe mij dit beest maar ........... Dennis Chambers Die ziet er iig een stuk indrukwekkender uit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Dan is het altijd nog "Tony WAS the best"Tony is al lang niet meer.... Doe mij dit beest maar ........... Dennis Chambers Die ziet er iig een stuk indrukwekkender uit... Dat bedoel ik! Je weet niet wat je overkomt als je 'm in het echt ziet drummen, "animal" is d'r niks bij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Dan is het altijd nog "Tony WAS the best"Tony is al lang niet meer.... Doe mij dit beest maar ........... Kun jij dan ook wat laten horen? Die ziet er iig een stuk indrukwekkender uit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Dan is het altijd nog "Tony WAS the best"Tony is al lang niet meer.... Doe mij dit beest maar ........... Dennis Chambers Die ziet er iig een stuk indrukwekkender uit... Indrukwekkender dan Tony Williams? Chambers is ongelooflijk sterk, snel, technisch begaafd, alles wat je in huis moet hebben om een geweldige drummer te zijn. Vergelijkingen zijn en blijven onmogelijk. Tony en Dennis zitten (Tony zat) in elk geval wel in hetzelfde schuitje: met de allergrootsten der aarde. Een punt waarop Tony Williams beter scoort is het componeren. Dennis Chambers is geen uitzonderlijk componist, Tony was dat absoluut wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Kun jij dan ook wat laten horen? Ik kan het wel. En uitaraard Packardgoose en Sayonara. Ach ja, die bescheidenheid siert je! Ik heb wel het Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Vandaag gescoord op internet: Als ze binnen zijn, dan roep ik het wel in het fusion topic Ik ben nog bezig een serie andere cd's. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Vergelijkingen zijn en blijven onmogelijk.Tony en Dennis zitten (Tony zat) in elk geval wel in hetzelfde schuitje: met de allergrootsten der aarde. Hulde voor deze opmerking. Zou Game nog wat van kunnen leren! Drummers vergelijken is onmogelijk (zelfde geldt natuurlijk voor zangers/zangeressen, gitaristen, bassisten enz.). En al helemaal als ze totaal verschillende muziek maken (in dit geval fusion vs. prog metal)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Vergelijkingen zijn en blijven onmogelijk.Tony en Dennis zitten (Tony zat) in elk geval wel in hetzelfde schuitje: met de allergrootsten der aarde. Hulde voor deze opmerking. Zou Game nog wat van kunnen leren! Drummers vergelijken is onmogelijk (zelfde geldt natuurlijk voor zangers/zangeressen, gitaristen, bassisten enz.). En al helemaal als ze totaal verschillende muziek maken (in dit geval fusion vs. prog metal)... Die opmerking van [game] zit jou toch maar niet lekker ,maar hij heeft wel gelijk. (Grapje) en onderstaand album is voor henrie toch echt wel het bewijs dat alle rockdrummers hun koffers kunnen gaan inpakken als tony williams begint. Al neem je drie mike portneys tegelijk, het klinkt als een triangel vergeleken met dit: Mijn mening is dat er zowel in de jazz als rock behoorlijk drumwerk afgeleverd kan worden .Eigenlijk overlappen deze muziekstijlen elkaar meer ,dan ze elkaar tegen zittten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 26 april 2004 Report Share Posted 26 april 2004 Een ouwetje, tweedehands: 'Permanent Waves' van Rush. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zappa Posted 26 april 2004 Report Share Posted 26 april 2004 Afgelopen zaterdag gekocht: - Gilberto Gil: Acoustico Gilberto Gil is een tijdgenoot van Caetano Veloso & Jo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 26 april 2004 Report Share Posted 26 april 2004 ......En uitaraard Packardgoose en Sayonara. Die twee zijn toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 26 april 2004 Report Share Posted 26 april 2004 ......En uitaraard Packardgoose en Sayonara. Die twee zijn toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts