Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Zojuist met de post ontvangen:

Manolo Badrena-Manolo

percussion : Manolo Badrena

drums : Jorge "Jeta" Fattoruso

bass : Abraham Laboriel, Jaco Pastorius

guitar : Carlos Rios

piano, electric piano : Hugo Fattoruso

trumpet, trombone : Gary "El Buho" Gazaway

violin : Alfred De La Fe

vocals : Manolo Badrena, Hugo Fattoruso, Sybil Thomas,Maria Fatima percussie-

Manolo.jpg:angry:

En deze ook:

Bob Belden:

showpic.php?album=101&file=ojichan1909-img600x450-1082992238littel_395.jpg

Een griezelig mooie cd met songs van Prince, fabelachtig! <_<

hahahhaaa :lol:

Zeg een keer een losse opmerking over een drummer. Henrie valt weer van zn stokje. Ik dis je gewoon een beetje, meer niet.

Ik ben gewoon tony-fan. En ik weet wat ik mooi vind. Ondertussen vind ik dat mijn mening ook wel enige waarheid verkondigt, maar vooral niet te veel.

Het blijft persoonlijk.

Tony is mijn nummer 1. Omdat hij de ruigste drummer was. Maar ook omdat ie een volledige stijl heeft ontwikkeld, waar chambers nu nog van profiteert. En idd packerdgoose, een meesterlijke componist. Pee Wee, is geniaal.

andere favorieten van mij zijn:

Chad wackerman, Gary Novak, Vinnie Colaiuta, billy kilson, Owen hart, Jack dejohnette.

En zo nu en dan Pest ik henrie een beetje met mike portney, :D , vind ik leuk.

MAar misschein kan er nog op de rest van mijn vorige post worden ingegaan

Game, het kan me niet schelen wat je van Portnoy vind. Het ging me er niet om dat je die naam noemde. Het ging me er om dat je het weer eens als een feit bracht dat er eentje (Tony Williams) het beste is. Ik kan tegen 'beste' en 'slechtste' bij iets subjectiefs. Daarom zijn 'allertijden-lijstjes' ook zo onzinnig. Iedereen heeft z'n favoriet en je komt slechts op een gemiddelde uit. Niet op een absoluut beste/slechtste...

Game, het kan me niet schelen wat je van Portnoy vind. Het ging me er niet om dat je die naam noemde. Het ging me er om dat je het weer eens als een feit bracht dat er eentje (Tony Williams) het beste is. Ik kan tegen 'beste' en 'slechtste' bij iets subjectiefs. Daarom zijn 'allertijden-lijstjes' ook zo onzinnig. Iedereen heeft z'n favoriet en je komt slechts op een gemiddelde uit. Niet op een absoluut beste/slechtste...

Ja ja, jullie hebben mij nog nooit horen drummen :D

Ik vertoon het liever niet in het openbaar, krijgen alle drummers een minderwaardigheidssyndroom :lol::D:P

Ik vertoon het liever niet in het openbaar, krijgen alle drummers een minderwaardigheidssyndroom :lol::D:P

Ik drum zelf, maar een minderwaardigheidssyndroom van jouw drumvaardigheden zal ik nooit krijgen, simpelweg omdat zoiets niet bestaat. Wel een minderwaardigheidscomplex. Maar dat zal ik ook wel niet van je krijgen. Dat krijg ik zelfs niet van Tony Williams, Steve Gadd, Simon Phillips, Chad Wackerman, Bill Bruford en al die andere toppers. Ik luister, ik kijk en ik geniet alleen. Als ik voetbal krijg ik ook geen minderwaardigheidscomplex van Thierry Henry. Maar ik geniet wel als ik hem bezig zie.

Ik drum zelf, maar een minderwaardigheidssyndroom van jouw drumvaardigheden zal ik nooit krijgen, simpelweg omdat zoiets niet bestaat. Wel een minderwaardigheidscomplex. Maar dat zal ik ook wel niet van je krijgen. Dat krijg ik zelfs niet van Tony Williams, Steve Gadd, Simon Phillips, Chad Wackerman, Bill Bruford en al die andere toppers. Ik luister, ik kijk en ik geniet alleen. Als ik voetbal krijg ik ook geen minderwaardigheidscomplex van Thierry Henry. Maar ik geniet wel als ik hem bezig zie.

Mijn posting moet je vooral ook heel erg serieus nemen :D

:D:D:D:D:D:D:D:D De mijne vooral ook. De ernstigheid druipt gewoon van mijn schrijfsel af...... :D:D:D:D:D:D

:D:D:D:D:D:D:D:D De mijne vooral ook. De ernstigheid druipt gewoon van mijn schrijfsel af...... :D:D:D:D:D:D

<_<

Ook deze heb ik opnieuw moeten kopen, een van de hoogtepunten van het Escapade label, en ook nog voor een heel mooi prijsje!

Adam Holzman & Brave New World-The Big Picture

255024.jpg:D

Zie je, ik koop ook goedkoop spul :D

Ik zie jou maar steeds alles opnieuw kopen??

Die Rebellion vindt ik persoonlijk zijn beste cd, alleen is het jammer dat ie hem alleen heeft uitgebracht op een cd-recordable.Met hoesje uit de Lexmark printer.

Deze cd's heb ik van Holzman:

showpic.php?album=101&file=A60671_131CA1E147EC_1.jpg

De originele uitgave van In a loud way. ;)

en:

showpic.php?album=101&file=elvispresrey-img600x450-1081868398sin1_070.jpg

De originele uitgave met een prachtige hoes van speciaal papier, van Mona Lisa Overdrive.

Die Lipstick uitgave ziet er niet uit. :blink:

Die Rebellion vindt ik persoonlijk zijn beste cd, alleen is het jammer dat ie hem alleen heeft uitgebracht op een cd-recordable.Met hoesje uit de Lexmark printer.

Deze cd's heb ik van Holzman:

De originele uitgave van In a loud way. ;)

en:

De originele uitgave met een prachtige hoes van speciaal papier, van Mona Lisa Overdrive.

Die Lipstick uitgave ziet er niet uit. :blink:

Die Lipstick Cd hoesjes mogen er dan wel volgens jou niet uitzien . Echter op beide uitvoeringen staan de zelfde nummers, soms heeft de Japanse Cd een of meer tracks extra ,die NIET altijd beter zijn. ;)

BTW: Japanse Cd,s hebben vaak een andere cover, dan bv de USA of Europese Cd,s. Waarom is mij niet helemaal duidelijk. ?? :unsure:

Die Lipstick Cd hoesjes mogen er dan wel volgens jou niet uitzien . Echter op beide uitvoeringen staan de zelfde nummers, soms heeft de Japanse Cd een of meer tracks extra ,die NIET altijd beter zijn. ;)

BTW: Japanse Cd,s hebben vaak een andere cover, dan bv de USA of Europese Cd,s. Waarom is mij niet helemaal duidelijk. ?? :unsure:

Daarop kan ik je wel antwoord geven:

Japanners hebben een ongelooflijk oog voor detail.

Ze nemen geen genoegen met iets wat volgens hen mooier of beter kan.

Dus worden er eigen ontwerpen gemaakt.

Het komt niet vaak voor dat Japanse cd hoesjes er lelijk uitzien, okay smaken verschillen.

Neem bijvoorbeeld de hoesjes van Rene Engel (zien er dieptriest CHEAP uit)

is vlug op een simpel huis tuin en keuken plaktafeltje in elkaar geflanst.

Hetzelfde geldt voor heel veel andere Nederlandse produkten van met name Timeless en Criss Cross records, het oogt niet.

Nederlanders hebben daar veelal ook geen behoefte aan, als de muziek maar okay is.

Dat ligt in Japan even anders: ziet een hoes er slecht uit, slaat de twijfel toe. :huh:

Deze informatie is niet helemaal van mijzelf, maar van een goede "vriend". :rolleyes:

Dat de Japanners veel aandacht besteden aan de Cd hoesjes kun je zien aan deze Cd,s zijn .Dit zijn enkele ''oude'' titels die op Japans zijn verschenen ,waarbij ze vooral de orginele LP cover verkleint hebben tot Cd boekje formaat .(Iets waar ik HEEL ERG op let !!) Vooral bij oude Lp uitgaves op Cd MOET de cover als het even kan het zelfde eruit zien dan de Lp hoes. ;)

picserver.jpeg

De meeste komen van Sayonara (Hij de Japankenner). Niet alleen het uiterlijk ,maar ook het innerlijk ziet er mooi verzorgd uit. (Alleen die Japanse teksten?? :blink: ) Maar meestal is dat een biografie in het Japans geschreven. Maar er zijn ook uitgaves met mini LP hoesjes 14 x14 cm formaat ,daar heb ik het NIET mee op ,wel Japanse Cd uitgaves met een gewoon boekje in een normaal Cd doosje ,zoals deze Holdsworth Cd (De Japanse en USA en versie).

picserver.jpeg

Hier is nog zo'n voorbeeld, dit zijn twee dezelfde cd's.

De eerste is een USA/Rest of the world versie:

c10322u6i02.jpg

En dit is dezelfde cd, maar dan de Japanse versie:

showpic.php?album=101&file=ojichan1909-img600x450-1082992238littel_395.jpg

Ik vindt die eerste er niet uitzien.

Die tweede heeft een bepaalde aantrekkingskracht waardoor het eerder de aandacht trekt. ;)

Zet je beide cd's voor dezelfde prijs naast elkaar in een winkel, denk ik dat die Japanse hoes beter scoort.

(ook de titels zijn van beide cd's niet identiek)

Ik vindt die eerste er niet uitzien.

Die tweede heeft een bepaalde aantrekkingskracht waardoor het eerder de aandacht trekt. ;)

Er wordt wel eens gezegt. ''Verliefd worden doe je op iemands uiterlijk ,houden van iemands innerlijk'' Dit zal ook wel voor Cd,s gelden. Maarja waarbij nou niet?? :o

Zet je beide cd's voor dezelfde prijs naast elkaar in een winkel, denk ik dat die Japanse hoes beter scoort.

Als je een Ferrari naast een Opel zet ,en beide auto,s zijn even duur ,dan is de keuze vlug gemaakt. ;)

Als je een Ferrari naast een Opel zet ,en beide auto,s zijn even duur ,dan is de keuze vlug gemaakt. ;)

Als ik in Nederland woon kies ik voor de Opel.

Hier is het onmogelijk een Ferrari te rijden, eerstens om de enorme afgunst, dan de vandalen die het leuk vinden om iemands bezittingen te vernielen, en ook nog al het gegaap van iedereen.

Gek wordt je ervan.

Woon je in Zwitserland of Italie, dan heb je dat niet zo. Zelfs Duitsland.

Om de een of andere rede is Nederland niet geschikt om dat voor je deur te hebben staan cq. in rond te rijden. <_<:(

Hier is het onmogelijk een Ferrari te rijden, eerstens om de enorme afgunst, dan de vandalen die het leuk vinden om iemands bezittingen te vernielen, en ook nog al het gegaap van iedereen.

Om de een of andere rede is Nederland niet geschikt om dat voor je deur te hebben staan cq. in rond te rijden. <_<  :(

Dan ga je toch in Japan wonen. :D Vang je twee vliegen in EEN klap. (1) Je kunt er Ferrari rijden. (2) Japanse Cd,s in overvloed (Heb je Sayonara niet meer nodig). :P:D

Om de een of andere rede is Nederland niet geschikt om dat voor je deur te hebben staan cq. in rond te rijden. <_<