Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Deze cd's kwamen bij mij binnen vandaag: Echte Fusion, en geen gezellige poppy crossover (die verwarring komt hier vaak voor! Het blijkt toch dat er veel mensen zijn die sommige stromingen door elkaar halen: instrumentale muziek met een saxje is nog geen fusion!)

showpic.php?album=101&file=chochochomocho-img300x225-1082831008guitar.jpg

en deze:

showpic.php?album=101&file=pegasus108b-img600x450-1063152744p9090022.jpg

en deze:

showpic.php?album=101&file=hitok2000-img600x450-1082203473tribal2.jpg

en die:

showpic.php?album=101&file=otone0202-img513x445-1082715726dsc00041.jpg

en ook nog wat lekkere Jazz:

showpic.php?album=101&file=friedlander.jpg

Die van Tribal Tech heb ik, is ook eenvoudig aan te komen. Ook bijv. Scott Henderson - Well to the bone uit 2002 heb ik en is goed te verkrijgen.

f45399z6234.jpg

Ook deze wat oudere cd (1991) van Tribal Tech staat bij mij in de kast en is eenvoudig verkrijgbaar:

tribal2.jpg

Dankzij Qwert heb ik bijv. deze van Tribal Tech, waar een stuk moeilijker aan te komen zal zijn:

nomad2.jpg

Kun jij de andere cd's, die je vandaag binnenkreeg, even toelichten, van sommigen kan ik niet eens zien van wie ze zijn. :rolleyes:

Zeer interessante cd's, ik zou er best wel eens een sample van willen horen! :rolleyes: Heb jij een linkje naar een site waar dat mogelijk is?

Packardgoose wilt niet hebben dat wij samples gaan beluisteren. :unsure::blink:

Van die David Matthews heb ik een nummer op een cassette verzamelaar staan. ;)

Zeer interessante cd's, ik zou er best wel eens een sample van willen horen!  :rolleyes: Heb jij een linkje naar een site waar dat mogelijk is?

Packardgoose wilt niet hebben dat wij samples gaan beluisteren. :unsure::blink:

Van die David Matthews heb ik een nummer op een cassette verzamelaar staan. ;)

Huhmm! Wie zegt dat nou ? :confused:

Ik heb inderdaad wat problemen met iemand die mij regelmatig van speciale cd's voorziet, die niet graag ziet dat ik die cd's (die ik van hem koop) hier post.

Doe ik het wel, bestaat de kans dat ie mij misschien niet meer voorziet van deze cd's.

Aan de ene kant zou ik graag wat meer loslaten, aan de andere kant heb ik ook begrip voor zijn standpunt, en ik sta een beetje in dubio, van wat te doen.

Ik wil graag mijn plezier delen, maar geef ik het hier allemaal prijs, zit ik dadelijk met een probleem, want ik moet de tweede nog tegenkomen die mij voorziet van al het buitengewone materiaal uit vreemde landen.

De cd's die ik vandaag heb gekregen komen van een ander, dus daar maak ik wel melding van, omdat ik zelf bepaal wat ik met cd's doe die ik zelf heb gevonden.

Ik zou niet weten hoe ik hiervan samples kan laten horen, want de cd's zijn allemaal secondhand gekocht bij een dumpshop in Duitsland, en ze hadden van elke titel er slechts een op voorraad.

Of ze ook nog nieuw te krijgen zijn weet ik niet.

:confused:

Ik koop al ruim 10 jaar bij Sayonara ,en heb altijd graag zaken met hem gedaan ,en doe ik nog steeds. Ik kan dan ook niet begrijpen dat hij door enkele van jullie vorig jaar van het forum werdt weggehoond. Ik ben nog voor hem opgekomen ,maar tegen het halve forum kom ik ook niet tegen op. De meeste(Japanse) en ook veel US fusion heb ik via hem leren kennen ,het is jammer dat hij de winkel niet meer heeft ,ik kocht er regelmatig cd,s en liet ook bestellingen thuis afleveren wat ik in de winkel uitgezocht had. En hij mag dan wel iets duurder zijn ,maar ik weet zeker dat hij nog NOOIT iemand financieel benadeeld heeft om troep te leveren oid. Heb zelfst al eens cd,s mogen terugsturen omdat ik ze toch niet zo mooi vond (Dat hoef je bij het jazzcenter niet te proberen). Hoop binnenkort weer aardig spul te krijgen van hem die hij niet uit Japan ,maar uit Canada besteld heeft. ;)

BTW: Hij zou proberen voor mij een zeldzame (Japanse) cd te krijgen bij iemand uit Korea waar ik uiteraard een behoorlijk bod op doe. ;)

Vandaag in de brievenbus gevonden:

f30475n0g9q.jpg

f10972snkw1.jpg

e92925kix91.jpg

d14571t0m1f.jpg

en zaterdag deze:

d62900g7774.jpg

die ik meteen bij de 2e ICC luistersessie een vuurdoop heb gegegven :cool2:

Want tja, je moet wel het laag, het podium en de snelheid even goed testen he :rolleyes:

Ik weet niet hoe groot die mega-trom was, maar hij kwam lekker dreigend de kamer in en wilde er niet meer uit :lol:

Andr

Niet met de post ,wel deze mail uit de States (Zie quote). Kan (hopelijk) zeer binnenkort deze cd verwachten. :rolleyes:

alaincaron5.jpg

Hi Cornel! Finally received the Alain Caron shipment on Saturday. Your cd

will ship today. You should receive it within 5-7 days. Many thanks for

your patience. Regards, Mike Kermisch/President

Heb vandaag deze twee Cd,s toegestuurd gekregen. :rolleyes:

Anders Johnsson, Jens Johansson en Allan Holdsworth ''heavy Machinery'' 1996 (Heptagon).

jensjoh2.jpg

Waarschuwing ,luister niet naar deze Cd tijdens het autorijden!!

En deze.

Zawinul Syndicate ''black water'' 1989 (CBS)

B000008CN9.01.MZZZZZZZ.jpg

Great world fusion met gitarist Scott Henderson.

Hey leuk paul, die verwacht ik ook beide volgende week.

Die Tonecenter Cd,s waar Scott Henderson op meespeeld zijn best wel aardig ,maar zijn eerste 5 Cd,s (1986-1992) zijn toch nog het beste. ;)

Bij mij liggen als het goed is vanavond ook wat dingen op de mat

Vandaag op de mat:

cd_active.gif

Casiopea - Active

cd_lightandsh.gif

Casiopea - Light & Shadows

Volgens mij ben jij een echte Casiopea fan aan het worden. Nog effe dan heb jij al deze Cd,s ook in bezit. :)

picserver.jpeg

Vandaag op de mat:

cd_active.gif

Casiopea - Active

cd_lightandsh.gif

Casiopea - Light & Shadows

Volgens mij ben jij een echte Casiopea fan aan het worden. Nog effe dan heb jij al deze Cd,s ook in bezit. :)

picserver.jpeg

Heb vandaag deze dvd ontvangen:

A60671_131CAE62A58F_1.jpg

Ben wel niet zo'n hele grote fan van ze, maar dit is een juweel van een DVD,

amper 25 eurootjes, Japans.

Een meesterwerk, echt schitterend, fabuleus! ;)

Goh, er ligt alweer een doos in de brievenbus :D

e026694xby0.jpg

De eerste self-titled Pat Metheny Group, alle cd's hier new and sealed :cool2:

c84355g3swt.jpg

Jeff Beck - -Wired

d660453xueu.jpg

Rickie Lee Jones, self titled

d572915lsh2.jpg

Rickie Lee Jones - Naked songs :)

Andr