Theo Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Hoewel ik Mahler 3 al heb (Inbal), trekt de nieuwe uitvoering door KCO / Chailly me ook erg aan. Hoe goed is de uitvoering (en de opname) Nando? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Hey Theo zou jij je nieuwe Meridian niet recesceren (verkeerd geschreven)? Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 28 mei 2004 Report Share Posted 28 mei 2004 Deze week excentriek vinyl gescoord uit de States. SYNERGY ''cords'' 1978 (Passport LP) Onderaan de CD van deze LP die in 1986 in een ZEER kleine oplage is uitgebracht ,ook op Passport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 29 mei 2004 Report Share Posted 29 mei 2004 Allereerst vond ik net een gouwe ouwe in de brievenbus : Malcom McLaren met Waltz darling En om Qwert en de anderen te pesten alw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 29 mei 2004 Report Share Posted 29 mei 2004 Voor 6,99 effe gescoord vanmiddag Blijft een heerlijk album. Heb 'm voornamelijk voor de live versie van 'Stir it up' gekocht (nostalgie), maar de rest is ook lekker. (ook opvallend goed opgenomen, deze geremasterde CD) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 30 mei 2004 Report Share Posted 30 mei 2004 Ik heb deze week Nick Cave and the bad seeds: Boatman's call Ik wil meer van Nick Cave liefst Vinyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Hey Theo zou jij je nieuwe Meridian niet recesceren (verkeerd geschreven)? Carl Carl schreef: Hey Theo zou jij je nieuwe Meridian niet recesceren (verkeerd geschreven)? Carl, Je hebt gelijk. Ik ben er door mijn drukke zakelijke en priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Zojuist besteld voor 9,75 euro elk & Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Mijn "score" van de afgelopen week: Beethoven: Symphonie No. 9 door The Chamber Orchestra of Europa/Harnoncourt (Teldec 75713) met dank aan Otto (Zee) Richard S. & the Vibe Tribe - Cool shoes (Lipstick 8937 uit 1996) met dank aan Ome Henk Metro - Grapevine (Hip Bop HIBD 8028 uit 2002) David Matthews & Guitars on fire - Guitars on fire! (Bandai MusicAPCY-8340 uit 1996) >> Linkje met meer info over deze cd << Yellowjackets - Mint Jam (Heads Up HUCD 3065, dubbel live cd uit 2002 en tenslotte voor een habbekrats mijn jaarlijkse aanschaf van: Your Guide to the North Sea Jazz Festival - 2004 (Verve 981 935) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 De nieuwe Therion dubbel cd, en die bevalt me erg goed! Sirius B & Lemuria Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 @skiffer Heb zlef ook het een en ander van therion maar de laatste 2 ken ik niet hoe zijn die? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 juni 2004 Report Share Posted 1 juni 2004 Ik heb deze week Nick Cave and the bad seeds: Boatman's call Ik wil meer van Nick Cave liefst Vinyl Ik heb er nog 3 zgan staan die ik nauwelijks draai (tot nu toe slechts 1 keer gedraaid), nl. - From her to eternity, - Tender prey, - Let love in. Tja, maar als je Boatman's Call mooi vindt, dan vind je die LP's die jij noemt nog niet per se mooi Deze waarschijnlijk wel: No More Shall We Part (2001) Nocturama (2003) En wellicht deze nog: Let Love In (1994) Die heb jij dan weer wel... Persoonlijk vind ik deze ook nog wel aardig: Murder Ballads Maar deze is wel heel anders... Harder, rouwer en soms nogal langdraderig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 juni 2004 Report Share Posted 1 juni 2004 (edited) Ik heb dit weekend deze gekocht (zowaar hadden ze bij de Music Store nog goeie muziek voor weinig geld!): Deep Purple - In Rock Nick Drake - Pink Moon Mark Hollis - Mark Hollis Had ik al een tijdje op mp3, maar meer dan de moeite waard om te kopen! Verder nog (op de gok) een cd van Mullmuzzler gekocht ('Mullmuzzler 2'), waar om de een of andere reden geen link van staat op AMG... Edit: Er stond toch nog een link naar de cd, maar niet in de lijst met cd's (maar alleen in de biografie) Het gaat dus om deze: Edited 1 juni 2004 by Henrie Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 1 juni 2004 Report Share Posted 1 juni 2004 Ik heb dit weekend deze gekocht (zowaar hadden ze bij de Music Store nog goeie muziek voor weinig geld!): Mark Hollis - Mark Hollis Had ik al een tijdje op mp3, maar meer dan de moeite waard om te kopen! He, die heb ik ook pas gekocht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 juni 2004 Report Share Posted 1 juni 2004 Ik heb dit weekend deze gekocht (zowaar hadden ze bij de Music Store nog goeie muziek voor weinig geld!): Mark Hollis - Mark Hollis Had ik al een tijdje op mp3, maar meer dan de moeite waard om te kopen! He, die heb ik ook pas gekocht Hij is mooi he! Eigenlijk veel te rustig voor mijn smaak (heb nu Opeth opstaan ) maar wel erg mooi. Heel experimenteel ook. Ik vind 'm persoonlijk mooier dan het laatste Talk Talk album (Laughing Stock). Spirit Of Eden vind ik nog iets mooier... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 1 juni 2004 Report Share Posted 1 juni 2004 kom ik nog even terug dit is weer eens voor het eerst een cee dee waarop alle 10 nummers goed klinken en zijn and so be it Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 1 juni 2004 Report Share Posted 1 juni 2004 All in a 2 dogs' night (DVD) - Genesis Project Live in Zoetermeer 13 december 2002 (CD) - Genesis Project Live in Zoetermeer 13 december 2002 (DVD) - Genesis Project The big room - For Absent Friends If love (CD single) - For Absent Friends Silly love song (CD single) - For Absent Friends We can not (CD single) - For Absent Friends (gratis gekregen) En de nieuwe van Ricocher als pre-order Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 1 juni 2004 Report Share Posted 1 juni 2004 @skiffer Heb zlef ook het een en ander van therion maar de laatste 2 ken ik niet hoe zijn die? Hai, deze dubbelcd klinkt afwisselender, wat meer agressie en variatie, en fantastisch geproduceerd, een echte aanrader als je van symfonische metal houdt. Deze viel hier in de bus, mix van dream theater,rush en eigen orginele elementen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 juni 2004 Report Share Posted 3 juni 2004 Net gehaald: Nick Cave and the Bad Seeds - Let Love In Nick Cave and the Bad Seeds - Murder Ballads En van een andere Nick: Nick Drake - Five Leaves Left Nick Drake - Bryter Layter Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Vandaag in de brievengleuf gevonden : Er zitten best leuke stukken bij, gewoon lekkere muziek Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 8 juni 2004 Report Share Posted 8 juni 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Blue man group met de cd Audio. Deze cd hebben mijn vriendin en ik voor het eerst gehoord op de B&O demonstratie op een schip. Het werd gespeeld met de Beolab 5 (luidspreker met die schotels) en dat klonk erg goed. Ze maken eigen instrumenten waaronder een pvc slagwerk trombone, erg leuk. Deze heb ik besteld op internet omdat die toch besteld moet worden bij een winkel en op internet niet zo duur is. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Goed idee Nando, ik heb die cd en tevens The Complex al liggen, als je van 'drive' en stevige muziek houdt dan zit je goed met BMG De dvd's zijn nog veel leuker, dan zie je de hele act, de humor en de instrumenten er tenminste bij Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 De dvd's da's inderdaad wel een tip. Het is zoals ik het lees in het boekje vooral een live band die met de cd Audio voor het eerst een cd hebben gemaakt die niet een registratie is van wat ze op het podium doen. Het is onze eerste cd van de groep. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 pokkeherrie Ouwe l*l. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts