Audiopaul Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 Maar ben nu vol overgave naar Mike stern 'Neesh' aan het luisteren. Zo'n fraai samenspel tussen Stern en Sanborn....Die Sanborn blaast hier toch heeeeeel anders dan zijn slome solo platen. Ja, nog bedankt voor de mail met LEVENSGROTE foto van Neesh, die je me vanmorgen mailde! M'n dag was gelijk verpest, nu moet ik 'm ook nog zien te krijgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 Maar ben nu vol overgave naar Mike stern 'Neesh' aan het luisteren. Zo'n fraai samenspel tussen Stern en Sanborn....Die Sanborn blaast hier toch heeeeeel anders dan zijn slome solo platen. Ja, nog bedankt voor de mail met LEVENSGROTE foto van Neesh, die je me vanmorgen mailde! M'n dag was gelijk verpest, nu moet ik 'm ook nog zien te krijgen! Deze kun je bestellen bij de gene waar jij ook die nieuwe Sutoh besteld hebt. (Hij kon ,m een tijd niet leveren, nu dus wel). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 juli 2004 Report Share Posted 17 juli 2004 Gewoon in de winkel te koop (nota bene bij de Free Record Shop): Beth Gibbons - Out Of Season Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Vandaag de nieuwe Fragile ontvangen, en ik moet zeggen: dit is hun absoluut beste cd tot nu. Geen plaatje, alleen Japanse namen, zo lang, dat ik ze niet ga opschrijven allemaal.Maar in elk geval een dijk van een cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Vandaag de nieuwe Fragile ontvangen, en ik moet zeggen: dit is hun absoluut beste cd tot nu.Geen plaatje, alleen Japanse namen, zo lang, dat ik ze niet ga opschrijven allemaal.Maar in elk geval een dijk van een cd Dan zal ik Sayonara maar eens flink aan de oren trekken over deze CD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Vandaag de nieuwe Fragile ontvangen, en ik moet zeggen: dit is hun absoluut beste cd tot nu.Geen plaatje, alleen Japanse namen, zo lang, dat ik ze niet ga opschrijven allemaal.Maar in elk geval een dijk van een cd Dan zal ik Sayonara maar eens flink aan de oren trekken over deze CD. Ben je mooi te laat, helaas, want hij had er 5 voor maar 12 euro per stuk! Ik denk dat hij nu niks meer heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 When Lust Evokes The Curse - Autumn (na ze drie keer te hebben gezien moest de CD toch maar eens besteld worden) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 20 juli 2004 Report Share Posted 20 juli 2004 Dit was niet goedkoop maar zeker de moeite waard! Frank Zappa : Shut Up 'N Play Yer Guitar (3cd set japanse persing) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 22 juli 2004 Report Share Posted 22 juli 2004 Het grote fusionschip heeft weer eens aangemeerd. En dit heeft hij achtergelaten. Prism, Mitsuru Sutoh, Geoffrey Mccabe, Jonas Hellborg en Ron Thaler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 22 juli 2004 Report Share Posted 22 juli 2004 Het grote fusionschip heeft weer eens aangemeerd. En dit heeft hij achtergelaten. Prism, Mitsuru Sutoh, Geoffrey Mccabe, Jonas Hellborg en Ron Thaler. Die Prism is wel lekker knoepen! Niet voor tere oortjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 juli 2004 Report Share Posted 22 juli 2004 Bij mij kwam de afgelopen dagen ook het Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 23 juli 2004 Report Share Posted 23 juli 2004 Mijn eerste exemplaar had ik cadeau gedaan aan een hele zieke vriend. Jarenlang had ik alleen kopietje, vandaag origineel in de bus, lekkere bas-fusion met o.a. Scott Henderson. Steve Bailey-Dichotomy ( Victor Japan) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 23 juli 2004 Report Share Posted 23 juli 2004 Mijn eerste exemplaar had ik cadeau gedaan aan een hele zieke vriend.Jarenlang had ik alleen kopietje, vandaag origineel in de bus, lekkere bas-fusion met o.a. Scott Henderson. Steve Bailey-Dichotomy ( Victor Japan) Deze Cd (Uit 1992) heb ik ooit eens zelf gehad, maar is ondanks dat er enkele goede muzikanten zoals Larry Carlton, Russ Freeman (Rippingtons), Brandon Fields en Scott Henderson op meespelen toch niet zo'n topper. Enkele nummers zijn best wel aardig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 23 juli 2004 Report Share Posted 23 juli 2004 Mijn eerste exemplaar had ik cadeau gedaan aan een hele zieke vriend.Jarenlang had ik alleen kopietje, vandaag origineel in de bus, lekkere bas-fusion met o.a. Scott Henderson. Steve Bailey-Dichotomy ( Victor Japan) Deze Cd (Uit 1992) heb ik ooit eens zelf gehad, maar is ondanks dat er enkele goede muzikanten zoals Larry Carlton, Russ Freeman (Rippingtons), Brandon Fields en Scott Henderson op meespelen toch niet zo'n topper. Enkele nummers zijn best wel aardig. Dit is een topper,hoe je het wend of keert. Zeer afwisselend,verrassend, geen Mezzoforte of Casiopea-sound, nee volwassen muziek. Prachtige composities,perfect. Echte fusion, geen instrumentale pop. Enigst minpuntje, dat stomme Beatle-nummer: Here comes the sun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 23 juli 2004 Report Share Posted 23 juli 2004 Jarenlang had ik alleen kopietje Steve Bailey-Dichotomy ( Victor Japan) Kopietje? Wie had er ook al weer iets tegen kopietjes? Effe denken hoor ..... shit, ik ben het vergeten! Interessant, die cd van Steve Bailey, zal proberen wat samples te bemachtigen! Ik heb trouwens deze van hem: Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 23 juli 2004 Report Share Posted 23 juli 2004 Jarenlang had ik alleen kopietje Steve Bailey-Dichotomy ( Victor Japan) Kopietje? Wie had er ook al weer iets tegen kopietjes? Effe denken hoor ..... shit, ik ben het vergeten! Interessant, die cd van Steve Bailey, zal proberen wat samples te bemachtigen! Ik heb trouwens deze van hem: Ik haat kopietjes, inderdaad, maar had hem wel gemaakt van mijn eigen exemplaar! Dat is wel effe wat anders. Nu heb ik 'm dus weer orgineel, omdat.... ik haat kopietjes, en sorry dat ik het zeg, ik ben van mening dat het de muziek om zeep heeft geholpen. De creativiteit is naar de filistijnen, door het eindeloos kopieren. Er word te weinig verkocht, waardoor de maatschappijen alleen nog troep op de markt willen brengen wat goed verkoopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 23 juli 2004 Report Share Posted 23 juli 2004 Hoi Goose, ik zat je te maar te plagen hoor! Je hebt natuurlijk gelijk, zelf hecht ik ook grote waarde aan originele cd's in mijn verzameling. Ik spendeer per maand dan ook behoorlijke bedragen aan originele cd's. Toch k Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 28 juli 2004 Report Share Posted 28 juli 2004 Vandaag plof op de mat, vanuit Duitsland. JONAS HELLBORG ,time is the enemy, 1997 (Bardo 037 CD) De linker (geremasterde) heruitgve uit 2003 had ik al. Maar ik had toch liever de rechter gehad, heb deze nu gevonden op de Duitse Amazon voor maar 6,99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 Ik heb mezelf deze week eens flink verwend met de volgende juweeltjes Morressy - Best off The Cure - The Cure Keane - Hopes and Fears Snow Patrol - Final Straw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 Labour Of Love I, II en III- UB40 Toendertijd, in de zomer van 1978, (bijna) allemaal werkloos. Alle 8 leden kwamen uit Birmingham en vormden voor de lol een reggae-band. Wat voor naam moet je verzinnen voor de band? Simpel. De naam van het uitkeringsformulier; Unemployment Benefit nr.40! Een instrument bespelen konden de UB's niet. Dan maar 6 maanden oefenen in een kelder, en kijk: een eerste professionele optreden in februari '79! En in 1980 speelden ze al in het voorprogramma van The Pretenders (ja, die van I've Got U Babe). Een stukje nostalgie op 3 cd's. Ik kon 'm niet laten liggen. Bij de MediaMarkt. Ik twijfelde nog tussen de CD-set en de DVD. Deze laatste bevatte, behalve een autobiografie, slechts een stuk of 10 nummers in 2-kanaals DD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Thriller (special edition) - Michael Jackson The Very Best Kayak Album Ever The Best Of Kiss The Very Best Of Lou Reed The Essential Scorpions The Rising - Bruce Springsteen totale kosten: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Geen geld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 31 juli 2004 Report Share Posted 31 juli 2004 Vandaag uit de States licht verteerbare fusionfood ontvangen...Nee geen loodzware kost, maar gewoon Van je hap slik weg. Heerlijk. KARIZMA ,cuba, 1985 opname, 1996 Cd release (Creatchy). Verder prima bezetting: David Garfield : keyboards Michael Landau : guitars Lenny Castro : percussion Carlos Vega : drums Larry Klimas : tenor saxophone, flute Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 31 juli 2004 Report Share Posted 31 juli 2004 Vandaag uit de States licht verteerbare fusionfood ontvangen...Nee geen loodzware kost, maar gewoon Van je hap slik weg. Heerlijk. KARIZMA ,cuba, 1985 opname, 1996 Cd release (Creatchy). Verder prima bezetting: David Garfield : keyboards Michael Landau : guitars Lenny Castro : percussion Carlos Vega : drums Larry Klimas : tenor saxophone, flute Die heb ik al bijna 20 jaar! Jullie zijn wel bij de tijd hier! Die ik heb is de originele 1e uitgave uit Japan, 1986. En die kostte mij toen f 110,-incl.verzendkosten. Maar daar heb ik wel al 18 jaar van genoten. Deze is nog altijd die prijs waard nu vandaag de dag. Voor 9,99 heb je een 2e hands.(de heruitgave) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 31 juli 2004 Report Share Posted 31 juli 2004 Die heb ik al bijna 20 jaar! Jullie zijn wel bij de tijd hier! Die ik heb is de originele 1e uitgave uit Japan, 1986. En die kostte mij toen f 110,-incl.verzendkosten. Maar daar heb ik wel al 18 jaar van genoten. Deze is nog altijd die prijs waard nu vandaag de dag. Voor 9,99 heb je een 2e hands.(de heruitgave) Mijn broer heeft deze ooit op Lp gehad, maar door de jaren heen is deze kwijt gekomen. Maar door een zekere Ron Wolfs heb ik deze band in 1998 weer 'herontdekt'. Maar de Japanse Cd ziet er zo uit. Ik heb voor deze USA heruitgave maar $9,99 betaald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts