Jurgenvanes Posted 10 januari 2005 Report Share Posted 10 januari 2005 Besteld via Gemm in Denemarken op dubbel zwart Vinyl Pink Floyd - Divsion Bell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 januari 2005 Report Share Posted 10 januari 2005 Vandaag nog effe gescoord uit de 2e hands bak: Mark Egan - A touch of light (1988) Rustige bassfusion van basgitarist Mark Egan (bekend van zijn samenwerking met o.a. Pat Metheny en Mike Stern), met medewerking van Bill Evans, Clifford Carter, Gil Goldstein, Cafe en Danny Gottlieb Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 11 januari 2005 Report Share Posted 11 januari 2005 Na pakweg `n jaartje binnen. Lekker haram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 11 januari 2005 Report Share Posted 11 januari 2005 weer een aantal platen schoon te maken, of te wel, ik heb weer in de tweede hands bakken gesnuffelt en ben thuis gekomen met; een Bach plaat met 5 Canonic variations van Von Himmel Hoch, da komm ich her en Contrapunctus I in 5 interpretaties met Gerd Zacher achter het orgel English Harpsichord Music met o.a. Henry Purcell, John Bull, William Byrd, Giles Farnaby uitgevoert door George Malcolm Benjamin Britten, een aantal stukken door The choir of St' John's College, Cambridge, olv George Guest en The Chorus of The London Symphony Orchestra, olv George Malcolm Church Organs Of Prague, een dubbel LP met verschillende orgelstukken gespeelt op verschillende orgels in Praag Chopin - Recital door Adam Harasiewicz met verschillende Etudes, mazurka's, walsen, en polonaises Mendelssohn Complete Works For Organ vol1 4 Sonata's uitgevoert door Philip Dore op het orgel van de Ampleforth Abbey en last but not least Pink Floyd - Wish You Were Here deze had ik al, maar dit is een genummerde Promo in groen vinyl en zo te horen van betere kwaliteit dan die ik dus al had Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 12 januari 2005 Report Share Posted 12 januari 2005 Na twee jaar zoeken zag ik hem, op zakenreis, vanuit mijn ooghoeken in een etalage in Madrid: Talk Talk - London 1986 Een prachtig live-album. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 12 januari 2005 Report Share Posted 12 januari 2005 Als ik je mag tippen, Live and More is een heel erg leuke start van Marcus Miller! Hey, thnx voor de tip!! Vandaag eindelijk binnen gekregen! Vies strak, i like this! Bedankt voor de tips, mensen.. mvg, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 14 januari 2005 Report Share Posted 14 januari 2005 Jap uitgaven van: en Ik wist niet dat jij van zulk stevig werk hield Henk.... Gekregen van m'n famke...die had stiekem in m'n boekkie gebladerd.... ...Damien Rice......O.. Het is een aanbieding die ook de ep versie van de B-side's inhoud..... Best Famke.... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 januari 2005 Report Share Posted 14 januari 2005 Zojuist voor een leuk prijsje gekocht van Ome Henk Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 14 januari 2005 Report Share Posted 14 januari 2005 Steve Howe is heel relaxing Hans Hughes is inderdaad iets steviger Dan is Steve Howe vast geen broertje van Greg Howe, want die kan knoeperen met z'n gitaar, jonge jonge! Greg Howe - Hyperacuity (Tone Center 2000) Luister op z'n >> Website << ook eens naar samples van z'n cd "Extraction", die hij samen met Victor Wooten en Dennis Chambers maakte in 2003. Ook zeer de moeite waard voor de fusion/rock liefhebber. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 14 januari 2005 Report Share Posted 14 januari 2005 vandaag nieuw aangeschaft bij de supergekke winkel (mediamarkt) The Very Best Of Talk Talk niet meer, terug gebracht, hij bleef steken bij nr 10, en het geld terug gekregen en me eerste SACD (hybride) en direct een dubbelaar Piano Concerto No.3 D Minor OP.30 van Sergei Rachmaninov (cd1) Piano Concerto No.3 C Minor OP.26 van Sergei Prokofeiv (cd2) Michail Pletnev op de piano en olv Mstislav Rostropovich met het Russian National Ochestra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 14 januari 2005 Report Share Posted 14 januari 2005 Steve Howe is heel relaxing Hans Hughes is inderdaad iets steviger Dan is Steve Howe vast geen broertje van Greg Howe, want die kan knoeperen met z'n gitaar, jonge jonge! Greg Howe - Hyperacuity (Tone Center 2000) Luister op z'n >> Website << ook eens naar samples van z'n cd "Extraction", die hij samen met Victor Wooten en Dennis Chambers maakte in 2003. Ook zeer de moeite waard voor de fusion/rock liefhebber. Beide erg gaaf inderdaad!! Hier staat een andere fusion cd op: Kazumi Watanabe - kilowatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 17 januari 2005 Report Share Posted 17 januari 2005 Gisteren in Antwerpen op een 'rommel'markt Paris van Supertramp(in nieuwstaat), The game van Queen en Sparkel in the rain van The Simple Minds voor een prikkie aangeschaft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 17 januari 2005 Report Share Posted 17 januari 2005 Afgelopen zaterdag heb ik bij Record Mania twee cd's gekocht: Miles Davis - We want Miles (met o.a. Marcus Miller) David Sylvian - Brilliant Trees Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 20 januari 2005 Report Share Posted 20 januari 2005 Lacuna Coil, Comalies Lullacry, Be my God Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 januari 2005 Report Share Posted 20 januari 2005 Lacuna Coil, Comalies Mooi album! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 22 januari 2005 Report Share Posted 22 januari 2005 Vandaag gekocht, Tristania, Ashes Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 22 januari 2005 Report Share Posted 22 januari 2005 gefeliciteerd Ome Henk, een mooie prijs mijn ontvangen pakketje van nlstore Bruce Springsteen - The Ghost Of Tom Joad CD ik had em een aantal jaar terug al gekocht, maar ergens verloren, nu eindelijk eens weer gekocht. Peter Gabriel - 3 CD (Remastered) Peter Gabriel - Up dubbel LP 180Gr. nu maandag de rest op het postkantoor ff halen Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 het setje compleet MFSL zal best goed zijn, beter dan vele anderen, heb zelf ook een MFSL LP maar om bv. bijna 500 USD te betalen voor een test persing van DSOTM, gesealed, vandaag niet..... word daardoor het merk MFSL niet te veel opgehemeld?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Van mfsl heb je er nog 2, maar die hebben mijn belangstelling niet weet jij iets wat ik niet weet?? nog twee?? waarvan ik het zelf weet is Aimee Mann - Lost In Space, dat staat er netjes op maar die andere twee weet ik dan niet, Enlighten me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Kom net van de platen/cd beurs weer, na veel zoeken wel wat dingen gevonden, maar algemeen viel het bar tegen... De collectie uitgebreid met deze titels Asia -Aqua Steve Morse - Major Impacts Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 ok, verkeerd begrepen dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Ik heb laatst wat CD's van Devil Doll gekocht best heel apparte muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfons.G Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Chamical brothers - push the button Mercury rev - The secret migration Siouxsie and the banshees - best off (box) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 24 januari 2005 Report Share Posted 24 januari 2005 vandaag kunnen ophalen van het postkantoor van NLStore Bjork - Debut LP 180Gr. bij deze mist het bonus nummer Play Dead, maar die staat wel op Greatest Hits. Bjork - Greatest Hits dubbel LP 180Gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 dit werkje op dubbel lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts