Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Ik merk dat verschillende mensen regelmatig lp's bestellen in de States Japan UK Duitsland ...

Hoe zit met de invoerrechten en accijnzen? Een tijdje terug had ik enkele platen besteld in de Uk en lap zeg, kreeg ik mij daar een boete van 37 euro!!! Vadertje staat Belgi

Gerald,

is het echt zo'n knappe plaat in mono UK uitvoering?

Ikzelf heb alleen de nice pair versie en onlangs Saucerful gekocht op 1e persing CAN uitgave en dat klinkt prima

Ik zou zo graag eens een orig mono en stereo UK horen van de 1e...

Heb jij een idee of ze nog te vinden zijn in een prima conditie, ik weet wel dat EMI ze in 1997 heeft heruitgegeven op 180g maar ben dat pas later te weet gekomen!

Gr

stef

Gerald,

is het echt zo'n knappe plaat in mono UK uitvoering?

Ikzelf heb alleen de nice pair versie en onlangs Saucerful gekocht op 1e persing CAN uitgave en dat klinkt prima

Ik zou zo graag eens een orig mono en stereo UK horen van de 1e...

Heb jij een idee of ze nog te vinden zijn in een prima conditie, ik weet wel dat EMI ze in 1997 heeft heruitgegeven op 180g maar ben dat pas later te weet gekomen!

Gr

stef

Ben benieuwd waarmee jij die mono plaat gaat afluisteren? :o

Er is een knopje op de versterker mono, gewoon induwen en dan speelt ie op monoweergave!!

op hear;nl of hifi.nl staat/stond aanbieding van de Luxman Lv104u (80w versie) ik heb de 103u 60w versie; ik weet niet of het op de foto te zien is waar dat mono knopje staat.

in ieder geval werkt het want oude stones platen waarop staat playable mono/stereo geven een verschil in weergave

Hopelijk is het een beetje duidelijk nu!!!

Scat-man, technisch kan ik je helaas niet helpen

groetjes

Er is een knopje op de versterker mono, gewoon induwen en dan speelt ie op monoweergave!!

op hear;nl of hifi.nl staat/stond aanbieding van de Luxman Lv104u (80w versie) ik heb de 103u 60w versie; ik weet niet of het op de foto te zien is waar dat mono knopje staat.

in ieder geval werkt het want oude stones platen waarop staat playable mono/stereo geven een verschil in weergave

Hopelijk is het een beetje duidelijk nu!!!

Scat-man, technisch kan ik je helaas niet helpen

groetjes

Ja dat is duidelijk. Maar dan speel je nog steeds met een stereo element? Voor een mono plaat heb je toch eigenlijk een mono element nodig , tenminste als je de echte mono beleving wilt horen. ;)

Een paar tweedehandsjes gescoort....

Bach - Toccata & Fugue door Ton Koopman

Edith Piaf - 30e Anniversaire

B000002TMF.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

ben hem nu aan het luisteren, niet een al te best kwaliteitje kwa opnames, maar wel een leuk startpunt om op zoek te gaan naar andere opnames van haar.

Pet Shop Boys - Alternative

B000002TYI.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Vandaag plofte er (gratis) zomaar dit op de mat.....Van de gitarist persoonlijk. :rolleyes:

STEVE KHAN ,arrows, 1979 (CBS/Sony)

641642101_0137.JPG

Is wel een copy, maar deze CD is al geruime tijd ''deleted'' en was alleen in Japan leverbaar.

Kreeg net mail van Steve zelf... B)

Dear Cornel:

I'm glad that the CD-R arrived safely and that you're enjoying the

music!!!

Best always,