audiovorden Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 Beste Jaapiekrekel, Kijk, nog een liefhebber van Greg Trooper. Zijn vorige album Floating is ook erg fraai. Wist je dat ie deze en volgende week in Nederland toert. groet, Lourens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 Kijk, nog een liefhebber van Greg Trooper. Zijn vorige album Floating is ook erg fraai. Wist je dat ie deze en volgende week in Nederland toert. Yep,...o.a. over 3 dagen in...(weer) de Witte Bal in Assen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 5 april 2005 Report Share Posted 5 april 2005 Beste Jaapiekrekel, Kijk, nog een liefhebber van Greg Trooper. Zijn vorige album Floating is ook erg fraai. Wist je dat ie deze en volgende week in Nederland toert. groet, Lourens Gisteren zag ik het staan ja, helaas is het te kort dag om e.e.a. te regelen. Bergen op Zoom was voor mij de mooiste oplossing, slechts een half uurtje hier vandaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 5 april 2005 Members Report Share Posted 5 april 2005 Vanmiddag deze opnieuw gekocht . De oude was echt grijs gedraaid. Met het wonderschone Signalen en Afwezig..., en dan ...die hoes ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 april 2005 Report Share Posted 5 april 2005 Hier was ik al een tijdje naar op zoek en uiteindelijk afgelopen weekend via Markplaats gevonden. Hi-Fi Test Deel 1 & 2, samengesteld door Jan Kool (Erato) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 april 2005 Report Share Posted 5 april 2005 ...die hoes ! Go, go, gadget legs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 5 april 2005 Report Share Posted 5 april 2005 Ik zit vast nog wel een week of wat langer te wachten op:Rimsky-Korsakov: Scheherazade 180Gr. vinyl The Vienna State Opera Orchestra conducted by Hermann Scherchen Recording: May 1957 at Mozartsaal, Vienna, by Karl Wolleitner binnen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 april 2005 Report Share Posted 5 april 2005 Naar aanleiding van een stukje dat Kraus schreef: Oude tijden herleven weer even Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Net gehaald, klinkt erg lekker! Wel een beetje veel B&W reclame in het boekje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Net gehaald, klinkt erg lekker! Wel een beetje veel B&W reclame in het boekje! Sara K heeft 2 jaar terug ook een tour door Duitsland gedaan waarbij de zaal versterkt werd met 4 stuks B&W 801 speakers. Dat was echt je reinste reclame maar wel de enigste keer dat ik geen piiieeeeeeep in mijn oren had na een concert en de enige keer dat ik het echt goed vond klinken Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Die B&W speakers staan dus ook met foto in het boekje. Dit is dat Duitse concert, ze begint zelfs in het duits.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Met het wonderschone Signalen en Afwezig..., en dan ...die hoes ! Als je het complete verhaal, waar dit plaatje onderdeel van is, eens zou willen zien moet je dit stripalbum eens inkijken: Het is het tweede verhaal in deze bundel, getiteld Het Uitstapje. (Luc en Fran Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Ik hou van strips Een huisgenoot van mij ook: Maar over deze heb ik 'm nog nooit gehoord. Hij spaart vooral Donald Duck, Suske & Wiske en Kuifje. Daar worden trouwens ook enorme bedragen voor gevraagd. Het lijkt wel high end-audio... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 9 april 2005 Members Report Share Posted 9 april 2005 Als je het complete verhaal, waar dit plaatje onderdeel van is, eens zou willen zien moet je dit stripalbum eens inkijken: Het is het tweede verhaal in deze bundel, getiteld Het Uitstapje. (Luc en Fran Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Wat aanwinsten van deze week: Aardig jazz-cd'tje met als knaller "That's the ticket", waarin Mike Stern even flink van leer trekt: Bob Berg - Short stories (Denon PCM Digital 1987) Met Bob Berg, Don Grolnick, Peter Erskine, Will Lee, Mike Stern, Robby Kilgore, Jeff Andrews en Dave Sanborn. en weer een toppertje van deze Franse electronica/ambient groep: Air - Talky Walky (Source/Virgin 2004) en dit fusion-spektakel (met dank aan Qwert) Richie + Antti - Generator (legato 1995) Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Die B&W speakers staan dus ook met foto in het boekje. Dit is dat Duitse concert, ze begint zelfs in het duits.... Dan moet ik dit album absoluut nog eens gaan kopen Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Als ik het goed bezien heb, heb jij nog steeds de eerste 2 ceedees van Metro niet Paul. Is de transactie destijds niet gelukt Nee Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Als ik het goed bezien heb, heb jij nog steeds de eerste 2 ceedees van Metro niet Paul. Is de transactie destijds niet gelukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Als ik het goed bezien heb, heb jij nog steeds de eerste 2 ceedees van Metro niet Paul. Is de transactie destijds niet gelukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Oh ja, van de week nog twee goede deals op Marktplaats gemaakt, nl. De bekende testplaten van Jan Kool, in perfecte staat! en deze scoop om de puntjes op de i te zetten bij het afregelen van m'n elementjes: Gould Advance OS 255, 15 mHz Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Fijn dat je ze nog even laat zien, je weet m'n adres! Normaal beschouw jij al mijn post als ongewenste reclame, en alle mails als spam. Kom op zeg, deze CD's moet jij toch wel kunnen vinden zeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Normaal beschouw jij al mijn post als ongewenste reclame, en alle mails als spam. Kom op zeg, deze CD's moet jij toch wel kunnen vinden zeg. Da's waar! Ik heb zoveel op m'n verlanglijstje staan, dat deze even naar de achtergrond waren geschoven. Inmiddels heeft Ome Henk al gemaild, overigens al weer van Duitsers! OK, ik geef ze nogmaals een kans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Ik heb zoveel op m'n verlanglijstje staan, dat deze even naar de achtergrond waren geschoven. Inmiddels heeft Ome Henk al gemaild, overigens al weer van Duitsers! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Goh Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Goh Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts