Audiopaul Posted 14 mei 2005 Report Share Posted 14 mei 2005 Wanneer je Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 ....en nu weer effe wakker worden.... Dit is pas bassknallen. Klik maar eens op het plaatje, staat op de CD site van Sayonara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat een herrie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat een herrie Daar zijn we 't dan over eens Joopus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JWV Posted 17 mei 2005 Report Share Posted 17 mei 2005 De Blue Horizon Remasters: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 17 mei 2005 Report Share Posted 17 mei 2005 In het kader van "hoeveel muziekplezier kun je hebben voor 5 euro", gevonden achter de toonbank van een vaag duits platenzaakje met voornamelijk schlager cd's en de verkoper wist eigenlijk niet wat hij er mee aanmoest, weggeven kon die niet en er geld voor vragen durfde hij eigenlijk niet. Hij was allang blij met mijn "genereuze bod" van 5 euro: Mozart; Sechs Streichquartette, Joseph Haydn gewidmet; Quarteto Italiano, 3 LP's Dvorak; Streikquartetten; Diverse uitvoerenden, 4 LP's J.C de Arriaga; 3 strijkkwartetten; Chilingirian Quartet, 2 LP's Constantijn Huygens; Pathodia Sacra ET Profana; Elly Ameling et all, 2 LP's Bruno Walter; The Birth of a performance; Mozarts Symph No. 36, 2 LP's 3 kanten oefenen met het orkest en op de 4e kant het uiteindelijke resultaat. Erg leuk! Beethoven; Sonaten fuer Klavier und Violoncello; Rostropowitsch & Richter, 2 LP's Boccherini; Two Quintts for Guitar and Strings; Szendrey-Karper Div; Duos fuer Violinen; Perlman, Zuckerman Smetana, Janacek; Strichquartette; Janacek Quartet Op twee zijden na klinkt alles, na een poetsbeurt, prima. Ik moet zeggen dat de aanschaf van de Okki Nokki het plezier in kopen en draaien van platen veel meer heeft vergroot dan de aanschaf van de Hyperspace. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 17 mei 2005 Report Share Posted 17 mei 2005 CD gekocht de laatste van Robert Plant blijft een wereldartiest. DVD The Who live in the royal albert hall die gasten blijven goed al is er inmiddels niet veel meer over van de oude bezetting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 19 mei 2005 Members Report Share Posted 19 mei 2005 Maar hij valt me nog niet mee. Muzikaal is tie nog wel te doen , maar klankmatig een dikke onvoldoende... Groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 20 mei 2005 Report Share Posted 20 mei 2005 vandaag binnen Anouk - Hotel New York Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Maar hij valt me nog niet mee. Muzikaal is tie nog wel te doen , maar klankmatig een dikke onvoldoende... Groet Beste Arden, Ik heb dezelfde CD ook en deel je ervaringen. Leuke muziek, maar niet prettig om lang naar te luisteren. Ik heb de muziek maar op mijn iPod gezet zodat de slechte opnamekwaliteit niet zo opvalt. Gerald Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Maar hij valt me nog niet mee. Muzikaal is tie nog wel te doen , maar klankmatig een dikke onvoldoende... Groet Beste Arden, Ik heb dezelfde CD ook en deel je ervaringen. Leuke muziek, maar niet prettig om lang naar te luisteren. Ik heb de muziek maar op mijn iPod gezet zodat de slechte opnamekwaliteit niet zo opvalt. Gerald Sluit me hier volledig bij aan! Feit is dat het ontzettend lekkere compilaties blijven! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 vandaag even opgehaald: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 Gisteren aangeschaft: Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 tja er is ook een album van ,maar de dvd is toch wel gaaf zaterdag gehaald h Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 24 mei 2005 Report Share Posted 24 mei 2005 Vandaag uit Japan deze CD's ontvangen. DIMENSION ,first dimension, 1993 DIMENSION ,fourth dimension, 1995 Er volgen binnenkort meer dimensions. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 24 mei 2005 Report Share Posted 24 mei 2005 Vandaag niks , noppes , nada alleen bagger gezien in de bakken . Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioForce Posted 25 mei 2005 Report Share Posted 25 mei 2005 Stanley Clarke-journey to love/Time Exposure Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 25 mei 2005 Report Share Posted 25 mei 2005 Nu hun fantastisch optreden verleden week woensdag, ben ik effe in de ban van Madrugada spijtig dat hun cd's niet op vinyl uitgebracht werden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 mei 2005 Report Share Posted 25 mei 2005 Nu hun fantastisch optreden verleden week woensdag, ben ik effe in de ban van Madrugada spijtig dat hun cd's niet op vinyl uitgebracht werden M'n broer is ook helemaal weg van Madrugada. Ik heb de nieuwe cd laatst een keer gehoord. Klinkt wel goed, maar ik vond niet heel bijzonder of zo. Maar misschien moet ik 'm vaker horen. The Kids Are On High Street is iig een goed nummer (draaien ze vaak op Kink FM)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 26 mei 2005 Report Share Posted 26 mei 2005 Ik heb de nieuwe cd laatst een keer gehoord. Klinkt wel goed, maar ik vond niet heel bijzonder of zo. Maar misschien moet ik 'm vaker horen. Ik was in extremis toch gaan kijken zonder ook maar 1 nummer goed te kennen maar mijn maat heeft ze alle 4 vandaar da'k in de ban ben De laatste is iets rustiger maar zit subtieler in elkaar. Dus eens lekker relaxed voor gaan zitten en de muziek tot jou laten komen... Ik vind Ramona wow wow. alleen al voor de zang Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 29 mei 2005 Report Share Posted 29 mei 2005 Gisteren heb ik Moby's Hotel op vinyl gekregen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 30 mei 2005 Report Share Posted 30 mei 2005 Ik ging voor Dave Clark World Service II naar de Waaghals. En kom met de Gathering "black light district" thuis. Wat een contrast Geweldig nummer (black light district) en ik heb 'm eindelijk op CD Ik heb ook meteen Orbital Blue mee genomen. Die is ook erg mooi. Het eerste nummer liet duidelijk horen dat ze afscheid namen :snik: Nu mijn DJ held Dave nog! Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 31 mei 2005 Report Share Posted 31 mei 2005 Freddie Hubbard- Red Clay Freddie Hubbard-Straight life Louis Andriessen-Rosa Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 1 juni 2005 Report Share Posted 1 juni 2005 Vandaag wel een heel vreemde eend in de bijt ontvangen. Het is een onofficiele uitgave van het eerste Leni Stern album op CD, maar ben er toch heel mee. LENI STERN ,clairvoyant, 1985 (2005 LSR/Eigen beheer) Deze LP is al eens eerder op CD verschenen, maar is al jaren.. Out of print. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 1 juni 2005 Report Share Posted 1 juni 2005 Een van de beste symfo-platen ooit gemaakt. Gekocht via Ebay (mijn oude exemplaar had te veel tikken). England - Garden Shed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts