Henrie Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 MG] Deze zojuist aangekocht via E-Bay. En op vinyl!!!!!! Frank. Oei, ik neem aan dat de portemenee nu serieus dunner is. Voor de liefhebbers een mijlpaal, voor mij.....niet. Maar lastig te scoren, heeft je zoektocht (of het sparen ) lang geduurd? Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 MG] Deze zojuist aangekocht via E-Bay. En op vinyl!!!!!! Frank. Oei, ik neem aan dat de portemenee nu serieus dunner is. Voor de liefhebbers een mijlpaal, voor mij.....niet. Maar lastig te scoren, heeft je zoektocht (of het sparen ) lang geduurd? Enno Hoi Enno, de bodem van de portemonee is in zicht. Maar ik vind de manier waarop de plaat is opgenomen zeer indrukwekkend (Q-sound), en dit komt er met de LP overtuigender uit. De CD geeft niet de kick. (heb de CD ook). Ik heb er niet echt naar gezocht, maar is me wel twee keer voor de neus weggekaapt. Ik was toen net te laat, en beide keren voor om en nabij de E 125,- weggegaan. Deze was een klein beetje duurder, maar dat ben ik alweer bijna vergeten.(de vrouw nog lang niet vrees ik ). Er zijn wel mooiere LP's die veel minder kostten, maar deze hoort eigenlijk wel in een verzameling thuis, al is het alleen al door de opnametechniek. Toch wel een beetje een mijlpaal, toen in 1992. Maar dan kun je ook net zo goed PULSE kopen (4 LP Box). Deze is ook in Q-Sound opgenomen. Alhoewel voor deze box de prijzen al mooi richting "Amused to Death" gaan. Groet: Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 Ik heb er niet echt naar gezocht, maar is me wel twee keer voor de neus weggekaapt. Ik was toen net te laat, en beide keren voor om en nabij de E 125,-weggegaan. Deze was een klein beetje duurder, maar dat ben ik alweer bijna vergeten.(de vrouw nog lang niet vrees ik ). Dat valt me helemaal niet tegen, ik dacht dat ze faktor 2 of 3 duurder waren, zijn de prijzen weer gezakt? Je laatste opmerking uit mijn quote kan ik me iets bij voorstellen. Op LP vlak heb ik niets te vrezen, onze duurste LP is de dubbelaar van Sara K. en die is echt voor/van haar. Mijn probleem zit meer op het vlak van de phonotrap. Heb nu een Bluenote als test staan die serieus kans gaat maken op een permanente plaats. Het probleem? De vorige phonotrap heb ik van mijn vrouw voor Kerst gehad..... Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 Die laat je voor de sier erbij staan, en dan de bluenote verdekt opgesteld en aangesloten.Hahaha. Ik heb een klein beetje m'n zinnen gezet op de MiniBasis van ASR. Ik heb al van alles op audiogebied gehad, maar sinds ik de Emitter I in huis heb, gaat er weer een heel ander wereld open. Wat een controle heeft deze versterker. Met zoveel gemak en luchtigheid, ik kan nu weer naar muziek luisteren i.p.v. naar de set. Vandaar dat de MiniBasis (ook van ASR) mijn interesse heeft gewekt. Volgens verschillende verhalen moet deze toch wel heel mooi klinken. En mijn vrouw voert op dit moment een gedoog beleid, waar ik dus mooi nog even ge-(mis)bruik van maak. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 Vandaar dat de MiniBasis (ook van ASR) mijn interesse heeft gewekt. Ik heb die volgens mij gisteren nog bij Audio Selectief zien staan, niet gehoord. Dat gedoogbeleid voert mijn vrouw op zich al jaren. Heb voor de rest geen dure hobbies of zo, ze vindt erg veel goed. Plus ik vind high-end wel leuk, maar het moet wel betaalbaar blijven Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 Ik weet dat Henk er eentje heeft staan. Ook heeft ie een mooie Emitter I staan, maar ik ben tevreden met de mijne. Deze doet het meer dan goed. Ook ik heb op mijn auto en HiFi na verder geen hobbies, dus mijn vrouw kan heel ver meegaan. Af en toe, als ik mij weer een beetje teveel laat gaan is zij (gelukkig) weer de perfecte handrem. Om nog even terug tekomen op Amused to Death van Roger Waters, de duurste die is verkocht ging voor E 210,- weg. Deze was nog helemaal nieuw, ingeseald en compleet met de originele stikker erop. De mijne was "iets" goedkoper. Ook Sarah K bevind zich in mijn collectie. Deze is wel heel schitterend opgenomen. Ook de MTV opname van Nirvana (unplugged) is zeer mooi op de plaat gebeiteld. Dus niet alles moet een vermogen kostten om van te kunnen genieten. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 Vandaag twee CD's van Loreena McKennitt gekocht. Liefst wil ik ze allemaal wel hebben, want wat is dit een geweldige muziek! 8) De CD's zijn: Parallel dreams The mask and mirror Ik had ook al The visit, wat ook een erg mooi CD is. dan heb je ze ook bijna allemaal nog te gaan Elemental Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 Wanneer ie binnenkomt en of ie ook zo goed is al 'Silent will' weet ik niet, maar deze heb ik gekocht: Andrea Marcelli - Oneness Ik heb 'm, dus ik weet hoe die klinkt. Morgen of dinsdag komt er een spannende fusion verrassing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Morgen of dinsdag komt er een spannende fusion verrassing. Is vandaag gekomen, had het jarenlang met een copy moeten doen. Maar een orginele CD luisterd toch... SHAWN LANE ,powers of ten, 1992 (Warner USA) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 DEPECHE MODE - Remixes 1981 - 2004 - 6 LP BOX NIRVANA - MTV UNPLUGGED IN NEW YORK - 1 LP van simply vinyl the best of black sabbath op vinyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Afgelopen zaterdag een uitstapje naar Delft gemaakt en met het volgende vinyl thuisgekomen: Tori Amos - Boys for pele Supertramp - Even in the quietest moments Chet Baker - Once upon a summertime Simple minds - Street fighting years U2 - October Link to comment Share on other sites More sharing options...
olivetti Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Wel wat saai misschien na dit vinylgedoe maar ik heb vorige week in Barcelona voor 8 euro Patricia Barber's A Fortnight in France gekocht. Ook ingesealed en klinkt ook fantastisch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Kraftwerk - Minimum-Maximum Ik zet niet ieder album dat ik koop hier neer, maar deze heb ik vandaag binnen gekregen en ik vind hem helemaal geweldig. Zal wel sentimenteel zijn.. Ik heb vandaag de 4 LP box gekregen. Ik kende de heren eigenlijk alleen van Autobahn (schaam schaam), maar had recentelijk wat nummers op mijn iPod gedownload en de andere nummers vond ik ook goed. De muziek is tijdloos en de opname is ook erg goed: er wordt een verrassend mooi 3D beeld voor je neergezet met fantastische geluideffecten. Als je bijv. het nummer Radioactivity besluiterd, wordt je ahw omringd door geluiden en dan is het net alsof je in de bioscoop zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Wel wat saai misschien na dit vinylgedoe maar ik heb vorige week in Barcelona voor 8 euro Patricia Barber's A Fortnight in France gekocht. Ook ingesealed en klinkt ook fantastisch. Dat is een koopje. Ik heb hem zelf ook, maar hij kost hier 44,75 euro via Rick's Records en bij HIFIDISC.NL kost hij zelfs 55 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 2 augustus 2005 Report Share Posted 2 augustus 2005 Bowie "at the Beeb" en Bowie "Peter + de Wolf" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 2 augustus 2005 Report Share Posted 2 augustus 2005 Vandaag twee CD's van Loreena McKennitt gekocht. Liefst wil ik ze allemaal wel hebben, want wat is dit een geweldige muziek! 8) De CD's zijn: Parallel dreams The mask and mirror Ik had ook al The visit, wat ook een erg mooi CD is. dan heb je ze ook bijna allemaal nog te gaan Elemental Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 augustus 2005 Report Share Posted 5 augustus 2005 Zo, nog even een paar dagen er tussen uit geweest en meteen nog wat vinyl en cd's gescoord. Op vinyl o.a. Joe Sample - The Hunter (1983) Chick Corea - Tap step (1979) Lee Ritenour - Earth run (1986) Billy Cobham/George Duke Band - "Live" on tour in Europe (1976) Yello - One Second (1987) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 augustus 2005 Report Share Posted 5 augustus 2005 ..en op cd o.a. Victor Wooten - Soul circus (2005) Chielli Minucci - Got it goin'on! (2005) Lee Ritenour - Overtime (2005) Dennis Chambers - Planet earth (2005) Yellowjackets - Altered state (2005) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Pink Floyd the wall op lp, deze gegevens stonden bij ebay: Title: The Wall (Harvest Records 1st issue) Record Company: Harvest Records Catalog Number: SHDW 411 Matrix Information: (side 1 / side 2 / side 3 / side 4) Groet, JKR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex70 Posted 8 augustus 2005 Report Share Posted 8 augustus 2005 Hallo Ruud, Lekkere Muziek heb je ingeslagen. Welk formaat en waar heb je ze gekocht? Met name Mgty Sam en Doug Mcloud heb ik intersse naar, zeker in de betere opnames. Ik heb Doug enige tijd terug (maand of twee) live gezien (ackoustisch). In een woord GEWELDIG> Bij voorbaat dank, Groeten Alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts